[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 08:40

Ook goedemorgen :)
Ik vertoon werk-ontwijkend gedrag dus ga me direct maar even bannen, anders schiet het hier niet op. Misschien als ik een of twee uur hard 'doorknal' dat ik dan toch nog naar stal kan :)*

Wiske heeft ook regelmatig erg veel plezier met de krant die we toch nog neerleggen, ze versnippert die dan gewoon in 1000 stukjes soort versnippermachine die hond B-) Nu maakt ze voor de rest tot nu toe niets stuk, knuffeltjes, schoenen, kleedjes alles blijft mooi heel, alleen dus kranten, wc/keukenrollen en veters. Hoop dat het tot dat beperkt blijft :+ is gewoon kwestie van verveling, op dinsdag en donderdag zitten ze een uur of 5 alleen. Da's lang voor een pup, gaan ze gekke dingen verzinnen.

Oja, Frensie met kontstuk bedoelde ik een leren/kunstleren kontstuk, zodat je beter blijft zitten. Mijn ene jodphur zit wel kunstleren kontstuk in, mijn andere niet. En bij mijn gewone rijbroeken dus ook niet. Maar nu in de nieuwe dus wel. En dat helpt toch wel.

Is nu met naar de wedstrijd toeleven toch wel weer lastig dat ik het fysiek niet trek twee dagen echt intensief te rijden, na woensdag waarbij ik flink heb doorgezeten (vooral voor mij intensief niet eens zozeer voor Bente denk ik wat ik heb gedaan) moet ik toch de donderdag en eigenlijk ook vandaag gewoon bijkomen, toch veel (spier/bot/bekken?)pijn. Is het ook wel weer duidelijk dat elke twee week ofzo op dressuurwedstrijd gaan er echt niet inzit. En ben ik toch weer erg blij dat ik een paard heb waar ik ook mee kan mennen!

Nou iedereen fijne dag, ik ga hard aan het werk en ook aan de :9k :evaw:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 08:46

goedemorgen
Vhu...balen dat je toch aardig last van je spieren/bekken en heup hebt...maar idd wel erg positief dat je dan met haar ook menwerk kunt doen !!
Frensie rustige nacht en dag en dan menles, super, en nog naar de kapper....ik ga echt bijna nooit....1x per jaar naar de kapper is veel...hihi..weet me ook geen raad met mijn haar dus..... }:0
Tine..goed geslapen ?? hoe is het met je hoofdpijn, en hoe is het met buikpijn van je zoontje ??
Lanouska een lange week achter de rug....balen..
Aks trots op zichzelf..en snel gefietst !! petje af...doe ik je echt niet na...heb al verzuurde benen na ..... 100 meter fietsen...
ipsilonka paardentandarts op bezoek af en toe wel nodig..
avaluna fijn gemend...

moet werken.....groetjes..

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:27

@ VHU; dat wist ik wel hoor van je rijbroek, maar kon het niet laten even dom te doen :+
Lastig van je spierpijn/gewrichtspijn, maar gelukkig is je paardje lekker veelzijdig! Je gewrichten en spieren hadden natuurlijk ook zondag al een flinke inspanning geleverd!

@ Biancacoo ik ga elke 7 a 8 weken naar de kapper, heb een korte coupe dus moet wel. Meteen even kleuren en dan kan ik er weer tegenaan. Vroeger kleurde ik mijn haar zelf, maar vind het gewoon teveel gedoe ;)

Menles net ging goed! We rijden niet de sterren van de hemel, maar Gwin gaat steeds beter. Ooit wordt het wel wat! Net was er nog een meisje kijken op stal want die zoekt een nieuwe stalling, was leuk meisje! Mag van mij wel komen ;)
Ben nu helemaal koud... dus even warm bad maken, lekker :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:39

@Frensie: fijn dat de les goed ging! Oeh, lekker een warm bad, maak me maar jaloers, dat is het enige dat ik nog mis hier op de boerderij... , maar dat komt ook nog wel :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:55

Zo..... ben weer bijgelezen! Mooie foto's gezien van VHU-pupsel en husky's aan een looplijn, van BaudyH-mendurance, goeie menlessen, heel naar topic (ik lees bewust niet :o ) en communie-kapsels :) !
Verder weet ik het ff niet meer, maar excuse me: er hangt hier een huilebalkje aan mijn been dat helaas weer veel te kort geslapen heeft. Manlief is thuis, en is niet van plan zich te laten beperken in zijn eigen huis. Oppaskind heeft 100% stilte nodig om te slapen en 1 deur iets te hard dicht doen, de wc doortrekken, of op je tenen naar boven lopen is helaas onmogelijk om haar niet wakker te maken. Ze heeft dus weer maar 45 minuten geslapen vandaag... 14 maanden oud := . "Even" laten huilen heeft geen zin..... dat ontaardt in kwartier krijsen, kwartier slapen etc etc.

