Moet even aan de lading denk ik...
Wel goed zeg dat je nog iemand hebt gevonden Tine!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

baudyh schreef:Gelukkig andere jury gevonden voor zaterdag, Tine.
VHU ziekjes, ff bijtanken thuis.
Hier gaat ook alles niet even soepeltjes. Morgen voor de tweede keer binnen één week op crematie. Een klant van ons plotseling na een kort ziektebed overleden. Vorige week ook al een klant van ons. Morgen ochtend eerst met db en ted naar de hoefsmid.
Vandaag heeft een andere smid er ook al een paar gedaan. Dus ze staan er morgen allemaal weer tip top bij.
We waren er nu toch wel uit dat onze trailer auto moest gaan vertrekken. Maar ja nog ff APK. Nou niet ff dus. Is het chassisnummer weggeroest. Moeten we via de rdw naar een keuringsstation op er een nieuwe in te laten slaan. Moet ik maandag ff op en neer naar Groningen. Zucht. Maar ja geen keus.
Gaan er nog mensen naar Paard 2014 in Hardenberg. Wij staan er met een stand. Dus volgende week weer druk. Maar wel leuk.
zal ook beter mijn mail moeten lezen.....ik had meegedaan om kaarten te winnen van mennen in mokum, werd er net op gewezen dat ik een kaart had gewonnen(stond al 4 dagen ofzo op de site)zag dat janouk er ook 1 had gewonnen.....
.
. Wel kunnen aaien, maar zo gauw ik hem beet wilde pakken draaide hij zich om en was vertrokken. We hebben hem met zijn drieën moeten insluiten voor hij zich overgaf.
. Het bit vond ik geen succes, maar zaterdag gaan we toch weer naar Leonne. Mag zij haar visie er eens over laten gaan.
.
en zoonlief van Tine als top-hulp
dapper kereltje.
en manen worden al wat mooier/langer), daarna tuig op, wat gewandeld en weer even paar keer voor het sleepje gezet. Elke keer paar stapjes en toen weer los. Deed hij goed
hij is dan toch echt wel stoere bink net als zijn mama
gewoon een fijne pony. Wilde hem eigenlijk wat verder laten lopen maar band was loodzwaar in het natte zand door alle regen.
supermooi en hufterproof !! onze aiya is er meteen in gaan liggen nadat ik er een handje stro ingegooid had..en er niet meer uitgekomen..inmiddels een uur verder..helemaal gek op haar huisje...hahaha..super om te zien.
.
Lekker smoeltje die hond