goud? oee nee, dan wordt het zo cheap.. Dat is mijn mening.. (let wel op, mijn voorkeur gaat uit naar een oranje wagen maar mocht hij te koop komen moet hij wel verkocht worden, dus wil ik graag een zwarte wagen met oranje bekleding)
Fijn dat ik getipt ben voor dit topic Had op MP deze wagens ook al gezien en begon te twijfelen aan de kwaliteit omdat ze zo goedkoop zijn, maar dat valt dus mee Misschien kan ik hem wel via Klaas de Haan bestellen, is mijn instructeur. Kijken of hij nog wat leuks kan regelen, haha.
@fennie, als het goed is heb je mij zaterdag met de wagen zien rijden. ik heb hem in het grijzig met blauwe bekleding, ik had er een vos shet voor. Ik vrees dat zulke dingen niet via Klaas gaan, hij wil zich daar absoluut niet tussen mengen denk ik. Ook denk ik dat prijs prijs is bij Bakker
Ik heb even wat foto's van je opgezocht, Bettepet, en nu weet ik wie je bent Had dit even eerder moeten bedenken, dan had ik het wagentje even kunnen testen! Weet niet waar je woont? Volgens mij ben ik je in Drenthe op wedstrijd ook al wel eens tegen gekomen? Of anders, wie in de buurt van Leeuwarden/Dokkum heeft zo'n karretje die ik eens mag testen?
Ik heb gister een mail gestuurd en nu al reactie terug, gaat snel
Had gevraagd of ze ook wagens leveren met een verstelbaar bok-kussen, zodat er, voor buitenritten oid, iemand naast je kan zitten maar dat je voor de wedstrijden zelf in het midden kunt zitten. Dit is mogelijk Had ook nog gevraagd of er ook dubbelspan voor de wagen kan maar daar had ik geen reactie op. Hoe bevalt het jullie grooms om achterop te zitten? Hoeveel ruimte heb je daar? Er kon ook wel een demontabele groomzit bij geleverd worden, maar als het voor de groom zo achterop de kar ook bevalt, dan kan dat ook wel prima toch? + dat bespaard me weer wat, anders ben je €1900,- kwijt voor verstelbaar bok-kussen + groomzit, daar komt die €200,- dan nog over heen die er volgens jullie niet bij gerekend is eerst
Haha En ook genoeg ruimte voor de groom om te zitten of alleen voor kleine kontjes? Mijn groom is 13 en is maar een slank meisje, maar soms gaat een vriendin van mij ook wel eens mee en die is wat steviger. Had inderdaad al mail terug dat ze standaard met enkel - en dubbelspan geleverd worden. Ik denk, als ik een bestel, dat ik dan ga voor een waarvan de bok te verstellen is. Als ik op buitenrit ga vind ik het gezelliger dat er ook iemand naast me zit dan dat ik elke keer omgedraaid op de kar moet zitten
@fenny, bij mij zijn het alleen kleine kontjes die achterop kunnen zitten. Uhm wedstrijden bij jou in de buurt, uhm?? Mag je ook naar de hippiade?? daar ben ik wel. En 3 september rij ik ook de oefenmarathon in zuidlaarderveen. Verder eigenlijk niks meer
Fenny
Geplaatst: 27-08-11 17:16
@ Bettepet; ik weet nog steeds niet of ik wel of niet naar de Hippiade mag ... Was 5e en er mochten 4 door, maar ze zeiden dat het voor de nummers 1 en 2 zeker was dat ze naar de Hippiade mogen en dat de rest nog bekend gemaakt zou worden Ik ga er eigenlijk niet meer van uit dat ik er heen mag ... Waar woon je dan? Zuidlaarderveen ga ik niet heen.
Ik denk dat de achterzit dan bijna hetzelfde is als mijn huidige kar, daar is het eigenlijk ook alleen maar comfortabel voor een kleine kont
Dan ben ik er dus niet bij Ik zat op de site te wachten tot daar wat op kwam te staan omdat ik ook wel benieuwd ben wie er allemaal heen mogen. Volgens mij viel Zuidlaarderveen samen met iets anders, keuring of IBOP, ik weet het niet precies meer ... Nieuw Buinen is nog een mooi eindje rijden zie ik voor mij! Misschien dat ik het kan combineren met de IBOP, dan ben ik in Tolbert.