Gisteren eerst BE - rijles gehad; ging redelijk, maar ik moet nu wel echt gaan oefenen wil ik het examen halen := .

Gistermiddag met een stalgenootje duo-les gehad in de dressuurring in de wei. Was erg leuk en nuttig om samen les te krijgen; steeds om de beurt een minuut of 10 achter elkaar, zodat er genoeg tijd overbleef om zelf te knoeien. Lesmees maakte steeds foto's van de vorderingen en we hebben die na het uitstappen geanalyseerd.
Terugweg rijden was spannender.... Ster wilde niet achter Amarosso lopen, maar eenmaal voorop vond ze het hoefgekletter en wagengeluiden eng. Ze is dus uiteindelijk in één lange passage en piaffe naar huis gezweeft :D . Rare pony :P .
(sorry Avaluna, dat je eigenlijk mijn verhaal steeds in tweevoud voor je kiezen krijgt Y;( :D )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:03

@Gem: ik ben blont met een heel beperkt geheugen, dus no offence :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:06

:') , hier ook zo'n goudvis die elk rondje in de kom een nieuw weggetje vind :o? :)*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:12

Echt zo'n fijne leeftijd Gem := en dan ook nog je man in huis (soms kunnen ze beter gewoon nog even extra wegblijven <<) ) :roll: wat een dag voor je sterkte! Die Ster volop 'in de lucht' bezig (komt me zeer bekend voor }:0 ).

Die pijn in heupen/bekken etc komt van het doorzitten / flink dressuurrijden maar wat je zegt, spieren zullen het ook minder hebben kunnen opvangen omdat ze zondag natuurlijk flink aan de bak zijn geweest. Jaartje terug kon ik niet eens fatsoenlijk galopperen en nu galopperen we toch lekker in het rond :) dus ik mag niet klagen natuurlijk. Hier hard doorgewerkt voor school en niet meer naar het paard, ik vind het ook echt fris weer zeg is ook niet bevorderlijk voor die wat geteisterde botten van me. Wel lekker even dagje thuis.

Net lekker gewandeld met de honden. Wiske luistert echt zo goed, zo knap van haar. Als ze dan aan het spelen is met een hond hoef ik maar een hooguit twee keer te roepen of prrrrrr te roepen of een fluitje en ze komt vol enthousiasme naar me toe gerend, zo stoer van d'r <3

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 14:22

goedemiddag

kreeg gister nog 2 leuke foto's van de oefenmarathon in wierden
klaar voor de start
Afbeelding
parcour verkennen met gerard leijten
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:30

Lanouska: leuke foto's
VHU: denk idd dat je rit van zondag er wel mee te maken heeft. Gewoon even rustig aan doen. Wat een stoere pup heb jij zeg. Ik vind hem echt helemaal geweldig om te zien op foto's.
Gem: goudvis in de kom die nieuwe weggetjes vind _O- Lastig zo'n oppaskind en niet-meewerkende man
Frensie: fijn gelest. Ik laat mijn haar (als ik het nog doe) tegenwoordig ook kleuren. Al dat geklieder bij het zelf doen heb ik geen zin meer in.
Bianca: was eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met Melody gaat. Niet goed geslapen, knallende koppijn en zoon heeft nog steeds buikpijn. Vanmorgen maar weer naar huisarts gebeld. Want hij gebruikt medicijnen alweer een week. Geen enkele verbetering (denk ook niet dat hij verstopt zit, want iedere dag gewone ontlasting) Hij wilde vandaag niet naar school vanwege buikpijn, maar hem toch zover gekregen (juf moet maar bellen als het echt niet meer gaat). Huisarts dus gebeld, maar hij moet nog een week lang die medicijnen proberen. Ik wilde voor mezelf een afspraak voor volgende week maken, maar dat kon niet :? Huidige arts neemt vandaag afscheid en volgende week start vervanger. Maar blijkbaar kan hij volgende week nog geen patienten ontvangen |o 8)7 _-:(

