Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

twee blije muppets op de Veluwe hahaha.
.
Je kunt evt paar keer zonder staartriem mennen, gewoon alleen broek er omheen, gaat op zich prima. Deden ze bij de stalhouderij wel eens als een paard zijn staart had bezeerd of soms was het daar gewoon soort van beurs dan waren ze er ook heel gevoelig op. Vervelende gesprekken zijn niet fijn
Bente kan ook heel mooi strekken maar als ik maar iets te veel geef of te veel vasthou gaat ze galopperen of springen of komt erachter, afstemming is soms zo moeilijk
is hardlopen dan wel goed voor je rug? Bicci zocht nog een zwempartner poosje geleden
en jullie huis en al die plannen, helemaal geweldig!

psies zoals die op de foto staat hierboven (L)
Aanvullen ook niet eigenlijk. Afgelopen najaar hebben we nog een kleine lading laten brengen, zodat ik het met vorst makkelijker had (als je wat dikkere laag hout hebt, dan sleep je bij vorst het spul zo los) Eerste keer hadden we ca 10 cm over de hele bak. Dit hebben we ingefreest, zodat het mooi werd vermengt met het zand. Toen hield ik een dun laagje hout aan de bovenkant over. Ik vind het echt een ideale bodem. Voor ohz, maar zeker voor mennen. Ook springen gaat er goed in. En ik hoef veel minder vaak te slepen als toen ik alleen zand had. De bak op de foto (is vandaag genomen) is al zeker 1,5 maand niet meer gesleept. (laatste keer met de vorst) terwijl ik er iedere dag minstens 1 paard in laat werken.
Was dat ernaast op de fiets als ik het goed begrijp???
)
voor vervelend gesprek
Gaaffff en nog felifelifeli 

maar wel gezond kleurtje...