Echt super tof Tine! We verwachten wel foto's he
Nou Naalt dat klinkt echt als een compleet vreselijke dag zeg wat een gedoe. Gelukkig kon je de paardjes wel vinden
Ben benieuwd hoe Buckje het ervan af heeft gebracht
Happytime poedert paardenspul tegen luis, dat hadden we vroeger ook toen we het een keer hadden. Stuk handiger dan wassen. Frontline voor honden schijnt trouwens tegen alles te werken, ook bij luis bij mensen, hoorde ik vanochtend op het schoolplein
Mais ondanks keurig hoed ook onder de troep aan het eind van zo'n dag. Had vroeger een vriendin die altijd aan het eind van de dag nog een keurig witte rijbroek en blouse had, ik voelde me daar altijd zo'n viezerik bij
Citaat:
VHU, succes met de college !!
En Rizanta is idd wel veranderd, geen buikje meer !!
't Buikje ging er eerst wat te snel af, toen zag je opeens ribben, ze moest echt omschakelen, nu zit er een mooi laagje vet en hopenlijk ook wat spier
overheen
College ging deze keer harstikke lekker. Gewoon direct gezegd hoe ik les wilde geven, wat ik van ze verwacht (eigenlijk vrij simpel, naar elkaar luisteren en meedoen) en het liep dus weer als vanouds. Ook maar even niet met beamer gewerkt gewoon ouderwets met whiteboard, stiften en flips, dan werkt alles tenminste zoals ik dat wil
Heb nog steeds een wattenhoofd en voel me erg vaag maar hoofdpijn is weg. Denk dat het gewoon slaaptekort is. Heb maandag, dinsdag en woensdagavond gewerkt tot 22.30 uur en dan moet ik altijd even bijkomen, ga dan meestal pas tegen 01.00 uur ofzo naar bed. Tja wekker loopt wel af om 07.00 uur, dus moest vandaag ook vreselijk