Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ziet er erg leuk uit 

(Naaltje met Dids, en nog iemand geloof ik) Mensen die zijn gaan pootje baden met hun paardjes en in galop door het water crossen,... Veel meer weet ik niet meer
We hebben de kuilen ook opnieuw gedaan, die deed Romeo nog enthousiaster dan vorige week
Citaat:Ik zal morgen de lichtogen 1 gaatje omhoog doen.
al ben ik dan bang dat het lamoen gaat 'zweven'.... hij doet dat nu net niet.
of zou het niet uit moet maken qua balans van de sulky als ik mijn lichtogen 1 gaatje hoger doe?
of moet de balans dan weer opnieuw ingesteld worden?
)
Sim zag er na afloop zeer tevreden uit, vanmiddag zijn we nog heel lang op de tuin geweest, loopt hij gezellig rond. Zag er ook niet zielig uit. Voel ik me wat minder schuldig.
(hopen dat we niet bij die 2% terecht komen...)
Je gaat het vast erg leuk krijgen
Ben Jaloers!
pony naar de veluwe, lijkt me echt fantastisch! 

bij m'n ouders gebbqt en via dids terug gefietst
, maar verder gelukkig niets), maar ben weer helemaal vertrouwen kwijt, terwijl ik dat buiten met de pony juist wel had. Eigenlijk zou het het beste zijn als we morgen weer gingen, maar ik wil eigenlijk niet dat mijn zoontje het nog een keer meemaakt als het weer verkeerd gaat. Dan wil hij nooit meer mee op de kar en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Millanka schreef:Ook al was jou ingreep te fel en werd hij boos, dan had hij nog niet mogen schoppen naar de kar. Hij weet dat jij daar bent, hij hoort dat en voelt dat. Een paard mag ongeacht de situatie echt niet naar je schoppen!!!
Heel raar dat hij nu zo anders reageerde en inderdaad helemaal niet leuk als je zoon van 4 dan naast je zit...
Kan je niet morgen, ook al is het een klein ritje, toch nog gaan maar dan zonder zoon? Desnoods doe je een rondje van een half uurtje en fix je iemand waar je even je zoon bij kan laten, of bij je man en dat er iemand anders mee op de kar gaat.
) Ik heb altijd al van genoten van die vakanties, maar ik had nooit durven dromen dat ik ooit mee zou gaan met mijn eigen paardje! (zelfs nooit durven dromen dat ik ooit echt een eigen paardje zou hebben) Iedereen in de club heeft een verkeerd beeld van Romeo vind ik, iedereen heeft iets van "leuk om te zien, prachtig beestje, maar een wagen zo lang trekken?!? Nee dat kan niet, laat beestje maar lekker grazen." Dus wil ik iedereen versteld laten staan