Spaikey schreef:Ik ga ook naar Someren.
Hopelijk laatste keer M. Alleen dressuur geen vaardigheid.
Daarna is het plan 4 juni naar Leende te gaan
Wij moeten om en om na elkaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SophievdV schreef:Goedenavond, we hebben CH Joure overleefd, zo voelde het ook echtWat een weer zeg.. echt smerig en na verloop van tijd ijzig koud omdat we tot onze onderbroeken toe nat waren. Zelfs paardlief stond te bibberen.
Maar.. ze bleef lopen, ondanks het snertweer en ze deed echt haar best! Moeten werken aan het stapgedeelte, dat gaat nog niet goed genoeg. Lees: stappen doet ze mondjesmaat, ze draaft liever aan of gaat stil staan. Niet zo handig, maar er wordt aan gewerkt!
1e proef was op zich prima, hadden daar 187 punten. Tweede proef meer ontspanning en naar mijn mening echt fijne stukken, daar kregen we 169 punten voor. Huuhh? Wij, ik en de mensen om mij heen, begrepen daar oprecht niks van. Maar goed, het blijft een jurysport he. Dus het kan wel eens zo gaan.
Vaardigheid ging goed tot de laatste hindernis en toen wist ik het niet meerwas ik dat laatste poortje gewoon kwijt! Was wel goed gedraaid, maar daarna zag ik em simpelweg over het hoofd. Stom, maar al doende leert men
paard vond het wel leuk, maar ook vreemd en een beetje spannend. Ze verloor hier en daar go en sprong een keer recht naar voren. Dat doet ze alleen als er druk op zit en ze het even niet weet. Net als ik kennelijk
![]()
Verder ben ik tevreden. Het was niet onze beste wedstrijd. Op naar de volgende op Hemelvaartsdag!
Edit: de organisatie had het uitermate goed voor elkaar. Veel ruimte voor los rijden en parkeren. Prima bodem, vriendelijke mensen, een recept voor een fijn concours!
assie schreef:Ciska, vind jij dat je sulky niet spannend met al die scherpe bochten?