[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 13:20

Fijne kerstdagen allemaal!! Wij gaan vanmiddag ook lekker eten met z'n allen. {:)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 13:21

goedemiddag..

van hier uit ook iedereen fijne kerstdagen

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 14:11

Fijne dagen!

Bicci sterkte! Balen van de medicijnen.

Net lekker met de honden gewandeld bij recreatieplas hier in de buurt. Bubbles en Beer hebben gezwommen, Zhazha vindt dat veels te koud! Nu zijn ze goed moe dus kunnen we straks op familiebezoek en kunnen zij thuis blijven.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 09:27

Hihi, hoezo rustig hier?
Iedereen een goede eerste kerstdag gehad?
Bij ons was het oke. Waren bij mijn ouders met broer en schoonzus en baby. Baby wilde niet slapen, dus werd lekker drammerig.

Nu 2 taarten gemaakt en zo naar stal. Vanmiddag schoonmoeder met 12 (!) kleinkinderen...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 09:33

Goedemorgen allemaal,

@Frensie: wow, dat zijn veeel kindertjes, succes hoor met zo'n drukte!

Maak er allemaal een mooie 2e Kerst van!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 09:55

Goedemorgen :wave:

Sluit me aan bij Smickey mooie 2e kerst toegewenst :D
Ga zo gauw naar stal en hopelijk nog 2 rijden voordat de familieverplichtingen weer beginnen.

:evaw:

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 09:58

Fijne dag allemaal van ons en die 2 /3 + /3 die ook in een stal geboren zijn

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 12:05

Iedereen fijne 2e kerst.

Ik ga zo nog even was opvouwen en dan richting pony's. Even rijden met ferro en
misschien met robijn of robin even kijken hoe het loopt. Daarna nog even
bij vriendin op stal kijken en dan omkleden en bij schoonouders gourmetten.

Frensie succes met alle kinderen ik zou gek worden denk ik !!!!

Bicci gaat het al beter met je hoofd??

Tine is je kerstmenu gelukt ?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 13:46

Middag inmiddels al weer.
Gisteren heerlijk gegeten.Mijn kerstmaal was geslaagd.Ik had een beenham en varkenshaas gebraden en zowaar heel goed gelukt.Precies mals genoeg.Altijd leuk als het lukt.
Vandaag eten we de restjes en vanavond ga ik met gerrit naar de bios.Naar alles is familie.Gezellig saampies.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 17:18

Veel plezier Baudyh, lijkt me leuke film. We willen hier ook nog een filmpje meepakken de komende dagen, laat maar weten wat je ervan vindt, misschien gaan we daar dan ook wel heen.

Hier proberen we de draad weer wat op te pakken. Vandaag lekker gerommeld met peerd & poown. Bente gewandeld en aan de dubbele longe, galopperen gaat nu ook weer goed links/rechtsom dus beentje is weer helemaal hersteld schat ik zo in. Blondie ook gewandeld en gelongeerd en ze was bijna niet ondeugend :P plus alles hele flinke poetsbeurt gegeven ze staan weer te stralen in hun box *D

Door alle stress van afgelopen dagen giga last van mijn lijf, benen en vingers stram, rug ellendig, het lijkt wel alsof ik de Nijmeegse 4-daagse heb gelopen.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 17:52

Fijne kerstdagen iedereen! {:)

Hier rustig aan gedaan met Luna. Gisteren had ze een rustdagje & vandaag heeft mijn broertje er even op gereden.
Heb enkele foto's gemaakt, zal ze straks op de computer zetten en showen :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 23:35

Lekker rustig hier hahah

Lottex: heeft broertje laten rijden
VHU: probeert het gewone leven weer op te pakken :(:) . Fijn dat Bente weer helemaal hersteld is. Sterkte met je lichaam.
Baudy: lekker naar de film
Maisie: met paarden bezig geweest. Kerstmenu was beide dagen een groot succes. Alles verliep super.

