Ik zal proberen zo wat foto's te plaatsen, maar zoonlief heeft mijn muis weer gepikt, dus het gaat wat lastig zo.
janouk
Geplaatst: 23-12-12 18:03
Benieuwd naar de uitslagen
Hier een rustdagje: 2 Harry Potter films gekeken. haha 6 uur lang op de bank gelegen met de honden als deken. Janouk leek fitter vandaag, nog wel veel hoesten en snot, maar ze wilde wel lopen. Image had een aanval van stoomtrein spelen: briezen en staart op de rug. Je zou niet zeggen dat onze oude dame al 23 wordt.
hier linkje voor de kenners, miss dat jullie inschatting kunnen maken naar aanleiding van alle andere resultaten, of wij het een beetje netjes gedaan hebben met de indoor http://www.pfkb.nl/nieuwsbrieven/2012%2 ... cember.pdf
@ bicci. Als je het parcours goed rijd en zonder ballen dan komt de snelheid vanzelf wel als je het vaker doet. Ik ken deze menners ook niet dus weet ook niet of ze echt snel waren zeg maar.
Enne het gaat erom of je zelf tevreden was he !!
Hier was het droog lekker een buitenrit gedaan eerst met ferro en toen met robijn.
ow echt lanouska? dan moet ik zelf nog eens goed kijken. is ook pas de eerste keer dat ik zulke lijsten krijg, dus weet nog niet precies hoe het werkt. vandaar de vraag of jullie iets konden inschatten
@maisie, tevreden en trots waren we zoiezo ik was een beetje benieuwd of ik in de competitie klasse zou mee kunnen komen. omdat we nu in recreanten klasse zaten..
ik ook niet meer nu, hahahaha wat voor lijsten heb jij dan? ik haalde deze van de site van de pfkb af..
happytime
Geplaatst: 23-12-12 19:49
tine leuke foto's,zwart en witm klein en grote ik moest vanmorgen met zwemvliezen en duikbril de stal in.....loopstal ligt laag,dus 3/4 blank... we hadden met 2 clubgenootjes de binnenbak maar gereserveerd,dus binnen gereden en pionnetjes omver gecrost!
lanouska
Geplaatst: 23-12-12 19:52
23 Kees Thielen 123,32 0 '1 15 93 0 239.25 1 1 Anita van den Berq 129.78 0 124,27 0 254,05 2 11 Peter van den Berqh 131.22 0 126.13 0 257.35 3 8 llse Verkuil I zo.zz U 128.73 259.95 4 7 Menteam de Voes 134.03 0 125,18 zo+,2 | 5 '16 Charissa den Ridder '15'1.83 0 .,t ?o 07 5 296,80 6 zo Piet van de Brand 154.28 0 150,00 0 304.28 8 20 Jan Weiiqers 150,20 149,67 309,87 9
dit ben jij toch?
tine10
Geplaatst: 23-12-12 19:54
Haha, nee Bicci startte als Het trail team. Zelf heet ze Bianca.
ik is idd bianca de boer aka Het Trail Team als het om de inschrijving gaat
lanouska
Geplaatst: 23-12-12 19:59
dan heb je niet een goeie lijst er op staan..
ah problem opgelost... mijn pc gaf net geen 2 pagina's weer
avaluna
Geplaatst: 23-12-12 20:05
@Tine: ken het, maar ben al blij als ik een paar keer per week eens kan mennen of rijden, twee rijden, zou ik dan ook echt niet meer trekken. Wat leuk, de heren op pad. Mmm, moet ook nog scheren, we waren vandaag met dochter naar de springles, maar zo warm en die dikke vacht, misschien ook maar eens gedeeltelijk scheren. Heb je bij Thabor een hals op, of niet?
@Janouk: lekker dagje op de bank, fijn dat Janouk weer wat actiever is.
Hier al een toetje voor eerste Kerstdag gemaakt, ben benieuwd of het echt lekker is. Verder vooral getut, morgen dus nog flink aan de poets en aan de voorbereiding. Paardjes zijn al lekker verzorgd en staan lekker binnen aan de hooinetten te knabbelen. Stal is wel een zooi, die wilde ik dus helemaal leeg halen, maar met dit weer is dat niks en nu staan ze ook nog veel meer binnen dan normaal... . Hoop dat het na de kerstdagen beter is, dan kunnen we flink aan de slag.
tine10
Geplaatst: 23-12-12 20:10
Twee mennen achter elkaar lukt gelukkig wel, maar serieus rijden onder het zadel dus helaas niet meer.
Ze hebben hier allemaal dekens met hals. Alhoewel hij gisteren bij Thabor helemaal los hing. Rembrand was weer bezig geweest vrees ik. Arme Thabor, want het regende nogal. Dus halsstuk in de zadelkamer laten drogen en vandaag weer omgedaan.
Als Thabor flink heeft gewerkt, duurt het nog steeds 3 uur voor hij droog is. Dus heb al even zitten twijfelen of ik hals en buik nog verder uit zo scheren, maar ik laat het nu nog maar even zo.
Hier ook al begonnen met de voorbereidingen. Servetten mooi versierd, vast veel kleurplaten geprint, zodat de kids tussen de gangen door mooi kunnen kleuren. Morgen ga ik een deel van het eten voorbereiden.
Nou, ik moet de stallen nog uitmesten, dus ga maar eens verder
@Poeltje, van harte gefeliciteerd @Tine, heerlijke foto's van jouw mannen op buitenrit @Avaluna, is al in de kerstvoorbereiding @happytime, had snorkel en zwemvliezen nodig in de loopstal , wanneer gaan jou pony's op voor hun diploma ?
Nou we zijn niet voor niets geweest vandaag... heerlijk gereden, 1e manch nog wat mat en 2.05 en 2e manch hoopte ik onder de 2.00 te rijden en dat is gelukt en 3e geworden en dat met een sterk deelnemersveld is dat voor mij en Bruutje als dressuurpownie een hele prestatie
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 23-12-12 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt