Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. maar ook even minder geestelijk en fysiek werk 

.. heb nu iets gekocht wat ik altijd al wilde
.. 2 rode zweetdekentjes voor 10tje per stuk en mooie rode windjack voor 19 euro van premiere allebei. Wilde altijd kingsland maar ach daar is de portumonee niet groot genoeg voor. Nu heb ik toch een leuke set 
.. Hij vind het werk leuk he?
.. dus heb het idee dat hij weer even lekker zn ding kan doen. (we gaan miss op vakantie met de knollies.. dus manon je mag nog mee, weet niet wnr je weer naar school moet?)
.. Ik zal voor tijger morgen even gaan vragen bij mijn nieuwe stal
.. Dan hoor je meer erover
Als ik niet in de weg zit tenminste
mijn stage begint 6 september, dus dat duurt nog wel even (gelukkig)
vind het echt super dat je dat voor ons zou willen doen, kan sowieso vaak komen helpen (zit dan zonder pony, zoveel vrije tijd
) en als je er nog wat voor wilt of iets, gewoon zeggen
.. iets te letterlijk (mijn pa zei het bedrijf laat al zien hoe het met zijn personeel om gaat en als ze terug komen moet je daar niet als een zwak iemand op in gaan) hij was er alleen bij vergeten om te zeggen als hun mij weer op bellen dan niet
.. Dus zo gezegd ik werd gebeld en ik zei letterlijk ik heb geen intresse meer, heb je al werk dan?? Nee maar jullie hebben mij zo lang laten wachten voor niets.. als jullie zo om gaan met jullie personeel dan weet ik al wat me te wachten staat. Ík voel me niet serieus genomen als ik bij jullie kom solliciteren. Dus ik wil niet meer langskomen
.. ze waren teleurgesteld want ze hebben mensen te kort en ik ben al ingewerkt en ben ook een aanpakker.
( want dan stond ik sterker in bijv salaris en mijn eisen) heb dus een baan weer voorbij laten lopen.. lkkr slim van me weer
Nouvel schreef:ah weer een mooie samenvatting!![]()
rivaldo, dat is jammer zeg van je baantje...
nu weer op zoek naar iets anders?
ik ken volgens mij uit dit topic alleen Monique in het echt...