Helaas zijn de kinderen van mijn zus erg slechte eters. En dan moet je bij een ervan dus echt denken aan 3 doperwten en 1 cm wortel. En maar jammeren en zeuren tijdens het eten. Grrrr. De kinderen zijn ook vreselijk druk. En iedere keer als ik er iets van zeg, krijg ik boze blikken. Maar man, wat een losgeslagen wild. Vanavond er toch weer iets van gezegd, want mijn schoonmoeder had erge hoofdpijn. Werd mijn zus toch boos..... Nou, sorry hoor maar 3 kinderen hoeven toch niet zo'n herrie te maken, dat mensen niet normaal met elkaar kunnen praten {:)-: Zou wat zijn als alle kinderen zich zo op kinderdagverblijven of scholen zo zouden gedragen. Niemand die nog in het onderwijs zou willen.

Mijn zus en haar man zijn vanavond naar huis gegaan. Maar de kinderen zijn er dus nog. Ons (man en mij) is hierover helemaal niets gevraagd. Zal wel in overleg geweest zijn met opa en oma (die er dus ook nog zijn en waarmee ze vrijdag terug naar huis gaan), maar dus niet met ons. Vind ik toch best raar. Die kinderen zijn vreselijk vermoeiend. Het is zo druk, dat ik s avonds dus helemaal niet kan slapen. Was gisteren om 9 uur naar bed gegaan, compleet afgedraaid, maar lag om half 3 nog wakker. Tja en die kids zijn dan om half 7 alweer op en aan het feesten.

Hoop dat nu paps en mams er niet meer bij zijn, dat ze rustiger zijn, want wij accepteren dat dus gewoon niet!!!

Vanmorgen hebben manlief en zoon trouwens nog springles gehad. Juf had zoonlief paar weken niet gezien en vond hem echt heel erg verbeterd. Zo leuk om te horen. En manlief had weer eerste keer springen na zijn val begin november en vond Thabor erg vooruitgegaan.

Morgen misschien een buitenritje met zijn drieen samen. Ben benieuwd.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 23:39

Dat is idd niet normaal Tine! zou er ook gillend gek van worden in jou huis gelden jou regels accepteren ze dat niet daar de deur... :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 23:50

tine heeft een kolenschuurtje nodig om een paar kinderen in op te sluiten :j
hoe was de film :alles is familie?
VHU: weer te actief geweest
vanavond heb ik mijn moeder en een vriendin van mij mee naar skyfall genomen(pfff tot de 1ste helft wist ik weer waarom ik anti james bond was......maar de 2de helft vond ik wel onwijs leuk... :j

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 11:03

Mogge, hier gezellige maar drukke kerstdagen gehad met de 1e dag eters thuis en gisteren hebben we het bij vrienden gevierd met hun kids en hebben we heel er gemakkelijk een rijsttafel laten komen. Was super gemakkelijk en gezellig nadat ik 1e kerstdag nagenoeg de gehele middag in de keuken had doorgebracht :o . Ook hebben we met zijn elven gisteren nog gedobbeld wat altijd leuke momenten opleverd :+

Gisterenmiddag lekker rondje strand gedaan met paard van mijn vriendin, Layka mee...was écht genieten zo in het zonnetje :j

@Tine, vind het niet normaal dat de kids zonder overleg met de gastheer en vrouw worden achtergelaten in jullie huis >;)
@VHU, erg dubbele kerst voor jullie... wel lekker even genoten van je paardjes om je hoofd leeg te maken :(:)

Zometeen nog even met Brutus gaan oefenen want vanmiddag geven ze weer regen af.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 11:30

Tine inderdaad heel vreemd dat je zomaar 'opgescheept' wordt met die kids!
Ollie lekker hoor een rijsttafel!

Ik heb de kerst ook weer overleefd. Kids waren zoals altijd druk... helpt ook niet echt mee dat er een paar zwagers van me net zo druk zijn...
Vanochtend staart van Gwin gewassen, wil ik er anti-klit inspuiten, spuit ik er anti-daas in, lekker slim, haha. Kon meteen weer wassen.
Straks naar de fysio en vanmiddag nog bijrijdpaardje rijden, en daarna nog werken.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:06

Jeetje Tine die kinderen {:)-: en dan blijven ze ook nog langer... Frensie lekker bezig :P

Zo even naar de paardjes en dan honden ophalen.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:52

