[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:30

Laura alles is geleverd en ook klaar.
Mijn ouders doen vandaag de laatste dingen en die gaan vanavond weg. Moet ik alles zelf weer doen.

Wij hebben hier ook niet zo'n mooi gebied, dan moet ik al met de trailer op pad.

Ik zou dit jaar ook de 4 daagse rijden alleen dat gaat nu niet lukken denk ik. En mendurance wilde ik ook doen, maar dat weet ik ook niet als dat gaat lukken. Eerst maar kijken hoe de zwangerschap ed verloopt en dan pas maar weer plannen maken.

Laura leuk dat het 2 span het nu zo goed doet. Nu km maken

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:53

Fijn dat alles al geleverd is en al klaar is :D

Net hca gebeld, maar denk niet dat het hem gaat worden, ik vind het voor erbij boven mijn budget vallen. (met aanpassingen erbij)

Dees valt binnen mijn budget, maar de vraag of ik daar moet gaan bestellen.. ?
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:01

Ben ik even. Les met Rembrand ging goed. Wel rustig aan gedaan (dus ben nu nog zenuwachtiger voor die moeilijke proef, want daar geen dingen uit geoefend, alleen maar basis gedaan). Zijn kar is nu schoon, ga nu met tuig aan de slag.

Tot later

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:15

Lekker dat je fijn hebt gereden tine! Succes morgen :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:27

Ik zeg op naar de lente !!! Zo met het zonnetje erbij alleen is het
stiekem nog best koud.

Gisteren geprobberd te lessen met Ferro. Helaas kucht ie zo erg dat ik maar terug
naar huis ben gegaan. Hij krijgt nu eerst een kuurtje ventipulmin en dan kijken
of het beter gaat.

Dus dan moet ik verplicht wat meer met robijn gaan doen. Hij gaat zeker vooruit
maar met wat meer training wordt ie nog beter. Hij wordt in mei 5 dus nu kan ik
m wel lekker aan gaan pakken.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:36

Wordt net gebeld door de vriendin van mn ma/ baas van me zus dat ze niet op haar werk is verschenen. Niet te bereiken op huistel en 06.. maak me echt zorgen, want dit is niets voor haar en ze moet helemaal naar amersfoort, hopelijk heeft ze geen ongeluk gehad ofzo.... kneip hem hier echt.

Mijn moeder weet ook van niets en is nu ook in rep en roer.. |(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:48

Jeetje Laura. Sterkte en hopelijk hoor je snel van haar.

Hier geen zon, alleen maar kou. Vervelend dat Ferro zo kucht.

Mocht ik hier niet meer langs komen (nu eerst slapen, daarna 2 zwarte paarden wit zien te krijgen en in de vlecht en alles, dus ben beetje druk), dan wil ik iedereen morgen een heel fijne dag wensen, alle wedstrijdmenners veel succes en ik hoop iedereen die in Exloo start te spreken. Mocht ik je niet herkennen en jij mij wel, spreek me gerust aan hoor.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:50

Mijn moeder heeft gelukkig wel haar vriend aan de telefoon gehad en die gaat de buren bellen of haar auto voor de deur staat en of ze open doet. Ik ga nu denk ik even de vereniging bellen waar ze met haar paard staat, misschien is ze wel aan het rijden en dacht ze dat ze vrij was ofzo?

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:21

@ Laura het gaat dus om jouw zus??

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:26

Nou ollie ik begrijp waarom je mij een pb stuurde over stadtwijck.. wat een nare vent is dat gatverdamme!
Begint hier gewoon naar me te schreeuwen dat ik praatjes heb en alles :S..