Verder weet ik het even niet meer. Nieuwe geit lijkt wel goed te gaan. Ik zie veel minder gevechten als met vorige combinatie. Ze liggen geregeld bij elkaar in de buurt en ze eten allebei. Ze vinden het allebei ook erg spannend, want trillen wel heel erg. Nieuwe geit is net het lam bij weggehaald, dierenarts die nog een enting erin heeft gezet en een verhuizing geven natuurlijk ook wel erg veel stress. Maar ze eet gelukkig wel (geiten zijn erg gevoelige dieren) Heb voor de zekerheid ook maar wat wilgentakken in de wei gegooid (zit rustgevend stofje in)

Net 2 uur geslapen maar nog steeds knallende koppijn. Ga zo auto inpakken en tuig vetten voor de kampioenschappen morgen. Dan met zoon naar zwemles, zoon naar bed en dan nog pony wassen en vlechten.

En dan morgen een heel lange en zware dag. Manlief vertrekt al om half 7 naar de wedstrijd, omdat hij gaat helpen op het secretariaat. Daardoor moet ik dus zelf rijden naar de wedstrijd. Zie er wel tegenop.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 18:13

Wat een gekheid dat je niet bij de huisarts terecht kan Tine!!

Voor alle kampioenschapsmenners en andere wedstrijdmenners/rijders: heel veel succes!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 18:30

@Tine: tjee, zeg dat kan toch niet? Zelf ook niet zo'n goede ervaringen qua ha, we wonen nu dus in Duitsland en dit is zo'n verschil. Ben laatst voor mezelf voor het eerst geweest en meteen echt alles gecheckt, gewoon uit zichzelf...
Ben vorige week naar de gyn geweest; ook supergeweldig.
Je voelt je al zo slecht, vind dat ze je echt niet nog een week kunnen laten wachten... :(:) .

@Lanouska: mooie foto's :j <3

Nou, ik ben terug van de kapper, Connor ziet er mooi uit, maar weet weer waarom ik, als ik al ga, naar een goedkope kapper ga en drie keer per jaar zelf een kleurtje in mijn haar doe... :') .
Manlief zei al dat als ik vaak naar de kapper zou gaan, nagels liet doen etc. we snel uitverbouwd zouden zijn _O- .
Maar hij gaat zo dus wel een lekker hapje eten, nu we er zo mooi uit zien.
Tjee, ben nog in shock over de prijzen bij een normale kapper..., geloof dat mijn schoonzus dan toch wel flink wat korting bij haar krijgt... of mijn broer weet niet wat het kost :') :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:08

Tine..wat vreselijk naar voor je zoontje....ik zou me vreselijk veel zorgen maken...vind het wel apart dat een HA met name omdat je zoontje nog zo jong is het gewoon nog een week af wil wachten....heel naar..
VHU stoere Wiske die zo goed luisterd !! ach ja...border collie kruising toch ?!!! _/-\o_
Tallechie alvast veel succes morgen bij de wedstrijd/kampioenschap.
Tine ook heel veel succes morgen bij de wedstrijd/kampioenschap.
en verder ook alle anderen die wedstrijd of kampioenschap gaan rijden, succes !!! zet h'm op !!
Melody die loopt niet meer op 3 benen door het land, wel als ze schrikt,...verder gaat ze rustig haar gang, been is niet warm of dik ,maar ze is duidelijk onregelmatig, kleine stap, grote stap, en dat constant, en paniekerig met hoeven uit krabben en bekappen, dus als je wat met het been doet heeft ze er nog duidelijk last van.
Ik laat haar lekker op de weide lopen met haar maatje, en zie wel hoe het allemaal loopt, de hoefsmid vond haar echt niet verbeterd..en heeft anders bekappen gedaan, ze heeft inmiddels geen beslag meer omdat dat na 6 verschillende modellen en type's en standen iom met DA-en, enkel erger leek te worden..nu maar eens blootsvoets de tijd geven, en duimen dat ze straks gewoon goed loopt om recreatie pony te worden, of gewoon grasmaaier te blijven bij mij, ook geen probleem.
er suggereerde zelfs 1 arts..ik weet niet wat je voor je pony (neerbuigend) betaald hebt...maar denk dat het voordeliger is een nieuwe te nemen...en deze af te maken.. ^) ben in geen 10 jaar zo gek van een pownie beest geweest...ben dus erg teleurgesteld naar huis gegaan en heb haar weer lekker eigenwijs in mijn weide geplaatst !! zo dat ik nog elke dag van haar maffe kuren en gekke dingetjes kan genieten !
Ik heb me erbij neergelegd, ze lijkt erg tevreden en veel rustiger als vorig voorjaar toen ik haar net had, ook in de omgang, dus wie weet heeft het gewoon tijd nodig.

