Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Verder geen ervaring met tochtstroken, volgens mij komen die hittepetitten hier dan nooit weer buiten...
Straks maar es richting stal...
ik kan weer geen filmpjes kijken... 
hier willen we ook elke maand iets wedstrijdachtigs doen.
. En bij het natuurinfo-centrum heb je een mooi parkeerplaatsje waar je voltes kunt rijden om een stel grote keien, dus daar veelal stelling, buiging, nageeflijkheid. Verder liep ik de B/L proefjes gewoon een aantal keer in de 20 x 40 bak, want die is voor het mennen niet fijn.
? Een keer eerder zo de menwagen vervoerd, maar toen heeft de vorige eigenaar hem er met de heftruck opgezet
is niet overal voor handen hahaha.
Citaat:Maisie: ik heb er de ballen verstand van dus wellicht heel domme vraag: hoe kan dat zo verschillen of ze naast danwel voor elkaar staan?

wat zijn die schnauzers toch maf he ?!

Onderling op dezelfde plek als vorige keer.
.
. Is ook een mooi kleurtje e.d, maar ik ben even klaar met zoeken, heb geweldig goede d-pony's gezien die allemaal heel wat gepresteerd hebben op het hoogste niveau, toen we een leerpony voor dochter zochten, alleen was het goed door de keuring komen telkens een probleem. Heb een heel, heel leuke pony staan, Romeo
en dan ook besloten om hem door te laten rijden voor dochter en dan over een paar jaar gewoon wat leuks jongs bij een fokker te halen, dan is dochter een stuk verder en op een d kan ik zelf ook nog wel
. Maw plan om voor 1 keer veel geld voor een goede pony te gaan betalen is van de baan, we maken zelf wel wat goeds van pony met potentieel
, we hebben hier ruimte genoeg voor wat jonkies.