. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Brutus nog onder de bulten, remklauw van menwagen stuk en nergens te verkrijgen.... en volgend weekend staat er een 2-daagse wedstrijd gepland. Voor de rest zou ik wel willen
en
want ik ben zoooo moe van alle overige oliebol
). Ze liepen zo braaf met elkaar op, da's toch wel even wat anders dan het gehyper wat ik er normaal voor heb staan. Vond het wel even prettig maar ook wel beetje.... erg rustigjes zeg maar
Denk niet dat ik ze altijd zo rustig zou willen hebben
Maar gezellige dag gehad en omdat ik ingedeeld was bij de Jan Plezier, waarbij de koetsier & groom onder een afdakje zitten ben ik niet totaal verkleumd en natgeregend, dus dat viel mee.
dus die mag het wat mij betreft wel een beetje koud hebben misschien dat hij daar iets slanker van wordt
Donderdag met det naar de osteo geweest en vandaag weer ingespannen. Lekker alleen maar rondjes gedraafd over de drafbaan. Ze was niet nat van t zweet en t buiten adem zijn viel ook mee. Ga dus morgen toch proberen op wedstrijd.
krijgt altijd nadat ik ben geweest schep slobber.
. Dus ben blij dat ze slobber wel lekker vind heb ik tenminste iets om extra te voeren. Bix & hooi eet ze gelukkig wel. 

Mijn ouders gaan voor het allereerst Detje in het echt bewonderen, erg he. In november heb ik haar al een jaar. Ik ben echt opgegroeid in een paardenfamilie (NOT)
Mijn ouders zouden komen kijken naar Rizanta op de wedstrijd van Zelhem, een dag daarvoor is ze dus overleden. Vonden ze zo erg dat ze haar nooit hadden gezien. Die van mij zijn wel altijd heel betrokken geweest met de paarden, mijn vader kan er ook heel goed mee overweg. Hij ging vroeger altijd mee op wedstrijd als het aan hem lag deed hij dat nu nog volgens mij maar goed, zij wonen in Groningen, ik in Rotterdam