Lanouska heel mooie foto's !!
Kort haar heb ik ook gehad, maar voel me dan helemaal niet op mijn gemak..
Fijn dat Gwin de les goed liep !!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:27

@Aks: zijn je sportschoenen al 'ingelopen'? :D Komt die slijtage aan je rug door die val van je mooie pony vorig jaar of had je dat al in aanleg??? Da's best vroeg op jouw leeftijd zeg :oo Maar flink veel krachttraining doen, rug moet nog heel wat jaartjes dienst doen :j

@Biancacoo: dat lijkt me idd wel wennen voor de honden aan zo'n stake out, maar voor de baas wel heel handig, geen weglopende honden van het erf :+

@Avaluna: mooi dat dochterlief goed gaat, weer zorg minder voor mams ;-) Leuk dat jullie beiden gaan starten :))

@Tine: top dat zoonlief goed gaat met zwemmen, met de zomer op komst een fijn idee :j En wat goed een nieuwe sponsor voor de vereniging, is in deze tijd maar knap lastig. Balen dat mennen met Rembrandt niet zo goed ging. Vandaag minder koppijn gehad???

@Avaluna: is zeker spannend, je eigen rijbak, ik vind het maar knap luxe hoor :))

@Tallechie: balen dat je nog steeds niet fit bent :(:) Alvast succes met kampioenschappen, zal duimen voor jullie en als ik het goed lees, is Daan vandaag jarig??? *\o/*

@Janouk: ook een gefeliciflapstaart voor Janouk *\o/*

@Tine: leuk een nieuwe geit, hoe doet íe 't???

@Frensie: weer lekker met Gwin bos in geweest, klinkt goed :j

@Happytime: haha, een pitstopgroom nodig ;-) Helaas, hier geen zonnige dag vandaag :n

@Avaluna: hmmm… heel erg benieuwd naar de plannetjes over de omheining ;-)

@Bicci: als ik het niet vergeet, ga ik straks je topicje over de benefiet dagen bekijken :j

@Tallechie: lekker koffie op stal gedaan… heerlijk toch, als je toch zo weinig fit bent, was dat waarschijnlijk een mooi momentje van relaxen :))

@Avaluna: ooh, da's knus, een moeder-dochtermiddagje, benieuwd naar de kapsels…

@Happytime: de dader (van de zon uitzetten) mag zich ook bij mij melden… grrr :brr: Net de kachel maar lekker aangezet.

@VHU: veel werk van de honden zo te lezen :+

@Maisie: wel lekker paardendagje gehad en hardgelopen… hoe gaat 't met afwikkeling met werkgever??? (anders pb)

@Ipsilonka: Det als een zonnetje na tandartsbezoekje, mooi nieuws :j En nieuwe lesgever… klinkt als blijvertje (?)

@Lanouska: ook alvast succes met wedstrijd zondag (samengestelde zo te lezen in je onderschrift)

@Akshay: goed bezig op dat fietsje joh !

@Frensie: naar de kapper geweest en straks weer dienst, werkse alvast :+ Fijn dat menles met Gwin steeds beter gaat. En kennis gemaakt met mss nieuw stalgenootje die wel welkom is ;-)

@Gem: aaah huilebalkje aan been, arme prulleke te weinig geslapen (is ze nog in slaap gevallen???) En hoe was die BE rijles??? Ik zie best tegen maandag op, net iets voor mij om te zakken… zou op zich nog geen punt zijn, als ik maar snel opnieuw op kan dan, wil echt naar Ermelo met eigen vervoer straks in mei :j Veel te neurotisch dat er iets gebeurt als een ander met m'n kanjer rijdt :o

@Lanouska: mooie foto's weer, dat rood steekt zo mooi af :))

@Tine: :(:) voor je zoontje, rare zaken bij die HA-en tegenwoordig, heb ook (als ik dan eens ga) altijd het idee dat ze je liever niet zien dan wel. Nu had ik laatst een nieuwe HAIO (huisarts in opleiding) en die viel alleszins mee, dus het bestaat nog… Hoe gaat het nu met je zoontje???

