[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:51

aaaah, jij bent van Belgie. Dan heb ik niks gezegd :))
Heet een van die dappere mannetjes Aeneas of niet? :') Gut wat heb ik dat kereltje vervloekt... :+ Vreselijk vond ik dat :=

spelletje lukt niet samen.. we snappen niet hoe.. En internet biedt ook geen uitkomst...
Dan ga ik maar zitten snoepen van dadels en meloen :9

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:58

haha, dat weet ik niet meer... er zitten al 2 maanden tussen hé :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:58

lottex schreef:
haha, dat weet ik niet meer... er zitten al 2 maanden tussen hé :P

bij mij... *telt* 6 jaar.. := kun je nagaan wat een trauma ik van dat kereltje heb :))

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 16:01

Doe mij maar gewoon economie vind het allang goed :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:13

Vreemde kereltjes en economie zijn niet aan mij besteed. Verder dan Havo met HBO kom ik niet. :o

Bianca: hij is 5 en slaapt soms nog tussen de middag. Vandaag was dat wel erg wenselijk, ook omdat hij gisteren pas om half 10 op bed lag (had geen oppas dus hij was mee naar menles, tis nog vakantie :oo ) en vanmorgen al om half 7 wakker. Maar goed, hij sliep dus niet. Maar gelukkig kwam manlief rond 3 uur thuis, dus heb net bijna 3 uur geslapen. Ben nu wel zombi, maar ander soort zombi.
En ik heb gewoon een paar slechte nachten gehad, daar doe je niet veel aan vrees ik.

VHU: snuit die gaat stappen :wow: Dan was het wel heel erg

Verder sluit ik me bij samenvattingen aan.

Mensen die morgen wedstrijd of keuring of iets hebben, alvast heel veel succes en plezier.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:25

@Tine fijn dat je toch nog wat uurtjes hebt geslapen :j Ik hoop dat de opdracht van je man gaat lukken!

Ja Snuit had het echt zwaar. Maar ik was dat weggetje ingegaan en ik had eerlijk gezegd ook geen zin om terug te gaan .... maar het werd steeds modderiger en de plassen steeds dieper. De diepste plas kwam echt tot zijn knietjes arme ding.... maar hij is dan heel braaf hoor. Ik laat hem dan zelf ook in stap gaan omdat ik niet weet hoe diep zo'n plas is, dan is hij ook best voorzichtig gaat er rustig in als ik zeg 'toe maar' en dan zie je hem echt enorm werken om de wagen en mij dus er weer uit te trekken <3 maar als het niet zo modderig is draaft hij dan vrolijk weer verder maar nu bleef hij dus stappen :=
Na dat modderpad mocht hij een stukje over de weg, gaat dat koppie er helemaal op en is hij helemaal vrolijk zo van hehe eindelijk kan ik eventjes gewoon 'los' gaan :))

>;) hier problemen met het opladen van mijn laptop, dat aansluitinkje doet het niet goed, zat al langer te klooien maar kreeg het steeds weer goed maar ik vrees nu het ergste....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:27

Oei laptop die niet goed werkt, alarmfase 1!!!!!

Trouwens had nog in de reglementen gelezen dat een waterbak maar 40 cm diep mag zijn bij marathon, en 60cm bij natuurlijk iets maar dan moeten diepere stukken gemarkeerd worden. Weet niet meer wie bijna kopje onder ging, maar ze hebben zich dus niet aan regels gehouden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:29

:wave:

hier inmiddels weer droog...
Fifi maar een dagje vrij gegeven, ze konden eind van de ochtend weer lekker de paddock in, dus die was na het wassen van gisteren binnen een paar minuten weer zwart... :+

ach die arme snuit... :(:)

lottex welkom!

tine sterkte...

bedankt voor de samenvattingen verder! :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:33

Afbeelding

Ferro zn nieuwe knalroze deken. Hij heeft er dan een hals aanzitten.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-11 18:40

@ maisie dat is wel erg roze _/-\o_

voor de rest ga ik met de samenvatting mee

vanmiddag weer een half uurtje overgewerkt het was erg druk. ik was net thuis en toen kregen wij een heftige onweersbui over het land heen. maar toch richting bettepet gegaan. wat we gedaan hebben zal ze zelf wel vertellen. daarna naar stal gegaan om me moeders paard te longeren die liep erg goed dus dat geeft de buger weer moed. nu ben ik aaan het eten en ga zo richting de manege in bronneger want H gaat wel naar les

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:42

@ tine nou de waterbak was echt dieper hoor.

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:49

:wow:

inderdaad alarmfase rood :?

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 19:47

Neee! -O- Ik ben niet meer uniek binnen dit topic |(
Hihi grapje hoor, welkom Lotte;) Leuk dat je gaat beginnen met langelijnen! Veel succes met je pony!

@ Maisie: arme ferro :(:) Dapper kereltje!! *\o/*

Ik had om 5 uur gedaan met werken (vroeger door mogen gaan), rechtstreeks door gaan babysitten, nu kom ik eventjes mijn mails lezen en gsm-lader ophalen thuis en nu naar de volgende plaats babysitten... En morgen weer werken -O-
Doei! :evaw:

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 19:48

Oei ik hoop dat je online kan blijven VHU !!!

Lottex welkom.

