Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L_Rivaldo schreef:Nou ollie ik begrijp waarom je mij een pb stuurde over stadtwijck.. wat een nare vent is dat gatverdamme!
Begint hier gewoon naar me te schreeuwen dat ik praatjes heb en alles :S..
Ik kon hem slecht verstaan, blaast de hele tijd in de telefoon, ik vraag naar een sulky die hij kan leveren, maar ja omdat k er maar 1 wil is dat voor hem te duur :S.. dus ik vraag ik waarom besteld u ze niet per 10 stuks (wat hij moet bestellen) zegt hij dat alles naar het buitenland gaat.. echt verhalen liepen door elkaar en ik kreeg geen antwoordt op mijn vraag. Hij zegt die zijn gahalviniseerd dus te duur,, ( dit heb ik niet gezegt: emh.. hoezo te duur ik hem mijn budget nog niet gezegt). Zijn vrouw zei dat ze nu in de aanbieding waren (staat ook op mp) en als ik hem bel zegt hij nee die lever ik niet meer.. maar langzaam later hoor ik wel naar het buitenland :S.. daarna begon ik dus even alles op een rijtje te zetten en sprak dit uit,, dus u heeft hem wel in een ander type.. ja die heb ik.. dus ik vraag is die leverbaar in rood neej ik heb alleen nog geel en 2de hands.. helaas die kleur zoek ik niet. Toen had hij het weer over iets wat wel leverbaar was en als ik daar naar vroeg.. zei hij weer ja die is te duur om 1 te laten komen.. dus ik zei meneer ik zoek verder want vind dit een heel raar gesprek, u bied ze aan op marktplaats en op uw site maar meer is het ook niet. Ik ben serieus geintresseerd maar op deze manier kan ik er niet veel mee.. en toen begon hij toch tegen me te schreeuen aan de telefoon :S.. Ja nu moet je niet brutaal worden he, blabla.. en toen hing ik maar op.. wat een rare manier van zaken doen zeg :S
Jelleee schreef:Lijkt me dat hij je niet serieus nam, misschien dacht hij dat je een soort penny was ofzo. Heel vreemd, je hoort ten alle tijden je klanten en geinteresseerde mensen netjes te woord te staan..