Ik start 13 februari mijn eerste officiele wedstrijd (Voorheen paar keer hobbyklasse en oefenmarathons) maar nu gaan we voor het echie in wormerveer Zijn er nog meer die daar gaan starten?
Morgen dressuur en vaardigheid rijden in Wormerveer. Zou vandaag nog rijden, maar alles staat hier blank, dus dat had mijn gras niet grappig gevonden.
Startlijst voor volgende week indoor marathon in Middenmeer staat er ook op. Heb er zin in! Heb m'n instructrice volgens mij op ideeen gebracht, die rijd ook mee .
kiepejanie
Geplaatst: 12-02-11 20:24
Morgen indoorminimarathon in Merselo ( LB ) net even wezen verkennen leuk pacoursje, moet bij 2 menner groomen
ik heb gisteren gereden en gegroomed in zoelen, de finale wedstrijd van de betuwecup helaas op 2 plaatsten na stond thijs niet in de finale, ik maakte toch al geen kans meer, al met al heel fijn gereden.
nu nog laag-soeren en dan komt er een einde aan het indoorseizoen.
Mijn vader heeft afgelopen weekend meegereden met de finale van de Betuwe Cup (met fjord, enkelspan pony) we zijn uiteindelijk 1e geworden! super trots op onze pony! Nou vraag ik me af of er nog mensen de finale hebben gefilmd?