En ook goedemorgen
nogal wattenhoofd, hangende hoofdpijn en beroerd... zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen. Daarna ga ik college geven (haha, ze moeten enorm aan de slag, ben benieuwd
). Kan vandaag alleen even langsgaan bij poowns, hooi erin mieteren, water geven en weer verder. Rizanta wordt vandaag gemend door Peter. Ben jaloers op iedereen die vandaag tijd heeft om te mennen wat een ongelovelijk mooi weer is het!
Citaat:
Ze is geneigd om over haar tempo te stappen, hebben jullie daar nog tip's voor om dat te verbeteren ?
Ook heb ik veel overgangen gereden van draf naar stap en andersom, en daar kwam ook verbetering in...... dus ben al heel tevreden.
Ik vind dat jullie echt heel goed bezig zijn. Uberhaupt knap dat je overgangen steeds beter worden, dat gaat dan echt de goede kant op. Dat boven tempo stappen....heel veel stappen wordt het vanzelf beter. Niet teveel aan peuteren, met stem en rust in je handen rustiger proberen te krijgen. Kost veel tijd en geduld maar dan wordt het wel beter, tenminste, zo gaat het bij ons. Snuit kan ook veel te hard stappen, slaat echt nergens op, maar grote voltes, links / rechtsom, voorzichtig dan ombuigen en vooral rust in mezelf vinden helpt veel.
Naja, dat is wat wij doen hoor, wat voor verstand heb ik er nou van maar goed...