[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 09:06

janouk verwent op haar verjaardag *\o/*
tine een nieuwe geit fotooooo'" sssss

ik weet waarom ik met mennen een groom nodig heb.... :j was gisteren aan het trainen en moest zoooo nodig naar de wc....in record tempo uitgespannen ,racen......pffff net op tijd (tja ben er achter gekomen dat paasstol met spijs niet meer goed gaan met mijn darmen..... :? )
sun heeft nieuwe nike-air gekregen, loopt weer als een zonnetje... +:)+
iedereen een fijne zonnige dag....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 09:33

@Janouk: HRB; gefelicieerd met je verjaardag *\o/*

@HT: :D

@Tine: drukke dag, ben benieuwd naar de nieuwe geit.

We zijn bezig met de "omheining" van de rijbak aan de toekomstige tuinkant, hahaha, we hebben weer wat bedacht :') .
*to be continued*

Moet nu snel verder op kantoor, maar ben ook wat van slag van het topic waarin een bokker wel heel slecht nieuws gekregen heeft...

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 11:49

@ Avaluna welk topic is dat? Een 'bekende' bokker?

@ HT, haha, lekker hoor, gelukkig was je op tijd!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:32

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:50

Pffff wat een rot bericht. In het begin heb ik dat topic een beetje gevolgd. Wat vreselijk dat ze zo'n slechte prognose heeft gekregen...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:06

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:16

avaluna volg dat topic ook inderdaad. Was er ook stil van.

Hele ochtend op stal geweest, maar niks gedaan. Veale zijn benen zouden opgescheerd worden, maar moeder van staleigenaar kwam verkeerd uit met de tijd. Dus wordt een andere keer gedaan. We zouden met Veale zoontje van staleigenaar ophalen, maar was me wat te winderig. Bedacht om het met alwyn te doen, maar geen tijd genoeg. Dus lekker koffie gedronken, daan heeft gespeelt met 2 zoontjes van staleigenaar, broodje gegeten en net weer thuis.

Zodra daan wakker is even boodschappen doen en moet ook nog opruimen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:23

@Tallechie: had ook nog willen mennen, vanmorgen, maar ook nog niet gelukt...
Heb wel al wat regeldingetjes gedaan, zo gaan we morgenmiddag proefkapsel voor de communie laten maken :D , beetje moeder-dochtermiddagje wordt dat dus, dan maak ik daarna mooi foto's voor op de uitnodigingen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:24

vreselijk dat toopje ava,
had het deels gelezen, heel erg..

hier trouwens geen paardedagje,
drukjes voor trailteam.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:41

Morgen ook geen paardendag, zaterdag is veale aan de buurt. Geen optimale voorbereiding, maar goed. Dinsdag liep hij super.

Ondertussen al wat opgeruimd. Nu even adres opzoeken, dan heb ik mijn regeldingen ook weer klaar.

Daan ligt te slapen, zodra hij wakker is begint de drukte weer.
Huis moet nog opgeruimd worden, heb ik morgen geen tijd voor. Verwacht visite vroeg, maar moet vanavond ook weg.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:58

Moet ook zo nog even door het huis flitsen en pony fatsoeneren, vriendinnetje van dochterlief heeft vanmiddag longeles.

@Bicci: lijkt me zeker veel werk dat organiseren, maar ook veel voldoening als het geslaagd geweest is :j

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 14:32

wie heeft de zon uitgezet???? :brr: koude wind,straks maar weer mijn sjaal om

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:07

vreselijk voor haar...kanker is een vreselijk iets....je word daar wel erg stil van..
helaas heb ik ook een voor mij zeer goede jonge bekende verloren aan kanker, zij was pas 19 toen zij stierf....en had botkanker, verder 6 oudere mensen familie en geen familie....je vergeet ze nooit meer !
heel onwerkelijk maar het gebeurd wel.

Bicci...spannnend zeg, petje af dat je dat allemaal kunt bolwerken zo'n organisatie !!! ben erg benieuwd hoe het uitpakt..

Verder...even gewandeld en bijna aan het instorten, dus ga zoontje van schoolhalen, mezelf een schup onder mijn achterste geven...en positief proberen te zijn !!!

zonnetje schijnt hier altijd nog wel, al is het achter de wolken >;) .. en idd wel koude wind..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:09

@biancao: :(:)

Lekker met de meiden een buitenritje gemaakt, daarna longelesje gegeven en daarna hindernisbaantje om het sturen te oefenen.
Morgen dochterlief maar weer eens aan het werk zetten op d'r pony.
Zo snel eten maken en dan Romeo inspannen *\o/* .
Nog even genieten van het mooie weer.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:40

Ken het betreffende topic niet maar dergelijke berichten zijn altijd afschuwelijk .... je moet er toch niet aan denken... (en dus juist wel want het kan iedereen overkomen...).
-O-

't Zonnetje is hier ok echt uit hoor, koud, windje, :brr: trof enorme puinzooi aan toen ik thuiskwam want Wiske had een pak keukenrollen ontdekt en van de 6 er 4 werkelijk compleet versnipperd B-) ze was dus lekker bezig geweest. Tussendoor nog een plas en een drol en de chaos was compleet }:0 . Op het hondenveldje hier komt ze nu trouwens zo onderhand haar 'vaste vriendjes' tegen waaronder twee pups, een visla van 4 maanden en een teckeltje van een maand of 6. Geweldig zoals dat spul dan met elkaar speelt. Mischa zit er dan zo'n beetje naar te koekeloeren als een soort moeder overste :+

Hier dus alleen gewerkt, morgen ook weer, dus geen peerd gezien of geroken. Ga zo lekker makkelijk even Chinees ophalen :Y)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:08

Vreselijk dat topic. Het is gewoon een rotziekte.

