Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben heel benieuwd naar je resultaat na de workshop vind je tekeningen op facebook mooier en mooier de shetlander laatst vond ik echt prachtig! En ook dat portretje zo lief was die.
voor wie ik vergeet...Keet schreef:kwita schreef:tine, je zoontje moet je gewoon helpen.uit! het is zijn wedstrijd en jij kan niet!
Nou nou beetje minder kan toch ook wel? Waar staat dat hij niets doet?
Volgens mij helpt Tine haar zoon al regelmatig met van alles rondom de paardjes.
,we kwamen half 4 thuis ff snel mijn bed ingegaan en om half 10 stond mijn vriendin al voor de deur om naar paard en koets te gaan,was erg leuk maar vond het wel wat kleiner wat standhouders betreft(had een aardige shoplijst want had vakantiegeld over) vreselijk gelachen met hoeden passen: ik moet dus naar hun toekomen om een hoedje te laten maken......mijn hoofd is dus te klein(of de hoeden te groot
)
), koetshoes bij de Menner gehaald, een nierdeken voor longeren bij Dominick met beurskorting en wat ijzerwaren. Verder nog een Uvex-cap gepast die ik in een andere kleur wil gaan bestellen en genetwerkt met MediaBooks over eventuele nieuwe boekrecensies.
)