[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:10

:') Echt verschrikkelijk om jezelf terug te zien :')

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:33

verschrikkelijk? wel nee de ollie die we kennen maar dan zonder brutus maar met belle :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 23:02

Super leuk Ollie!
En Lanouska gespot in de Valkenswaard wat een berg :oo
Ikke gaat in opleiding =:)
En Biancacoo supergavefiets *-:)
Tine erg leuk feestje en gefeliciteerd met je ouders Y)(^)
Sorry wie ik vergeet Y;(

Hier erg druk, vader mag weer naar huis :D
Heb nieuwe camera zo blij mee :-)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 05:47

Ollie, ik ga straks kijken, ben heel benieuwd, hahaha.
tine, wat leuk zomervakantie in ruinen !
Vhu wat fijn dat je vader naar huis mag ! Zag al een mooie foto op fb met je nieuwe camera!
ava,...logisch dat je je schuldig voelt,...herken het erg,...in jou geval....niet doen,...Daar ga je kapot aan,.. :(:) :(:) maar dat is makkelijk gezegd..en moeilijk te doen,..hahaha..hanibal lector,..hoe kom je erop,...lijkt me heel vreemd en moeilijk een starolstoel.... :j
hoop dat jullie naar een film kunnen gaan Ava, ik duim voor je !

Fiets is lachen,..mijn zoontje van 9 heeft een zelfde..maar dan heren uitvoering, en jongenskleuren natuurlijk,..en maar 1 maat kleiner,...ik ben nogal klein }:0 ......hahaha...ik heb niets met roze...maar mint - groen, wit of bruin....vind ik niet echt een leuke kleur,...dus dan maar zuurstokroze. ..Misschien word hij dan niet gejat :+

nou....Fijne dag..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 08:47

Ollie,..was leuk om te zien, Belle was echt relaxed, knap hoor !!

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 10:41

Leuk we krijgen lekker veel foto's van Vhu! En super dat je vader naar huis mag!

Gezellig samen op pad met de fiets!
Idd dit knalt iig wel lekker!

Ik zal ergens van de week pas kijken, Olli.

Het is prachtig weer; straks maar paardjes op de mooie nieuwe volle wei; staat Liesje al weken; die doet wat ze wil, hahaha.

Mooie dag allemaal, geniet er lekker van!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:23

Grappig van Liesje haha.
Heerlijk weer vandaag hè. Retourtje Groningen gedaan bij mijn ouders op bezoek geweest vond ze redelijk.
Filmpje (eindelijk) van narcolepsie van Ber gehad had dat nooit als narcolepsie gezien ze deed zo vooral toen we haar net hadden ook wel eens, net alsof ze omvallen in slaap maar dacht altijd dat ze dan niet durf de te gaan liggen. Nooit gezien als een afwijking.
Naja zal blij zijn als ze morgen weer terug is.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:27

wat apart vhu,maar fijn dat ze morgen weer thuiskomt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:29

Het is echt een schat van een paard van de zomer maar eens rustig kijken hoe en wat met haar.
Ik kan zelf totaal niets met haar neurotische gedrag op stal ... maar goed. Ik ben gewoon bang dat ze zichzelf blesseert... maar misschien kan ik met mijn huidige staleigenaar wel constructie bedenken voor van de winter..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:10

Nou als ik het zo lees heeft Rembrand dan ook deze afwijking. Zal me er morgen eens verder in verdiepen, maar die staat soms ook te wankelen.

Morgen vroeg komt paardentandarts, dus vroeg op. Vandaag heerlijk relaxed paardendag gehad. Buitenritje met de bejaardensoos en met Samoerai weer gespeeld met balkjes. Daarna nog naar Finish die ook haar eerste sprongen heeft gemaakt en dat erg leuk vond.

Slaap lekker allemaal

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:45

Sorry, ben nog steeds beroerd.

Heb tekening ook nog niet kunnen laten inlijsten en derhalve nog niet kunnen posten, had haar graag willen showen; ben er waanzinnig blij mee, maar die houden jullie dus nog tegoed.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:12

:(:) :(:) Ava.... gewoon niet druk maken om die tekening...dat komt wel...hoop dat je toch snel wel ietsje beter gaat voelen.... :(:)
Vhu,..."even" op en neer naar groningen geweest.... :wave: :evaw:
Ben wel benieuwd naar het filmpje van Ber... :)) mijn melody...die deed ook af en toe raar door haar benen zakken....
En Liesje..die zelf wel bepaald waar op het erf ze wil vertoeven..hahaha...briljant ! <3 zolang ze het erf maar niet af gaat.. :+

Zo....heb ik een pakketje besteld....moest verstuurd worden naar ons adres..in Drenthe...krijg ik een bevestiging..u kunt uw pakketje ophalen in hoogvliet rotterdam.... :wow: :roll: >;) :o? .... bijzonder....geen idee hoe dat nu weer kan...volgens post.nl word het gewoon vanmiddag hier bij ons thuis afgeleverd..... spannend !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:39

Bianca, bijzonder inderdaad. Ik hoop voor je dat het gewoon bezorgd wordt.
VHU: op en neer naar Groningen, wij op en neer naar Sliedrecht. Zijn we elkaar vast ergens gepasseerd ;-)

Ik heb nog eens gegoogled en ik denk dat Rembrand dan ook een (lichte) vorm van narcolepsie heeft. Hij staat af en toe heel raar te zwaaien op zijn benen als hij staat te slapen. Maar als ik hem dan roep wordt hij wel wakker. Heb er nooit zoveel achter gezocht eigenlijk, maar goed, er is ook niet zoveel aan te doen las ik. Als ze echt neerstorten is het wel heel eng denk ik.

