Echt verschrikkelijk om jezelf terug te zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar dat is makkelijk gezegd..en moeilijk te doen,..hahaha..hanibal lector,..hoe kom je erop,...lijkt me heel vreemd en moeilijk een starolstoel.... 
......hahaha...ik heb niets met roze...maar mint - groen, wit of bruin....vind ik niet echt een leuke kleur,...dus dan maar zuurstokroze. ..Misschien word hij dan niet gejat
Ava.... gewoon niet druk maken om die tekening...dat komt wel...hoop dat je toch snel wel ietsje beter gaat voelen....
mijn melody...die deed ook af en toe raar door haar benen zakken....
zolang ze het erf maar niet af gaat..
.... bijzonder....geen idee hoe dat nu weer kan...volgens post.nl word het gewoon vanmiddag hier bij ons thuis afgeleverd..... spannend !! 
. Die krijgt de (elektrische) behandeling gewoon zonder verdoving. Gewoon omdat dat kan. Hij is dan nog braver dan die ponys MET verdoving. Het is ook de enige client van de tandarts waarbij dat kan.
.
!
er zat zoveel los haar op haar die is echt heel lang niet goed geborsteld.... ze is ook echt heel vies.... het ergste vind ik dat ze heel dun is en opgetrokken heel dun nekje...
ben boos en verdrietig
misschien in toekomst showmanship at halter met haar gaan doen ? .. heb ik ook een poosje gedaan..is best leuk.