Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
avaluna schreef:@Kanniet: ik weet niet of je al gebeld hebt, of dat ik even voor je moet bellen?
Nou, onze pony heeft pas een paar keer enkelspan gelopen en is nogal een aparte, vorige maand is hij dus mee geweest en ik kon er niet aan rijden, want hij was ontzettend gespannen, maar ik was ontzettend blij dat hij braaf was, hij is ook nog de tweede keer in z'n uppie de weg op geweest. Van ons sloeg mentechnisch dus helemaal nergens op, maar ik vind het ontzettend gezellig en leuk, ik heb jullie zien rijden en je valt écht niet uit de toon, hoor. Zijn velen met jonge paardjes/minder ervaren spannen.
's Ochtends rijd je dressuur met nog een ander span en 's middags staan kegeltjes.
Wij hopen volgende maand met de menbak te beginnen, met een beetje geluk wordt het toch een lengte van 80 meter, dan zal ik in de winter flink voor jullie vlakken en slepen en dan hoop ik dat we gewoon lekker kunnen mennen.
Voor nu maar even duimen dat het droog blijft, dan kan het volgende week iig bij ons in de onderste wei.