@Gem: geschrokken bij de kassa van de kapper… klinkt bekend… is ook niet meer normaal wat dat allemaal kost :x Maar wel naar je zin???

@Biancacoo: :(:) voor Melody en wat heerlijk dat ze bij jou lekker in die wei kan staan genieten, top!

Morgen onze nieuwe koetstrailer halen en de auto ophalen (die is naar de garage geweest, vonden we wel zo'n veilig idee met zo'n 2e hands ding en het bleek ook hoognodig... distributieriem had al wat gescheurde schakeltjes en elk moment had de motor in de soep kunnen draaien fjoe... wij blij... dat we op tijd waren) Ding is verder tiptop in orde en gelijk maar even alle vloeistoffen vervangen en voor de zekerheid nieuwe banden erop, kunnen wij er weer tegenaan!!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:53

@Prinsje: pfff, gelukkig waren jullie nog op tijd met de auto; zijn dure grapjes *spreekt helaas uit ervaring*. Echt gaaf, jullie koetstrailer. Spannend, alvast veel succes, maandag!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:55

viel nog alleszins mee hoor met de rekening, wij hadden stuk hoger ingeschat (we wisten dat de riem vervangen moest worden, hadden ze gezegd bij de aankoop gelukkig ;-) )

Maar hoe is je haar geworden????

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:59

@Prinsje: bedoelde meer met motor in de soep... :o .
Nou, mijn haar is niet echt veel veranderd, voren eigenlijk iets te kort naar mijn zin, ik heb krullen van mezelf en dat is eigenlijk wel gemakkelijk (uit de douche, schuim erin kneden en laten drogen), niks speciaals, dus, alleen een stukje korter, tot mijn schouders, nu dus. Dochterlief puntjes geknipt en haren opgestoken in twee soort van knotten (proefkapsel voor de communie).

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 22:01

PrinsjeH schreef:
@Aks: zijn je sportschoenen al 'ingelopen'? :D Komt die slijtage aan je rug door die val van je mooie pony vorig jaar of had je dat al in aanleg??? Da's best vroeg op jouw leeftijd zeg :oo Maar flink veel krachttraining doen, rug moet nog heel wat jaartjes dienst doen :j

sportschoenen gaan donderdag hun taak uitvoeren! :)
Zonet abbo wezen afsluiten bij de sportschool :)

De slijtage is er gewoon al inderdaad. 2 tussenwervelschijven stuk aan 't begin van je 20-er jaren. Dat is inderdaad vrij vroeg...
De val heeft de spieren vermoord die het nog in het gareel konden houden, dus die zijn weggevallen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 22:02

EDIT
@avlauna; ow ja, da's kostbaar ja, dat had vriendlief aantal jaar geleden... reden we naast en achter elkaar op snelweg, zie ik hem ineens compleet stilvallen, dieselmotor geheel in de soep, alle kleppen kapot, nou da's toch aardig link hoor, gelukkig was 't rustig toen, maar je verliest echt al je snelheid in no time :j
Heb jij ook van dat 'springhaar'... dan knippen ze enthousiast op gewenste lengte, maar na opdrogen van je haar zit 't dan ineens een heel stuk boven deze denkbeeldige lijn :D
dochterlief communie, groot feest zeker? Is toch altijd met Pasen???

@Aks: sjonge, begin 20 en dan die vorm van slijtage... da's niet best. Goed dat je abo hebt afgesloten, wie weet kun je die spieren toch weer snel terugtrainen? (hoewel 't met mn buikspieren nooit goed is gekomen na drastische operatie) Alvast succes voor donderdag, sportschool is best beetje saai ten opzichte van spelen met de peerden (vind ik dan :D )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 22:08

@Akshay: hoop dat het een stuk beter gaat als de spieren versterkt worden :(:) .

