Ik vertoon werk-ontwijkend gedrag dus ga me direct maar even bannen, anders schiet het hier niet op. Misschien als ik een of twee uur hard 'doorknal' dat ik dan toch nog naar stal kan

Wiske heeft ook regelmatig erg veel plezier met de krant die we toch nog neerleggen, ze versnippert die dan gewoon in 1000 stukjes soort versnippermachine die hond

Oja, Frensie met kontstuk bedoelde ik een leren/kunstleren kontstuk, zodat je beter blijft zitten. Mijn ene jodphur zit wel kunstleren kontstuk in, mijn andere niet. En bij mijn gewone rijbroeken dus ook niet. Maar nu in de nieuwe dus wel. En dat helpt toch wel.
Is nu met naar de wedstrijd toeleven toch wel weer lastig dat ik het fysiek niet trek twee dagen echt intensief te rijden, na woensdag waarbij ik flink heb doorgezeten (vooral voor mij intensief niet eens zozeer voor Bente denk ik wat ik heb gedaan) moet ik toch de donderdag en eigenlijk ook vandaag gewoon bijkomen, toch veel (spier/bot/bekken?)pijn. Is het ook wel weer duidelijk dat elke twee week ofzo op dressuurwedstrijd gaan er echt niet inzit. En ben ik toch weer erg blij dat ik een paard heb waar ik ook mee kan mennen!
Nou iedereen fijne dag, ik ga hard aan het werk en ook aan de