Ik vertoon werk-ontwijkend gedrag dus ga me direct maar even bannen, anders schiet het hier niet op. Misschien als ik een of twee uur hard 'doorknal' dat ik dan toch nog naar stal kan
Wiske heeft ook regelmatig erg veel plezier met de krant die we toch nog neerleggen, ze versnippert die dan gewoon in 1000 stukjes soort versnippermachine die hond
Nu maakt ze voor de rest tot nu toe niets stuk, knuffeltjes, schoenen, kleedjes alles blijft mooi heel, alleen dus kranten, wc/keukenrollen en veters. Hoop dat het tot dat beperkt blijft
is gewoon kwestie van verveling, op dinsdag en donderdag zitten ze een uur of 5 alleen. Da's lang voor een pup, gaan ze gekke dingen verzinnen.Oja, Frensie met kontstuk bedoelde ik een leren/kunstleren kontstuk, zodat je beter blijft zitten. Mijn ene jodphur zit wel kunstleren kontstuk in, mijn andere niet. En bij mijn gewone rijbroeken dus ook niet. Maar nu in de nieuwe dus wel. En dat helpt toch wel.
Is nu met naar de wedstrijd toeleven toch wel weer lastig dat ik het fysiek niet trek twee dagen echt intensief te rijden, na woensdag waarbij ik flink heb doorgezeten (vooral voor mij intensief niet eens zozeer voor Bente denk ik wat ik heb gedaan) moet ik toch de donderdag en eigenlijk ook vandaag gewoon bijkomen, toch veel (spier/bot/bekken?)pijn. Is het ook wel weer duidelijk dat elke twee week ofzo op dressuurwedstrijd gaan er echt niet inzit. En ben ik toch weer erg blij dat ik een paard heb waar ik ook mee kan mennen!
Nou iedereen fijne dag, ik ga hard aan het werk en ook aan de

) en communie-kapsels
. "Even" laten huilen heeft geen zin..... dat ontaardt in kwartier krijsen, kwartier slapen etc etc.
.
, hier ook zo'n goudvis die elk rondje in de kom een nieuw weggetje vind
)
wat een dag voor je sterkte! Die Ster volop 'in de lucht' bezig (komt me zeer bekend voor

Lastig zo'n oppaskind en niet-meewerkende man
Huidige arts neemt vandaag afscheid en volgende week start vervanger. Maar blijkbaar kan hij volgende week nog geen patienten ontvangen
.
ben in geen 10 jaar zo gek van een pownie beest geweest...ben dus erg teleurgesteld naar huis gegaan en heb haar weer lekker eigenwijs in mijn weide geplaatst !! zo dat ik nog elke dag van haar maffe kuren en gekke dingetjes kan genieten !
Maar flink veel krachttraining doen, rug moet nog heel wat jaartjes dienst doen 

Net de kachel maar lekker aangezet.
Maar wel naar je zin???
. Om maar in dressuur-termen te spreken: de oefeningen zijn nog niet bevestigd