@Prinsje: nee, heb eigenlijk supergemakkelijk haar, ben alleen nogal lui aangelegd met zo'n dingen :o , vandaar ook geen al te lang haar meer voor mij, want dan kom ik uiterst zelden verder dan een elastiekje :') .
Communiedata zijn verschillend, hier met Hemelvaart en idd een hele happening :D .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 22:45

PrinsjeH: noop..... oppaskindje gaat nooit in de herkansing met slapen :n . Het is een eigenwijs sujet :D .
BE-rijles ging aardig, maar ik zal nog een hoop moeten oefenen wil ik het examen halen := . Moest achteruit bochtje om met de aanhanger en recht evenwijdig zetten aan de stoeprand. Lukte me zomaar 2 of 3 keer achter elkaar perfect en daarna weer 2 of 3 keer huilen met de pet op :( . Om maar in dressuur-termen te spreken: de oefeningen zijn nog niet bevestigd :') .

Avaluna: in Limburg is de communie idd veeeeeeel meer circus dan vroeger in mijn ouderlijk dorp. Ik ben er met mijn kinderen niet aan begonnen, hoewel ze allemaal gedoopt zijn. Heb een enorme antipathie tegen de pastoor hier (die verkondigt echt flauwekul op school en in het kerknieuwsblaadje), ga al jaren niet meer naar de kerk, dus besloot dat de kinderen later zelf maar moeten beslissen of ze nog gedoopt willen worden.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 22:55

@ prinsjeH gedoe met werkgever is klaar. Moet de getekende versie nog krijgen maar heb hem wel al op de mail. Heb hogere vergoeding gekregen er word meer uitbetaald (vakantiedagen) en ze betalen de kosten van de advocaat. Dus nu kan ik op gemak op zoek naar wat anders.

Gaaf auto en koetstrailer. Dat je er maar veel plezier mee mag hebben !!

Aks succes op de sportschool !!! Enne miss een wielrenfiets kopen kan je nog harder.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 07:00

Goedemorgen allemaal.

Succes op de wedstrijden!!! Zet m op.

@maisie wat fijn dat alles nu goed afgehandeld is met je werkgever en je met een gerust hart je kan storten op het vinden van een leuke nieuwe baan.

@biancaoo balen dat er weinig vooruitgang in zit voor de gezondheid van Melody. :(:)

Ik heb zo mijn 2e centered riding les met Her Royal Badness onder het zadel.
Gisteren liep ze in de menles super zei Paul. Ik ben niet meegeweest, maar iedereen was nog steeds erg verbaasd over de verbeteringen bij Janouk. Ik had het niet verwacht, want ze had de hele week als een kameel gelopen en mij volledig in de maling genomen onder het zadel. Ik dacht dat ze iets onder haar leden had; getemperatuurd, hartslag geluisterd, etc. etc. maar ik kon niet alarmerends vinden.
Doerak is het. :( er was dus helemaal niets aan de hand, anders dan ik heb weer iets nieuws gevonden om mijn baas uit te proberen. _/-\o_ kijken hoe lang het duurt voor baasje dit kan oplossen onder het zadel. NEVER A DULL MOMENT WITH A HAFLINGER. Maar ik heb nieuws voor haar: nu ik zeker weet dat er niets aan de hand is; NO MERCY. ~~}>

Morgen onze eerste mendressuurwedstrijd sinds september vorig jaar. Heel benieuwd wat de jury vindt. Eerst maar eens zien dat ik HRB weer schoon krijg.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 07:49

Tine dan kun je de uitslagen al van te voren weten... of mag E niets zeggen. succes nog met de voorbereidingen.

Veder heb ik bijgelezen, maar moet richting stal. Moet tuig, wagen en paard nog doen. Gisteren was ik bekaf. Gelukkig 's avonds geen visite meer gehad.

Daan is erg verwend, heeft echt leuk spul gekregen.

Iedereen succes die wedstrijd heeft

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 07:56

@janouk; koudbloed rules :D Is heerlijk. Na iets al 100 keer goed gedaan te hebben de 101e keer je staan aan te kijken van :? Ik begrijp ECHT niet wat je nou bedoelt baasje }:0 ?

:))

@tallechie, succes met drukke dag.

Hier zo weer werken. Daarna eventjes lekker paardje kroelen :+:

Morgen drukke dag. Ik moet een proef gaan voorlezen :P