Ik kon hem slecht verstaan, blaast de hele tijd in de telefoon, ik vraag naar een sulky die hij kan leveren, maar ja omdat k er maar 1 wil is dat voor hem te duur :S.. dus ik vraag ik waarom besteld u ze niet per 10 stuks (wat hij moet bestellen) zegt hij dat alles naar het buitenland gaat.. echt verhalen liepen door elkaar en ik kreeg geen antwoordt op mijn vraag. Hij zegt die zijn gahalviniseerd dus te duur,, ( dit heb ik niet gezegt: emh.. hoezo te duur ik hem mijn budget nog niet gezegt). Zijn vrouw zei dat ze nu in de aanbieding waren (staat ook op mp) en als ik hem bel zegt hij nee die lever ik niet meer.. maar langzaam later hoor ik wel naar het buitenland :S.. daarna begon ik dus even alles op een rijtje te zetten en sprak dit uit,, dus u heeft hem wel in een ander type.. ja die heb ik.. dus ik vraag is die leverbaar in rood neej ik heb alleen nog geel en 2de hands.. helaas die kleur zoek ik niet. Toen had hij het weer over iets wat wel leverbaar was en als ik daar naar vroeg.. zei hij weer ja die is te duur om 1 te laten komen.. dus ik zei meneer ik zoek verder want vind dit een heel raar gesprek, u bied ze aan op marktplaats en op uw site maar meer is het ook niet. Ik ben serieus geintresseerd maar op deze manier kan ik er niet veel mee.. en toen begon hij toch tegen me te schreeuen aan de telefoon :S.. Ja nu moet je niet brutaal worden he, blabla.. en toen hing ik maar op.. wat een rare manier van zaken doen zeg :S

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:27

Bah laura ik zou ook heel ongerust zijn dan!
Leuke tweewieler, ziet er degelijk uit.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:27

Mijn zus is terrecht :).. ze heeft zich vreselijk verslapen :P.. gelukkig maar :)

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:28

Wat stom laura. en leuk dat je zus terecht is.
Laatst bijgewerkt door Rhine_ op 18-02-11 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:29

Wat een idioot telefoongesprek zo ga je niet met je klanten om!! wijs dat je daar niks besteld heb :?

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:29

Gelukkig maar!!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:31

Ja inderdaad.. ik baal wel enorm want dit was echt wat ik zocht :(.. maar voelde me echt een beetje van emh.. ik ben serieus geintresseerd hoor wees is duidelijk .. en hou je boel bij.. want op marktplaats en op de site staat een hoop wat dus niet leverbaar is of wat hij niet de moeite waard vind om voor je te bestellen :S

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:33

Lijkt me dat hij je niet serieus nam, misschien dacht hij dat je een soort penny was ofzo. Heel vreemd, je hoort ten alle tijden je klanten en geinteresseerde mensen netjes te woord te staan..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:35

Dat bedoel ik dus, verdraaien en beschuldigen en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken, écht triest :o

L_Rivaldo schreef:
Nou ollie ik begrijp waarom je mij een pb stuurde over stadtwijck.. wat een nare vent is dat gatverdamme!
Begint hier gewoon naar me te schreeuwen dat ik praatjes heb en alles :S..

Ik kon hem slecht verstaan, blaast de hele tijd in de telefoon, ik vraag naar een sulky die hij kan leveren, maar ja omdat k er maar 1 wil is dat voor hem te duur :S.. dus ik vraag ik waarom besteld u ze niet per 10 stuks (wat hij moet bestellen) zegt hij dat alles naar het buitenland gaat.. echt verhalen liepen door elkaar en ik kreeg geen antwoordt op mijn vraag. Hij zegt die zijn gahalviniseerd dus te duur,, ( dit heb ik niet gezegt: emh.. hoezo te duur ik hem mijn budget nog niet gezegt). Zijn vrouw zei dat ze nu in de aanbieding waren (staat ook op mp) en als ik hem bel zegt hij nee die lever ik niet meer.. maar langzaam later hoor ik wel naar het buitenland :S.. daarna begon ik dus even alles op een rijtje te zetten en sprak dit uit,, dus u heeft hem wel in een ander type.. ja die heb ik.. dus ik vraag is die leverbaar in rood neej ik heb alleen nog geel en 2de hands.. helaas die kleur zoek ik niet. Toen had hij het weer over iets wat wel leverbaar was en als ik daar naar vroeg.. zei hij weer ja die is te duur om 1 te laten komen.. dus ik zei meneer ik zoek verder want vind dit een heel raar gesprek, u bied ze aan op marktplaats en op uw site maar meer is het ook niet. Ik ben serieus geintresseerd maar op deze manier kan ik er niet veel mee.. en toen begon hij toch tegen me te schreeuen aan de telefoon :S.. Ja nu moet je niet brutaal worden he, blabla.. en toen hing ik maar op.. wat een rare manier van zaken doen zeg :S

