Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

stomme regen de hele dag al
en
.
) Bij mij krijgen ze nu dus vrijwel geen brok meer (per keer handje over voer), 3x per dag halve emmer lucerne mix plus wat wortels en voor het idee af en toe wat slobber van senior priores plus dan naar behoefte hooi. Ze glimmen als een spiegel en zijn mooi vol
plus heel energiek en vrolijk
. Hier krijgen de mannen geen halsdekens meer, want die gaan altijd stuk
.
, vannacht hebben ze gewoon lekker buiten gestaan, vanmorgen rijbak mooi droog, maar daarna vrijwel de hele dag regen, regen en nog eens regen... Zo maar naar binnen halen.
, kunnen nog mooi onder de boom
bicci schreef:*blij*
heb maar eens ff serieus nagekeken of ik nog met enkel B mn trailer mag rijden als de regels aangepast zijn half januari,
ennuh....yes!
nog steeds geen E nodig, yeahh

, nu snel spullen inpakken en richting De Ronde voor de kerstindoormarathon
, ffies omschakelen... in andere modus zien te komen
...., erg sterk deelnemersveld. Detoppers van Zeeland doen allemaal mee (behalve Maisie)
en het is een parcours met erg lange lijnen wat dan zeker met een kleine pony niet in mijn voordeel is
, maar goed ik vind het al gezellig om ffies met iedereen bij te kletsen en meer als onze best kunnen we niet doen
Snertlijf Toen ik weer thuis kwam was het even droog, dus Thabor werd weer gezadeld, Amerigo ook en de heren hebben hier samen een kort buitenritje gemaakt. Ondanks flinke wind ging het erg goed (gelukkig, ik vond het best spannend. Ok, zoon heeft al veel buitenritten gemaakt. Over hei en strand, maar dat was met manegepony's. Amerigo heeft al heel lang geen buitenrit gemaakt. Maar het ging super goed. Ollie1 schreef:Mogge,
Kamer van zoonlief is net klaar en van behoorlijk kleurig behang voorzien, nu snel spullen inpakken en richting De Ronde voor de kerstindoormarathon
, ffies omschakelen... in andere modus zien te komen
...., erg sterk deelnemersveld. Detoppers van Zeeland doen allemaal mee (behalve Maisie)
en het is een parcours met erg lange lijnen wat dan zeker met een kleine pony niet in mijn voordeel is
, maar goed ik vind het al gezellig om ffies met iedereen bij te kletsen en meer als onze best kunnen we niet doen