[AR] Dressuur + Vaardigheid 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 11:26

Gisteren de eerste competitie gehad van de winter in Zwartewaal!

ging echt super goed was zelf ook heel tevreden hoe Rakker liep. Eerste plaats met 202 punten in de L!!! :) Vaardigheid hebben we voor het eerst officieel gestart, ik dacht dat je gewoon moest doorcrossen, dus was er met 1,38 min doorheen alleen 1 balletje er af. Volgende keer kan ik gewoon wat meer rust nemen voor de vaardigheid! :)

Was wel super lang wachten op de prijsuitreiking ruim 3 uur! pff arme pony stond zo braaf op de trailer te wachten!

wie van jullie heeft ook in zwartewaal gestart? of gaat de competitie starten in zwartewaal?

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:31

Afgelopen zaterdag ben ik in Gorssel geweest om te helpen bij de eerste D&V wedstrijd.
Als ik het zelf mag zeggen, vond ik het een erg gezellige wedstrijd.
De volgende keer (15 dec) kan ik helaas niet, druk met werk, maar heb me zojuist ingeschreven voor de 2 daarop volgende wedstrijden: 12 januari en 9 februari. Het wordt voor mij voor het eerst dat ik deze wedstrijden zal rijden, heb er echt vreselijk veel zin in.
Wie nog meer?

Caadhola

Re: Dressuur + Vaardigheid 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:38

Sasika- ik start ook in Zwartewaal is mijn thuisbasis dus lekker makkelijk.
Ik start bij de paarden,vorige keer heb ik niet mee gedaan,(heb geschreven bij de paarden en de vaardigheid)de andere wedstrijden wel met een jong paard wat we net hebben.
Dat wordt dus weer overnieuw beginnen in de B maar wel leuk.
Prijsuitreiking duurt altijd lang omdat er zo veel mee rijden.
Volgende keer mogen jullie s'ochtends en wij s'middags ,gaat om en om.
Als je gewoon door draaft haal je de tijd wel van de vaardigheid,al stond deze wel erg ruim de laatste keer.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 16:20

* 08 december - Heeten (OV) - indoor - D + V - selectie. AFGELAST en verzet naar 16 februari 2013.
* 09 december - Boxtel (NB) - indoor - 1e wedstrijd wintercompetitie van District Zuid.
AFGELAST wegens weersvoorspellingen (regen / sneeuw / ijzel) en verzet naar 23 december.