@Tine: ziet er erg mooi uit, vind ik, dankjewel! Is wellicht een goede optie als onverhoopt mocht blijken dat er nog iets door moet.
@Ipsilonka: oeh, wat verschrikkelijk vervelend, ook voor je weilanden, straks. Op de ruiterverening hebben ze ook een eb en vloed buiten, schijnt alleen minder goed te werken omdat er allemaal bomen omheen staan.
Heb wel eens gemend in een eb en vloed binnenbak en dat was idd super
*maar als het niet persé hoeft
*@Prinsje: spannend, hier ben ik nog aan het twijfelen over het E-rijbewijs, nu ook veel te druk voor, eigenlijk.
@Biancao: mooi, hoor
@Akshay: hahaha, aan het bier en aan de krachttraining, dadelijk ben je een vent
.Gisteravond nog lekker een ritje langs het water gemaakt met de pony van dochterlief.
zal tegenvallen...zal een schep meenemen om het weer dicht te maken..en een tuinstoel om er naast te blijven zitten...
. Oei, gelukkig geen schade opgelopen.
.
Hij had al snel door dat als je heuvel op gaat je toch het beste in galop kan.Gelijk op 3 km stonden onze grooms met water,want het was best warm als je je wintervacht nog niet helemaal kwijt bent.Water over zijn nek vond hij heerlijk.Ook weer geleerd.Bij Het volgende groom punt op 10 km ging hij lekker op rust staan en genoot van het water.Wilde niet drinken maar een appeltje ging er wel in.Op de p/a hebben we hem eerst gekoeld en gekeken wat de hartslag was.74 maar die liep mooi terug na 5 min aangeboden en hij was 52!!!! dat is me met mijn pony nog nooit gelukt. Daarna nog 5 km tot de finish.Mijn groom melissa ging op het laatste harde stuk naast hem lopen om nog water over hem heen te gieten dat vond hij eerst raar.Hij dacht steeds dat hij stil moest staan maar met wat aanmoedigingen deed hij het prima.Op de finish eerst uitgespannen en na 6 min was hij 48......
Het gemiddelde was nog niet hoog hoor maar 8,5 km per uur.Maar de eerste 3 wp zijn binnen en nu doortrainen om de conditie te verbeteren.Ik ben zo blij dat hij lekker cool in de kop is.Aanspanningen mogen hem van voren en achteren inhalen,als ze bij hem weg rijden hinnekt hij wel maar gaat niet drammen.Ik had zelfs een enjoy the ride rijder voor me waar we nog netjes het hek voor open hielde die toen wij amper door het hek waren ,weg gallopereerde.Deed hij niks op.Erg trots op mijn mannetje.Na 3 maanden voor de kar........
Ik vind Kootwijkerbroek nog net te doen maar vooral de terugweg da's afzien hoor als je dan zo'n eind terug moet rijden (peerd eerst naar Rijsbergen en dan ook nog weer van Rijsbergen terug naar Rotterdam, we gingen zondag om 8.00 uur van huis, waren om 22.30 uur thuis).
geweldig!
) uitgeprobeerd en mezelf ernstig toegesproken dat ik moest doorzitten
en jawel hoor, het begon te komen. Lekker gereden op de wei, heerlijk is dat weer op het gras zeg
Vandaag wilde mevrouw niet halthouden. Steeds een paar passen doordrammen en dan kaak naar voren en trekken. Grrrr En als ze dan eindelijk stilstond, ging ze helemaal opgeblazen met haar kaak naar voren staan met de speknek op spanning.
, hahaha, maar je had haar wel goed te pakken.
, is gewoon allemaal te ver weg ook. 
Daarom roep ik tegenwoordig vaak gewoon 'ik kan niet sturen' (dan let iedereen heel goed op hihi) omdat ik daar toen zo van geschrokken was…
.
is vandaag 14 jaar geworden.