Fijn van de hond

@avaluna; lekker luisteren naar pianospel dochter

@biancacoo; is er met deze temperaturen ook nog wat te zien voor de buitenstaander bij zo'n activiteit? (In het kader van aankomende zondag..) Balen zeg dat het zo warm is. Maar mooi dat je zo lekker kunt genieten van je 4span!
Mag ik weer wat foto's spammen

't was weer zondag vandaag...

Eerst met Dids gewandeld:

(foto met de compact gemaakt.. Is te zien ook
)En toen mijn schoenen ingelopen in de woonplaats

Oke, nu houd ik op
echt super gezellig en geslaagd feestje gehad. Kinderen hebben heerlijk gespeeld, het was natuurlijk prachtig weer. Allemaal gezellige en lieve mensen langs. Met eten ging alles goed natuurlijk veel te veel (mijn grote stresssss factor, dat eten maar gelukkig ging het dus goed
. Ik ben ook echt geen held en heb ook totaal niet de behoefte te doen alsof ik stoer ben, en als het dan op een andere manier wel kan, dan maar op een andere manier. Nu moet ik zeggen dat Ollie nooit vervelend is geweest, ze is gewoon een hele lieve en brave pony. Maar het kan ook zijn dat ze nooit raar heeft gedaan omdat ik het zo aanpak, enige wat ik weet is dat hoe we het nu doen goed werkt bij haar en mij.
als ik wat voor je kan doen moet je het zeggen hoor
.
Het heeft volgens mij inderdaad met het weer te maken. Abby vloog als een gek door de bak in galop, flink afzetten, mond hard maken en gáááááááán met die bananaan. Mijn stalgenoot die ook in de bak was keek me aan: "Gaat alles goed?" Ik: "Primaaa!"
En die paddestoelfoto's. 

* 

Allemaal

was altijd blij dat Alwyn er eerst naastliep en later Rattan, want die hadden dat soort fratsen gelukkig niet.