@ Naaltje: dapper dat je toch nog weer een poging wilt wagen. Ik heb het echt opgegeven met verzorgers
@ Tallechie: fijn dat plassentraining zo goed gaat!
@ VHU: Bente oop aan de plassentraining. Krijgen straks allemaal waterratten hier haha.
@ Poeltje: mooie zwemfoto
@ Bettepet: had je die zomereczeem dan niet gezien toen je bij de pony ging kijken? Kreeg hij pas last toen hij op jouw stal is komen te staan? Kan me goed voorstellen dat je het niet wilt, maar wel erg jammer. Leek een leuke pony. En op zoek geweest naar een nog mooiere stal en lekker dicht bij huis. Klinkt super.
@ Maisie: erg roze
Denk wel dat het heel snel blubberkleur wordt. Is hier tenminste wel altijd het geval.
Zit ernstig te overwegen de paarden al onder regendekens voor de winter te gaan zetten. Ze komen al zo in hun vacht en de komende week is het ook allemaal prutweer en koud. Maar ik vind eind augustus eigenlijk nog veel te vroeg voor dekens. Ze zijn net uit hun vliegendeken.
Hier geen post van knhs, dus ga er maar vanuit dat ik dan de wethouder mag gaan vervoeren ipv naar hippiade (had toch wel liever het laatste gedaan
)
Hier is het nu aanhoudend hard aan het regenen. Ben benieuwd of ik morgen nog wel iets kan doen met de paarden of dat alles blank staat.
We willen morgen ook nog naar Oogstfeest in Onstwedde, maar moet het weer wel iets beter worden.