nu knol weer menbaar krijgen. Ben al heel wat weken aan het duimen draaien en wachten. Ik mag niet eens slepen met hem.
 nu knol weer menbaar krijgen. Ben al heel wat weken aan het duimen draaien en wachten. Ik mag niet eens slepen met hem.Hij mag pas weer een bit in na fiat van de tandarts na een stom eigen schuld schadegevalletje. Mep gehad van weimaatje tegen zijn onderkaak. Botscheuring, botvlieskneuzing en mogelijk nog tand of kiesschade. De eerste twee zijn genezende de laatste moet nog gecontroleerd worden. Maar er mag nog geen mondsperder op de komende twee weken. En daarna hopelijk weer vol aan de slag met hem met onze nieuwe groom. Dan hebben we naast stalhouder een tweede groom die wel van dressuur mennen houdt ook.

Geplaatst: 10-04-13 17:42
               Geplaatst: 10-04-13 17:42				         

veel te link. Ik rijdt soms bitloos met hackemore en in de bak vind ik dat wel ok. Maar buiten vind ik het risico veel te groot, daar is hij toch net niet relaxed genoeg voor. En een bitloos menhoofdstel vinden in de maat idioot groot is ook al niet te doen. Kaakgekruisd werkt niet ivm zijn baard. En ik heb het bitloos geprobeert met slepen maar dat deed hem ook zeer. Dus dan maar even afwachten en geduld hebben.
 veel te link. Ik rijdt soms bitloos met hackemore en in de bak vind ik dat wel ok. Maar buiten vind ik het risico veel te groot, daar is hij toch net niet relaxed genoeg voor. En een bitloos menhoofdstel vinden in de maat idioot groot is ook al niet te doen. Kaakgekruisd werkt niet ivm zijn baard. En ik heb het bitloos geprobeert met slepen maar dat deed hem ook zeer. Dus dan maar even afwachten en geduld hebben. hij zal zich gevleid voelen met zijn breedbek kop maat 15,5.
 hij zal zich gevleid voelen met zijn breedbek kop maat 15,5.                                                          . Het klikt heel goed tussen tinker en mens.
 . Het klikt heel goed tussen tinker en mens.