Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Margarita_ schreef:Ja ben wel tevreden. Hele verbetering vergeleken met mijn oude karretje. Alleen in draf op het asfalt beweegt het lamoen wel in de lichtogen. Gaat op en neer. Hebben jullie dat ook? Of hangt hij niet in evenwicht? In de bak geen last
LS_fotos schreef:Heb je een 2span Leandra?
Ik wil als het mag eens Lizzy voor die van Anna ik twijfel om een simpele versie te kopen voor dressuur wedstrijden is makkelijker te vervoeren dan m'n marathon.
_Margarita_ schreef:De levering heeft wat voeten in de aarde gehad. Maar uiteindelijk is de mijne vanmorgen gebracht op de locatie waar ik een wedstrijd had. Dus meteen de pony ingespannen van de cavalier, 5 minuten losrijden (meer tijd was er niet) En ben voor het eerst L gestart. En ook nog een winstpunt. Ben er erg blij mee, zit heerlijk, geen gerammel meer (mijn vorige wagen maakte veel herrie). Alleen 1 rem loopt een beetje aan. En de zweng komt bij een wening naar rechts tegen mijn wagen aan, Misschien de strengen een gaatje korter?