Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En je andere pony is super braaf dacht ik zo?
).
.
.

zie bekend gezicht naast je paard, top-hulp erbij, leuk hoor
en ja zo'n grote bruine is kicken.
Ollie was zo braaf & dapper. Totaal niet onder de indruk van vlaggen, spandoeken of veel mensen gedoe. Paar andere spannen die nogal heftig aan het inrijden waren vond ze beetje eng maar later ook niet meer. En de rare dingen in het parcours (oa. een enorme namaak koe met kalf, waar mijn hond met het verkennen zelfs tegen ging blaffen) keek ze een keer en dan was het ook gewoon 'klaar'. Tempo was nog 0 natuurlijk maar toch zelfs stukjes galop en uitgestrekte draf (afgewisseld met vrijwel in stilstand bochten draaien of veel te grote lussen
). Maar dat doet er natuurlijk totaal niet toe.

Zelfs een heel stuk al gedraafd, oren er op en gaan hij leek het prachtig te vinden!
zo trots!
. 

)
Ik moet ook zeggen als het niet zou gaan ik de confrontatie ook niet meer aan zou gaan. Daarvoor is dit paard gewoon veelste groot.
. Na wat opstart-problemen (hij maakt er een gewoonte van
) hebben we (lees: beleerder) op diverse plaatsen op stalterrein halt gehouden. Gewoon doorkletsend, zodat hij leert dat hij ondanks dat we praten, op en afstijgen, wiebelen, voetenstampen, stil moet blijven staan.
.
.

sasika schreef:aartje: hoezo niet doorpakken? ik rijd mijn pony in de winter ook altijd door... ben ik ook van plan met cadanz om hem gewoon de winter door te laten rijden.
Cadanz ging vandaag weer super! Op een kleine miscommunicatie na (meneer was afgeleid en twee dingen tergelijker tijd doen is lastig) ging het super fijn! Weer een lang stuk gedraafd, en het pakeer terrein waar het altijd rustig is stonden flink wat auto's nu, mooie oefening met keren ook.
[ Afbeelding ]
zoals je ziet geniet meneer hier ook van..
even 2 dagen niet en dan gaan we zondag een ritje de andere kant op...
Als ik een wagen koop en tuig wil ik gewoon goed materiaal dus daar spaar ik liever nog even voor door