Paardentandarts is net weer weg. Ponys zijn nog aan het bijkomen van de verdovingspasta. Als die uitgewerkt is, mogen ze allemaal de wei weer op. Rembrand is toch wel een heel stoere vent <3 . Die krijgt de (elektrische) behandeling gewoon zonder verdoving. Gewoon omdat dat kan. Hij is dan nog braver dan die ponys MET verdoving. Het is ook de enige client van de tandarts waarbij dat kan.

Nu maar eens aan de slag met het huishouden en eten koken. Vanmiddag nieuwe proeven oefenen met Sam en dan nog met zoonlief op pad.

Het is hier heerlijk weer, hopelijk bij jullie ook Fijne dag allemaal.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 16:18

Goeiemiddag!

Biancacoo, rare postdiensten! Als het maar aankomt.
VHU, hier op stal ook een paard gezien waarvan ik altijd dacht dat hij zou omvallen in slaap. Misschien had hij ook wel narcoslaapsie :P .
Tine d'r paarden hebben weer een mooi gebitje
Ava is beroerd...... nog wel naar de film geweest?
Ollie is een BN'er, niet de eerste keer dat je op TV bent!
Keet heeft een foto van Lanous in Valkenswaard. Ik heb ze ook gezien, in de indoorhindernis! De "Bult" was idd gruwelijk steil!
Baudy's Ikke wordt menpaard! Hoe groot is-tie? Ik hoor het wel als hij weg moet :P
Janouk heeft eieren geteld _/-\o_ !

Ik ben idd naar Valkenswaard geweest. Feestje (Hoefnet bestaat 20 jaar), de foto van de waterbak kwam vanaf het dakterras. Mooie complimenten gehad op het jubileumartikel in de Mensport, altijd leuk! En natuurlijk langs alle hindernissen geweest. De "Bult" was idd heel spannend, maar veel paarden vonden de mobiele brug (die er voor de paarden uitziet als een vrachtwagenklep) veel spannender.

Heb weer een leuk paard op het oog, maar zal wel verkocht zijn tegen de tijd dat ik weer kan kijken. Moet eerst weer geld verdienen, dus we zijn met het schip nu weer onderweg van Rotjeknor naar de Main in DL :)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 16:58

Ik heb ook jullie jubileumartikel met veel plezier gelezen. _/-\o_

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 17:13

Hier compleet gaar na een enerverende dag....
Ber is er weer. Entingen verlopen hadden ze in februari moeten doen is niet gebeurd. Manen en voorpluk nog maar zo'n schamel bosje van over dat ik de manen maar heb gekortwiekt... ;( er zat zoveel los haar op haar die is echt heel lang niet goed geborsteld.... ze is ook echt heel vies.... het ergste vind ik dat ze heel dun is en opgetrokken heel dun nekje... ;( -O- ben boos en verdrietig -:(-

Gelukkig gaan ze vanaf donderdag op de wei, komt ze vast snel bij.
Ze herkende me direct, in paddock ging ook direct goed met de andere paarden. Dat haar dit nu weer moet overkomen ze heeft gewoon geen geluk.

Naja. Vertrouwen in de mensheid heeft weer een flinke deuk opgelopen. Dit totaal mislukte hoofdstuk maar afsluiten en weer verder.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:33

Ach, die arme Ber, waarom moet juist zo'n paard opnieuw ellende meemaken. -O- Belachelijk van de entingen ook. En over de verzorging zullen we het dan verder maar niet hebben. Heel snel vergeten, anders vreet het alleen maar energie.
Gem weer terug hier en heel druk
Bianca: is het pakje nog aangekomen?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:47

Nee..geen pakje ontvangen.... -:(-
Hopelijk volgende week...

Vhu...tja.. mensen..je leert ze wel kennen zeg maar.... lekker met Ber aan de slag gaan, eerst aankomen met gras slobber ,..lucerne van hartogh deed het hier heeel goed bij de arabieren.....vind t zo zonde dat wij geen land meer hebben... :( misschien in toekomst showmanship at halter met haar gaan doen ? .. heb ik ook een poosje gedaan..is best leuk.

Gem, have fun op het schip.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 19:55

Arme Ber :(:)

Gem. Die mobiele brug was idd ook heftig. Leek elke keer te onweren.
Ik liep met baby op mijn buik met rood/wit mutsje. Misschien zijn we elkaar nog wel tegen gekomen :)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:33

100 keer gaat dat castreren goed. Maar net die ene keer niet en dan is ikke de pineut.
Arme Ikke. Hij is in Wolvega nu.
Duimen jullie mee?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:39

Oh nee Baudyh.....wat naar,..ik hoop dat het helemaal goed komt met Ikke......waardeloos...duim voor je..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 09:44

Ooooow balen. duim voor Ikke :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:32

OMG nee toch....

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:39

Potver! Sterkte voor Ikke!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:41

Ja soms heb je echt het gevoel dat alles tegen zit.
Hij ligt op de operatietafel, bleef bloeden.
Weer de hele nacht in touw.
Zo is paarden hebben echt niet leuk :-(