Vanochtend een rondje met Simba gedaan en die was me toch ondeugend ;( . Het grootste verkeer was niet eng genoeg maar als er iemand liep te wandelen of met de fiets langskwam dan schrok hij zich het apezuur O:) . Soms denk ik wel eens ben ik wel geschikt voor zo'n jong ding want ik vind het zelf ook best spannend als zo onvoorspelbaar reageert :o

@Maisie, waardeloos dat Ferro zo hoest....
@Tine, en alle overige starters aankomend weekend , heel veel succes +:)+
@Schaduw, wanneer van het weekend komt jouw nieuwe paardje ?
@Rivaldo, wel fijn dat je zus weer terecht is.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:38

Jelleee schreef:
Lijkt me dat hij je niet serieus nam, misschien dacht hij dat je een soort penny was ofzo. Heel vreemd, je hoort ten alle tijden je klanten en geinteresseerde mensen netjes te woord te staan..

Dit doet hij bij iedereen hoor, penny of niet :( . Hij heeft mij ook behoorlijk beschuldigd van dingen en praatjes in de wereld gebracht die kant nog wal sloegen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:41

Nou wat een stomme vent dan :?

ollie, dat heb ik soms ook met Kay. heel fijn beessie werkt keihard voor je, maar oh zo onvoorspelbaar. Hij springt rustig 3 meter aan de kant als er een bordje langs de weg staat die er eerst nog niet stond. Daarom wil ik nog niet mennen met hem in de polder (links en rechts sloten en moet niet hebben dat hij daarin springt) maar gewoon in het dorp enz.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:42

Maar ja, nou heb je nog de tweewieler niet waar je interresse bij lag! Zonde, maar idd hele vage reactie. Zo iemand wil gewoon niets verkopen.

Verder ga ik even mee met de samenvatingen..

Ik ga vanmiddag naar de pony toe die ik jaren gereden heb. Hij is nu 24 en ga even lekker knuffelen en poetsen. Eef heeft even pech vandaag, maar ik heb gisteren een heerlijke buitenrit gemaakt, dus die mag niet klagen.. :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:42

Het was ook niet dat ik het niet geloofde, maar ben wel altijd zo van ook nog even zelf bekijken enzo en zeker omdat ik deze echt graag wilde.
Erg jammer dat hij dan zo doet.

Zoektocht gaat dus verder en wordt dus ook steeds minder keus.
Ga nu van schie bellen of hij morgen aanwezig is.

Daarna snel klaarmaken en 2span mennen met de kids :D

Van schie gebeld en die is momenteel bezig met het laten bouwen van een nieuwe soort sulky, eentje met betere vering.
We gaan morgen naar hem toe en dan even koekeloeren hoe en wat :) *\o/*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:00

fotos laura van je 2spanactie :D

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:17

Maisie-Vervelend dat Ferro hoest.
Tine-Fijn dat het lessen goed ging.
Rivaldo-Dat is wel een vreemde manier van zaken doen.
Ollie-Spookje voor de wagen,lekker onvoorspelbaar zijn ze dan .

Morgen gaan we Condor ophalen. :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:13

Rivaldo
Is dit model niks voor je ??
Die had ik gekocht bij Kraay in Nijkerk was toen 780,= wel wat duurder, maar echt een geweldige kwaliteit en superchique !!
Bankje verschuifbaar en lamoenen ook verstelbaar, en heerlijk geveerd !!

Afbeelding