?Moos lekker gewerkt en oppaskindje enthousiast!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
word een heel kort rondje rennen vandaag...
baas...doe die kenneldeur nu open..hahaha..
hoe is't met je.. ??
dat je hand niet vlot wil helen..
altijd heftig uitvaarten..
Ik baal gewoon een beetje van mijn huidige werk.. Telkens uitgepland, eerder weg etc.. pfft..
.
, is dan idd fijn als je verder niets meer hoeft.
echt super grappig dat ze perse naar haar ton wilde (is ze trouwens niet schijnzwanger of zoiets? Mies heeft dat een keer gehad, sleepte ze van alles in haar 'hok' (dwz is plek onder de kapstok, errrrug handig ivm alle hondenharen in de jassen maar ach
) en was ze ook niet uit haar hok te branden zeg maar).
en Aks uitgeroosterd, dat is ook waardeloos.... maar ja, daarom werken ze natuurlijk met uitzendkrachten
ken je mij, ik ben die jongen van hiernaast, echt grappig. Ollebol keek even opzij en liep daarna met haar neus in de wind verder, arrogant stadsmeisje
) als de wagen even doorglijdt of wat dan ook. Dus die waterbakken als we die ooit gaan tegenkomen die kunnen we ondertussen goed aan
. En wat een wind zeg
". De hond liep in een groep en kwam ons tegemoet. Geen idee wie er begonnen is. Maar ik zit met de schade.
).

. Of hij denkt meteen: "hier kan ik niet overheen" en weigert, óf hij gaat er gewoon voor en neemt een gigasprong
.
. De schoonzus die altijd gezegd heeft geen (eigen) kinderen te kunnen / willen krijgen (beetje vaag, maar er zit wel een stukje meer verhaal aan vast), is zwanger! Ontzettend leuk voor hubby's broer, die altijd graag een gezin had willen hebben, dus ik hoop voor hem dat het zelfs niet bij één zal blijven.