Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liverpool schreef:Hoi
Wie heeft er eens in gorssel gereden. Ik ben weer begonnen met trainen maar weet niet of Gorssel haalbaar is. (zoek trouwens ook nog een groom)
Vraag: Is Gorssel een mooie wedsrijd voor het starten van het seizoen?
Divine schreef:Natuurlijk, als je 10 palen naast elkaar gaat leggen dan lijken ze allemaal op elkaar maar een hindernis is voor mij als rijder opgebouwd uit lijnen en vormen. Natuurlijk helpt een optisch verschil wel in het onthouden maar als je de lijnen kent maakt het niet meer uit.De hindernissen zijn fair, niet zwaar. Lijken soms wel wat teveel op elkaar (in 2009 was er veel gemaakt van berkenstammen), maar zijn prima te doen.
S_zanne schreef:Ik heb 2 of 3x als groom meegedaan aan Gorssel.
Vond het altijd een leuke wedstrijd, niet heel zwaar.
Het enige nadeel is dat de Wc's ver van het terrein zijn.
BlackDevils schreef:Divine schreef:Natuurlijk, als je 10 palen naast elkaar gaat leggen dan lijken ze allemaal op elkaar maar een hindernis is voor mij als rijder opgebouwd uit lijnen en vormen. Natuurlijk helpt een optisch verschil wel in het onthouden maar als je de lijnen kent maakt het niet meer uit.De hindernissen zijn fair, niet zwaar. Lijken soms wel wat teveel op elkaar (in 2009 was er veel gemaakt van berkenstammen), maar zijn prima te doen.
Divine schreef:De lijnen in de verschillende hindernissen bepalen voor mij nog steeds als eerste de kwaliteit van de marathon. Natuurlijk mag de diversiteit en aankleding niet vergeten worden.Wie heeft het over onthouden van hindernissen? Ik kan prima hindernissen onthouden, maar ik denk dat het gros van de rijders het met me eens is als ik zeg dat men liever in een gevarieerd parcours rondcrosst, dan telkens van berkenstam naar berkenstam rijdt.
haarlem schreef:Poging 3 maar weer, omdat ik zoekende was naar het district kampioenschap Oost had ik al eerder in dit topic gevraagd wie weet hier iets van. blijkbaar weet niemand hoe het zit dus heb ik via diverse invalshoeken eindelijk een datum en een locatie weten te achter halen! Het DK Oost is op 25 & 26 juni in Oldenzaal, voor de liefhebbers je vindt de juiste info op startlijsten. doe er mee wat je wilt.