@ollie;
hopelijk vind je de remklauw gauw, en vooral hopelijk knapt brutus gauw opover paarden die met lange tanden eten
sja,.. daar doet de mijne niet aan

Fifi beetje druilerig
hopelijk valt het mee!Net thuis
Gewerkt vandaag, daarna vriendje nog wezen helpen, toen gauw gedoucht en netjes aangekleed want we gingen wokken 
En nu dus net thuis. ik ga eventjes op maps kijken voor een route voor morgen

ik kan dan misschien over niet al te lange tijd echt me doen met dit HK topic.
mijne beide dekenloos is me vorig jaar goed bevallen bij cyclo en blue heeft ook heel haar leven dekenloos gestaan. Ze gaan hier wel echt zelf consequent de schuilstal in als het hard regent dus iig niet voor niks gebouwd (denk je dan stoere 24/7 buitenpaarden te hebben begint te regen en ze zijn eerder bij de stal als jij
)

; wij waren er zo blij mee na de slechte proeven op de Districtskampioenschappen. Wij zaten de schateren op de koets; ze vertrok zo fanatiek in de uitgestrekte galop, dat ik bijna van de koets viel.

(gisteravond wezen wokken, en beetje veel gegeten
njumm!!!
)

overal strepen ach ja eigen schuld had maar iets moeten doen met haar
Gwin loopt kreupel op haar mokbeen...
hopelijk idd eenmalig. bij mij heeft ook pony een keer aan verkeerde kant draad gestaan (wel in mijn weiland, was een van de binnenomheiningen) onderste draadje haden ze uit haakje geschopt, denk ik, per ongeluk met onweer ofzo en ik vond pony (die onder bovenste draad past) terug in het volle gras
paardje keek wel sneu haha. Verder ook en keer mijn paard door binnenomheining, eerste keer dat ik met pony aleen weg was, ik dacht toen ik terug kwam o wat staat ze rustig te grazen en toen kwam ik dichter en dacht ik hmmm volgens mij kon ze daar normaal niet zijn