Spaikey schreef:Ik ga ook naar Someren.
Hopelijk laatste keer M. Alleen dressuur geen vaardigheid.
Daarna is het plan 4 juni naar Leende te gaan
Wij moeten om en om na elkaar
. Ga ik je eindelijk eens herkennen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SophievdV schreef:Goedenavond, we hebben CH Joure overleefd, zo voelde het ook echtWat een weer zeg.. echt smerig en na verloop van tijd ijzig koud omdat we tot onze onderbroeken toe nat waren. Zelfs paardlief stond te bibberen.
Maar.. ze bleef lopen, ondanks het snertweer en ze deed echt haar best! Moeten werken aan het stapgedeelte, dat gaat nog niet goed genoeg. Lees: stappen doet ze mondjesmaat, ze draaft liever aan of gaat stil staan. Niet zo handig, maar er wordt aan gewerkt!
1e proef was op zich prima, hadden daar 187 punten. Tweede proef meer ontspanning en naar mijn mening echt fijne stukken, daar kregen we 169 punten voor. Huuhh? Wij, ik en de mensen om mij heen, begrepen daar oprecht niks van. Maar goed, het blijft een jurysport he. Dus het kan wel eens zo gaan.
Vaardigheid ging goed tot de laatste hindernis en toen wist ik het niet meerwas ik dat laatste poortje gewoon kwijt! Was wel goed gedraaid, maar daarna zag ik em simpelweg over het hoofd. Stom, maar al doende leert men
paard vond het wel leuk, maar ook vreemd en een beetje spannend. Ze verloor hier en daar go en sprong een keer recht naar voren. Dat doet ze alleen als er druk op zit en ze het even niet weet. Net als ik kennelijk
![]()
Verder ben ik tevreden. Het was niet onze beste wedstrijd. Op naar de volgende op Hemelvaartsdag!
Edit: de organisatie had het uitermate goed voor elkaar. Veel ruimte voor los rijden en parkeren. Prima bodem, vriendelijke mensen, een recept voor een fijn concours!
.
.
. Bij ophalen van protocol bleek ik 141 punten te hebben
. Tsja, ik had ook niet echt lekker gereden dus snel vergeten maar. Tot ik snachts wakker werd met de gedachte dat de cijfers op m'n protocol toch helemaal niet zo laag waren? Nageteld en ik bleek 186 punten te hebben
die is nuchterder, maar hangt wat meer aan de groep. Daar heeft Jody nooit last van gehad, die is zo op zichzelf en de dominantste merrie van de groep. assie schreef:Ciska, vind jij dat je sulky niet spannend met al die scherpe bochten?
Ik heb het geluk dat ik de trailer om kan bouwen tot ‘stalletje’ waardoor we alles droog kunnen doen, maar met losrijden etc. Ontkom je er dan alsnog niet aan natuurlijk. Hier ook 2 rondjes dressuur en vaardigheid gereden. Baalde alleen van het losrijden, want het zou een half uur uitgesteld worden vanwege het weer, maar eenmaal aangekomen bij het inrijdterrein moest ik vrijwel direct de baan in. Zeker nu we in een behoorlijke dip zitten merk ik dat hij het losrijden wel nodig heeft. Dus eerste proef gebruikt om een beetje los te rijden. Terechte opmerkingen op het protocol (die te wijden waren aan het niet losrijden
) met 185,5 als resultaat. Tweede proef kon ik er meer aan rijden, maar zaten nog steeds erg slechte stukken tussen. Ik vond het persoonlijk juist wel fijne jury, want dit was juist een jury die zowel 8’en als 4’en gaf. Daarbij 193 punten.
Ik hoorde je naam namelijk vallen bij de dressuur. Was bij de vaardigheid overigens niet meer aanwezig. Duurde mij echt te lang en ging ervan uit geen prijs meer daar te hebben.
Mijn paard beweegt nogal extreem, misschien dat dat erg leek op veel spanning.. ik weet het niet. Gefeliciteerd met je punten, super!! 
ik heb je dit keer niet gezien met je topper!
?
. Hopelijk voelt de dressuur ook weer snel helemaal goed en soepel.

. Ik denk dat we maar gewoon gaan annuleren/verplaatsen.