Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. avaluna schreef:Oef gaat hard!
Ik zag nog heel mooie pony's van Joyce, geloof ik.
En nog iemand met een pony van IJsselvliedt....
De onze zijn trouwens IJsselvliedt's Nathalie en Enkzicht's Romeo
op sommige foto's waarop de grootte niet echt zichtbaar is, worden ze wel eens voor haflingers aangezien 
.. Mis je zo een heel HK Topic..JoyCiej007 schreef:Hahaha, dankjeop sommige foto's waarop de grootte niet echt zichtbaar is, worden ze wel eens voor haflingers aangezien
Op de vorige pagina staat er ook een foto van mijn tuig + onderleggers. Heb ze van Imperial Riding. volgens mij zo op het oog dezelfde (of nagenoeg dezelfde) als Samantha. De lussen zitten ook hetzelfde. Ik vind het prima zo, ik gebruik het klittenband bij het borsttuig altijd om de losse stukken strengen door te steken. Inkorten is ook zo zonde.[/

Maar dan moet ik effe op zoek hoor!
.
Lijst van mensen in dit topic: schreef:- sammykuh = Samantha
- JoyCiej007 = Joyce
- stef = Stef
- bontlover = Shirley
- inkidinkidoe = Inge
- Nouvel = Ellis
- Nelleke_H = Nelleke
- _shawnee_ = Nieneke
- Evelli = Sanne
- inowa = Marouschka
- silfie35 = Henry
- BlackDevils = André
- Dyonne = Dyonne
- Pluttersput = Barbara
- Dennis = Ciska
- avaluna = Manon
- racheltjj = Rachel
- daniella74 = Daniella
- sonjim = Sandra
- Hindo2 = Lisanne
- Buckje = Lieselotte
- viola = Viola
- SuSEQ = Simon
- Bluebontje = Lianne
- Chevano = Wendy
- welsh_lover = Ellen
- MenFreak = Lex
Idd jammer dat je geen 2span kan rijden, maar wel een goede smoes om er ooit eens eentje bij te kopen
Evelli schreef:Voor degene die vroeg over borst en schoft: nee die 17,50 incl is alleen voor schoft onderlegger
heb trouwens wel een wachtlijstje. Heb gewoon fulltime baan dus doe dit erbij
wil ooit nog een onderlegger in de teamkleuren
Wat gebruik jij als vullen gewoon wol ? 
haha vergeet altijd veel dus zal ook vaak met boktnamen reageren vandaar dat ik een lijst heb gevraagd dan kan ik af en toe even spieken

MenFreak schreef:Ik woon ook nog thuis hoor! Ben namelijk 15 jaar oud
Lijkt mij ook geweldig om 2 span te rijden!
hahaha nog tijd zat om 2 span te gaan rijden
welsh_lover schreef:Joyce maak jij eigenlijk nog oornetjes op maat ? Ik ben nog steeds op zoek naar donkerblauwe netjes met een zilver biesje (of een wit biesje?)
dus lees niet alles, ik lees straks alles nog wel even door.
ik stuur je nog wel even een pb'tje. welsh_lover schreef:Heb jij ze ook bij Joyce bestelt ?