goedeavond
ik ga even mee met de laatste samenvatting.
ben redelijk kapot heb van de week lange diensten gedraaid op het werk zonder pauze en dat hakt er toch wel in
gister uit het werk door gereden naar coevorden en dan staat je op de weg van stadskanaal naar emmen gewoon 15 min in de file. 
gister dus al alles schoon gemaakt en ingepakt voor zaterdag. gister avond nog les gereden harry met achterspan om wat meer aandacht te besteden aan xander die in wierden zo binnen door kwam. we hopen dat die het zondag wat beter doet en anders weten we redelijk hoe we dat dan moeten oplossen. ik heb gister met uzma in de les gereden en dat ging helemaal niet verkeert. hij loopt op het moment in het enkelspan met hoogte en diepte punten. hij begint goed lekker ontspannen en met stelling en buiging dan halverwege de les hebben we een dieptepunt en is die heel druk en is de stelling en buiging ook compleet weg. en als dat over is gaat het weer erg goed. maar al met al was ik wel erg tevreden over hoe uzma liep. en we hebben nog even tot aan het zuidenveld