Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar toch van harte gefeliciteerd, en geniet van je etentje (dat dan weer wel
)
. Nu HEEL ongeduldig wachten tot hij er is.
. zondag waarschijnlijk een house warming van harm. en dinsdag gaan we dan met de marktwagen beginnen met de stickers er af halen en schuren. zodat er een raam ingezet kan worden en daarna geverft kan worden in de team kleur 
Wat goed Dennis dat je een fijn thuis voor Lot gevonden hebt ! moeilijk maar wel super als het een fijn thuis is !
is zo'n lekker rommeltje...
cyclo86 schreef:t staat op sites van dierenartsen als steriliseren omdat bijna 90 procent het zo noemt, en dan hou je het maar beter zo in de computers staat het bij ons gewoon met de wetenschappelijke benamingen. bij echt jonge honden worden regelmatig ook enkel eierstokken verwijderd, baarmoeder wordt dan vanzelf zo klein dat het geen problemen meer veroorzaakt, wetenschappelijk bewezen dat het geen nadelig effect heeft deze te laten zitten, dat scheelt in werk en dus ook in kosten voor de eigenaar normaal gezien.
. Jammer dat de wegen zo slecht waren.
.
, maar wel een heel fijn huisje voor d'r.
En veel plezier bij de pony's !!!
Sorry Tine in de gauwigeid dacht ik dat er coupons stond, hihi. Ouwe gewoonte van mij dus om wedstrijden met coupons te associeren 
....Ze liepen zoooo fijn
en we zijn benieuwd naar je nieuwe marathonwagen
. Hier ook allerlei ontwikkelingen maar het moet eerst even gaan dooien
. ik had dinsdag gebeld of ze alles hadden 4 setjes VoorBenen en 4 setjes AchterBenen. hadden ze niet wel 3 VB en 4 AB. de andere VB zou gratis opgestuurd worden. ook prima we hebben ze pas over 7 week nodig.
(jij had toen toch keer die taart met biggetje gemaakt??? of ben ik mis???)
Was heerlijk zeg!!! In de andere bak (ernaast) liepen wel een kudde paarden los met de nodige gilletjes en sprintjes, dus hij werd niet heel erg ontspannen, zeker niet toen ook de deur nog paar keer open en dicht ging... gossie, wordt heel dat lijfje hard en gespannen en dan maakt hij een Noodsprong (van nog geen cm
) opzij... hij is echt zo superschattig...