Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

plus alles hele flinke poetsbeurt gegeven ze staan weer te stralen in hun box
. Fijn dat Bente weer helemaal hersteld is. Sterkte met je lichaam.
Zou wat zijn als alle kinderen zich zo op kinderdagverblijven of scholen zo zouden gedragen. Niemand die nog in het onderwijs zou willen.
. Ook hebben we met zijn elven gisteren nog gedobbeld wat altijd leuke momenten opleverd

& leuk dat je de HCA uitgeprobeerd hebt en hem fijn vind! Maar ik vind die cavalier van jullie wel heel mooi
), maar denk niet dat iemand die heeft hier in België…
)Frensie schreef:Lottex ook van mij succes met invetten, heb hier ook nog wel wat liggen voor je

Smickey2011 schreef:@Lottex: pakte Luna het mennen wel weer zo makkelijk op??? Leuk dat je weer zo met haar bezig kan!
voor de pauze deden we het ook wel al rustig aan, aangezien ze nog niet zo lang voor de kar staat. Toen gingen we ongeveer 1 keer per week mennen (buitenrit, nog niets dresuurmatig of zo...) en veel afwisseling in het werk gestoken. Nu zou ik graag het mennen willen uitbreiden naar meerdere keren per week en dan ook langere ritten
. Zijn nog klein, maar iedereen lette goed op en dat ging dus super. Heerlijk gegeten, manlief heeft geholpen in de keuken en dochterlief heeft geserveerd
. Eerste Kerstdag kwamen mijn ouders en mijn broer met vrouw en baby eten en dat was ook erg gezellig. Gisteren lekker voor ons, alleen later op de dag bij mijn schoonouders gaan eten. Vandaag weer even back to normal.
en ééntje van een vriendin die leuke plannetjes heeft.
en wat een schattig stalletje van Ronnie
sorry
. Volgens mij heb ik net zoveel rechten om daar te rijden als zij en dat terwijl zij nog een eigen rijbaan aan huis heeft
... Ik kan zulke dressuurtypes wel wat die nog steeds Anky-allures hebben.. en als ik dan zeg dat hun paard er dan maar aan moet wennen dan geeft ze te kennen dat ze een bejaard paard niets meer kan leren... nou wat doe je dan nog op zijn rug dan hoef je toch ook niet meer te oefenen ?