@Frensie: haha, goed bezig met de anti-daas :P
@Baudyh : fijn dat hij het leuk vond op stal.
@Smickey : geen zin om mee te gaan mennen met vriendlief :D
@Ronnie25 : leuke stal met deur op minimaat :D & leuk dat je de HCA uitgeprobeerd hebt en hem fijn vind! Maar ik vind die cavalier van jullie wel heel mooi ;)
Ik zou ook graag eens de HCA uittesten met mijn shetlander (80 cm groot :+ ), maar denk niet dat iemand die heeft hier in België…
@bicci: beterschap!
@VHU : lekker aan het werk geweest met Bente en Blondie.
@Tine: wat een vervelende kinderen! Kan ik goed begrijpen dat je daar boos om wordt. & wat leuk dat de springles zo goed ging.
@Ollie: naar het strand gegaan. Heerlijk (*ben jaloers* :D )

Frensie schreef:
Lottex ook van mij succes met invetten, heb hier ook nog wel wat liggen voor je ;)

nee bedankt, ik vond het mijne al vervelend genoeg :P

Smickey2011 schreef:
@Lottex: pakte Luna het mennen wel weer zo makkelijk op??? Leuk dat je weer zo met haar bezig kan!

ja, ze doet het weer super :) voor de pauze deden we het ook wel al rustig aan, aangezien ze nog niet zo lang voor de kar staat. Toen gingen we ongeveer 1 keer per week mennen (buitenrit, nog niets dresuurmatig of zo...) en veel afwisseling in het werk gestoken. Nu zou ik graag het mennen willen uitbreiden naar meerdere keren per week en dan ook langere ritten :)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 13:43

hier problemen met internet. Kpn monteur komt morgen. Dus ff met de foon.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 14:24

Hallo allemaal!

Kerst is weer voorbij en dus ben ik er ook weer.

Hier met Kerstavond dus veel bezoek en eerlijk gezegd was ik wel een beetje bang voor de kids van het bezoek, maar die hebben zich echt supergoed gedragen :j . Zijn nog klein, maar iedereen lette goed op en dat ging dus super. Heerlijk gegeten, manlief heeft geholpen in de keuken en dochterlief heeft geserveerd <3 . Eerste Kerstdag kwamen mijn ouders en mijn broer met vrouw en baby eten en dat was ook erg gezellig. Gisteren lekker voor ons, alleen later op de dag bij mijn schoonouders gaan eten. Vandaag weer even back to normal.

Vanmorgen heel erg leuke berichten, ééntje via internet <3 en ééntje van een vriendin die leuke plannetjes heeft.

Nog even een dikke knuf voor VHU <3 en wat een schattig stalletje van Ronnie <3

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 14:46

Mag ik even @#%$^%^&*^*^* -:(- -:(- sorry :o

Ik me werkelijk zo boos maken om van die kortzichtige mensen... Wij hebben 2 verenigingsbakken een 20x40 en een 40x60. Zijn er 2 dressuurruiters (moeder en dochter...bekenden van mij) aan het rijden in de 40x60 baan, bij binnenkomst keek mams al lelijk naar me en er kon geen gedag van af. Ik netjes met mijn menwagen naar de kleine bak gegaan (bakken liggen naast elkaar).... gaf ze even te kennen dat ik maar even had moeten overleggen of ik wel welkom was in de (andere) bak omdat haar paard last 'ervan' heeft en nu niet meer kan rijden... en dat ik maar 10 minuten later had moeten komen >;) ~~}> . Volgens mij heb ik net zoveel rechten om daar te rijden als zij en dat terwijl zij nog een eigen rijbaan aan huis heeft 8)7 ... Ik kan zulke dressuurtypes wel wat die nog steeds Anky-allures hebben.. en als ik dan zeg dat hun paard er dan maar aan moet wennen dan geeft ze te kennen dat ze een bejaard paard niets meer kan leren... nou wat doe je dan nog op zijn rug dan hoef je toch ook niet meer te oefenen ? :+

Zo heb mijn frustratie weer even van me afgeschreven :list:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 15:02

ow ollie toch,

die lastige miepen ook he... :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 15:06

taadaaaaa

mooie lamoen stokken gekocht voor powniepaard :-D

AfbeeldingAfbeelding

moeten alleen nog stellen als we weer inspannen :)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 15:12

@Bicci,erg chique hoor :j +:)+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 15:14

kei vet he ollie?

konden kiezen uit;
zwart, rvs of gegalvaniseerd..
zwart leek mij mooier,
maar gegalvaniseerd leek ons langer meegaan :))