Naaltje heb ik nou ook bij de ikea. Pakken wat je nodig hebt en weer weg.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:17

@Lottex welkom, leuk nog een Luna shetlander :D
@Maisie stoere deken met bijpassend halster! (ben gek op roze!) en een diepe waterbak..
@VHU nieuwe oplader nodig :P
@Lanouska richting bettepet geweest en iets gedaan.. *ben benieuwd*!
@Sander_lotte niet meer uniek in dit topic.. (waarom niet?)
Algemeen; slecht weer en pakken-wat-je-pakken-kan in de Ikea &wegwezen :P

Ik zit lekker muziek te luisteren, beetje te vervelen...

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:27

haha, nog een Lotte & Luna in dit topic :D

Maisie, wat een mooie pony's heb jij! :+:

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:30

haha, en dan zijn jullie nu natuurlijk erg nieuwsgierig. Wat ik en Lanouska gedaan hebben vanmiddag. Nou dat is eigenlijk heel simpel, we hebben de shet die ik nieuw had terug gebracht naar zijn oude eigenaar, omdat hij zomereczeem heeft.

Verder zijn we vanmiddag toch nog bij een andere pensionstal gaan kijken, die maar 7 minuten rijden bij ons vandaan is.
met een mooie 20 x 60 buitenbak, een longeercirkel in wording, kleine binnenbak van ong. 20x25, solarium, afspuitplaats met warm en koud water. De paarden komen in boxen van 3 x 6 en mijn shet in een box van 3 x 4
Hier waren we zeer over te spreken, vooral ook omdat de paarden hier in kleinere groepen geweid worden. De ouder ruin van mijn vriend kan namelijk niet met alle paarden even goed overweg.
Ik blijf hetzelfde betalen als dat ik nu betaal, maar heb wel een veel ruimere box, en mijn vriend betaald 40 euro per paard minder dan nu. Hiervoor moeten we wel zelf mesten, maar dat hebben we natuurlijk graag over voor onze paarden.
We hadden bij die andere stal gelukkig nog niks gereserveerd of getekend, en zij begrepen wel dat we het toch liever wat dichterbij hadden.
Het is trouwens dezelfde stal al waar Lanouska haar moeder staat

Vanavond nog weer menles gehad. Hij liep weer heerlijk.

Ik heb trouwens ook de brieven van de Hippiade binnen en mag starten in de M vaardigheid pony, dit omdat ik hier kampioen in was en in de m dressuur pony mag ik ook heen, ik was nr 5 en de 5 besten mochten door.
ik ben dus helemaal HAPPY

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:37

Bettepet : wauw klinkt als een geweldige stal! :)) veel plezier daar! :)
Heb even in je profiel gekeken om te kijken naar je paardjes, maar er staat niets :o
hoeveel paarden heb je? met welke men je?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:53

@ Bettepet gaaf !!! Jammer dat de shet terug moest. Weet je zeker dat het eczeem was/is? Die van mij heeft op dit moment niet zo heel veel last gelukkig.

Enne ferro krijgt echt geen roze halster dit is al erg genoeg haha.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:54

@lottex, mijn vriend heeft 2 rijpaarden en ik men met een koffievos shet van 1.06m

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:00

Ah zo Tine, kan soms makkelijk zijn als zoontje nog wil slapen ,daar wil die van ons echt niks meer van horen.
Ferro in het vreselijk roze..
Bettepet, shet terug gebracht en een stal die nog dichterbij is en veel facaliteiten extra, stoerrrrr, kom binnenkort nog wel kijken hoor !!!
en gaaf dat je dressuur en vaardigheid mee mag doen op de hippiade, super. *\o/*

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:01

@maisie, ja weet het zeker. heb bij mijn ouders al 2 eczeem pony's gehad en mijn moeder heeft er ook 2. Dus ik herken het aardig goed. Helaas.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:12

zo die waterbak....echt onwijs diep.
bettepet:gelijk heb je met die eczeempony,ik vind sun ook altijd zo zielig met haar jeuk,en een werk om haar jeukvrij te houden.
nog meer "lotte"s" hier, en luna"s (hier ook een shet loena)
wat een weer vanmorgen janoek had gelijk:9uur slecht weer...... :j onweer,flitsen wat een water,kon mijn nieuwe kaplaarzen aan (elke stal een paar staan,ook 2 regenjassen gekocht, hoezo natte zomer :x
voor iedereen die morgen wedstrijd heeft enz....onwijs veel succes en.......DROOG WEER (dan heb ik dat ook :j )

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:41

Zo, wat een waterbak zie ik voorbij komen! :oo Zwembandjes maar omdoen volgende keer.

Zo men ik wel eens met alleen een kar en leidsels. :))

Afbeelding

Ik ben weer terug van vakantie, vanavond parcour verkend en nu naar bed toe.
Morgen wedstrijd, zondag koffer inpakken en dan naar Gran Canaria. Sorry voor de ego, ik zie jullie over een week! :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:47

@Poeltje fijne wedstrijd en fijne vakantie
:wow: wat een foto :+

Mijn laptop ligt momenteel aan het infuus, dwz als ik de oplader precies op een bepaalde manier houd, laadt het op....
Mijn instructeur ment morgen met Bente, ik ben bij de stalhouderij een groot deel van de dag. Hij SMS'te dat hij de waterbak met haar gaat proberen, zit ik natuurlijk de hele dag te wachten op een SMS hoe het is gegaan :=

@Bettepet jammer van de shetlander. Ik heb het een keer gehad met een paardje dat ik zou gaan kopen. Kwam ik (via berichtjes op bokt :x ) achter...koop heb ik toen afgezegd. Kan het me helemaal voorstellen als je al meer exceempaardjes hebt (gehad).