Janouk gefeliciteerd met janouk :D

VHU oei dat is nooit zo leuk thuiskomen als ze er zo'n bende van maken. Maar het blijft leuk zo'n pup.

Ik heb wel de pony's gezien vandaag. Lekker rondje met ferro gedaan. Zon is er hier nog wel een beetje.
Maar wel een koude wind. Daarna naar vriendin haar stal gegaan en daar een beetje rondgehangen.
Was daar pas na vijfen weer weg dus nu lekker eten aan het maken.
Daarna nog een rondje hardlopen met Joep :Z

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:15

Pups zijn zeker leuk....meestal...vooral als ze slapen
Afbeelding

Ff wakker worden :O
Afbeelding

En misschien is ze toch niet 'gewoon' zwart. Ze ontwikkelt een apart kleur vachtje, met wat lichter dekhaar, beetje bruin/grijzig. Vader was een merle, dus wie weet zit daar toch nog wat van in....ben benieuwd hoe ze wordt, je zien nu als je dus goed kijkt bij wat haar kraag wordt die lichtere glans / haren.
Afbeelding

Ondeugd... <3
Afbeelding

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:33

Wat een knappie VHU!
Tallechie lekker relaxed paardendagje.
Janouk van harte met Janouk!
Ik ben het met happytime eens, waar is de zon ineens??!!

Vandaag is det weer rondom op de ijzers gezet. De behandeling van de tandarts is geweldig geweest, dat was het gewoon. Mijn liefje liep als een zonnetje gister en vandaag (BLIJ) Maar ja, over 2 weken komt Steffi nog, heeft ze dat dan nog wel nodig?? Of zal ik vragen of mijn nieuwe wannabepoownie behandeld mag worden....
Vandaag les gehad, van iemand anders als anders. En het stond me wel aan, hij kon dingen erg duidelijk overbrengen. Wel moeilijk, ik moest goed op het ritme letten en dat dan gelijk zien te houden (en ik ben zo ritmisch als een deurkruk :P)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:52

oh vhu...ik heb medelijden met je...4 versnipperde keukenrollen....en...blegh...tja het is nu nog een pup....klein beetje ondeugend hoort er wel bij !!! haha...sorry, zal niet meer lachen..
Avaluna lekker buitenritje gemaakt met de meiden !! super !! volgens mij heb je een toppony daar !!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 19:27

goedeavond

ik ga even mee met de laatste samenvatting.

ben redelijk kapot heb van de week lange diensten gedraaid op het werk zonder pauze en dat hakt er toch wel in :O

gister uit het werk door gereden naar coevorden en dan staat je op de weg van stadskanaal naar emmen gewoon 15 min in de file. -:(-

gister dus al alles schoon gemaakt en ingepakt voor zaterdag. gister avond nog les gereden harry met achterspan om wat meer aandacht te besteden aan xander die in wierden zo binnen door kwam. we hopen dat die het zondag wat beter doet en anders weten we redelijk hoe we dat dan moeten oplossen. ik heb gister met uzma in de les gereden en dat ging helemaal niet verkeert. hij loopt op het moment in het enkelspan met hoogte en diepte punten. hij begint goed lekker ontspannen en met stelling en buiging dan halverwege de les hebben we een dieptepunt en is die heel druk en is de stelling en buiging ook compleet weg. en als dat over is gaat het weer erg goed. maar al met al was ik wel erg tevreden over hoe uzma liep. en we hebben nog even tot aan het zuidenveld :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:49

@VHU: ah, <3

@Biancao: idd een erg fijne pony :j .

@Ipsilonka: wat fijn dat je zo lekker hebt kunnen werken met Det na het tandartsbezoek, moet hier ook nog een afspraak gaan maken :o .

@Lanouska: lange diensten :(:) en lekker gewerkt met Uzma.

Vanavond lekker gemend met Romeo, ontzettend heet in het begin, maar erg fijn kunnen afsluiten.
Zo nog even met de hond en dan zijn alle beestjes weer verzorgd.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:11

Ik had er helemaal niet over nagedacht dat dat t zou zijn wat haar dwars zat (shame on me) Daarom dat Steffi ook komt....

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:20

lanouska lange diensten
VHU versnipperde keukenrollen
een topic op bokt met hele vervelende berichten...

Hier vandaag een hele dag vol drukte gehad. Moesten een studium generale organiseren voor 100 2e jaars van onze opleiding. Wat een hél..
maar het is ons gelukt!
Daarna naar huis. Voor vriendje eten gemaakt en klaargezet, voor mezelf 1 tosti gefikst. Toen de fiets op en naar stal.
Keitrots op mezelf. Was er in 24 minuten! Da's nog maar 4 tot 9 minuten langzamer dan wanneer ik met de auto ga (!!!!)
en in 24 minuten betekent een gemiddelde van 23 km/h :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:41

:wave:

:O

:evaw:

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 07:36

Goedemorgen!!!

VHU versnipperde keukenrollen!! Heeft onze Zhazha als pup een keer met een wc rol gedaan, wat moet ze een lol gehad hebben, hahaha.
Aks supersnel op de fiets!!
Tine :wave:
Ipsilonka tandartsbezoek voor paardje. Vorig jaar zei de tandarts/dierenarts dat Gwin d'r gebit best slecht was, heeft hij wat aan gedaan maar volgens hem kon hij niet alles doen, dit jaar zei hij dat het een goed gebit was en dat hij maar weinig hoefde te doen, zelfde meneer.... huh?

Hier een rustige dienst achter de rug, dus lekker geslapen. Straks even overdragen, nog paar boodschapjes halen en eind van de ochtend menles. Vanmiddag naar de kapper en dan weer dienst.
Fijne dag allemaal!!