Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:lobkew schreef:Ooh dat is wel fijn zonder schort! Op de Hca vind ik dat echt een onding namelijk.
Alleszins altijd charmanter dan met je benen wijd richting de jury rijden.
[ Afbeelding ]
Citaat:Tijdens de vaardigheid en de marathon is het rijden met een veiligheidshelm (EN1384)
voor deelnemer en groom(s) verplicht. Voor de dressuur is het dragen van een hoed toegestaan. Een organisatie mag op basis van haar eigen veiligheidscertificering voor haar accommodatie de helm
ook verplicht stellen tijdens de dressuur. Deze verplichting moet vermeld worden in het vraagprogramma.
Citaat:Wel moet er een shirt/blouse/overhemd met lange of korte mauw gedragen worden en tevens een lange broek
F_inley schreef:Ik dacht dat het zou veranderen dat je vanaf 1 april verplicht met cap moest rijden? Ik heb express geen hoeden gekocht daarvoor
MelanieB schreef:Als de vdh een minimarathon/swm word kun je beter geen vdh meer rijden, dan is het doel ook weg.
Als mensen beheerst rijden is de vdh volkomen veilig, echter dat beheerst rijden soms...
Daarom is het goed dat ze nu verschillende parcoursen gaan bouwen per niveau.
MelanieB schreef:Als de vdh een minimarathon/swm word kun je beter geen vdh meer rijden, dan is het doel ook weg.
Als mensen beheerst rijden is de vdh volkomen veilig, echter dat beheerst rijden soms...
Daarom is het goed dat ze nu verschillende parcoursen gaan bouwen per niveau.