[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 19:33

Leuke pony maisie.

Tine gefeliciteerd.

ik was dus ook op die wedstrijd. Moest al om 910 als tweede. Rijdt degene voor mij blijken de bordjes verkeerd te staan en die dus omgezet.

Met inrijden ging het redelijk, wel veel in handen. Op een gegeven moment kwam er een kar in die nogal rammelde, daar schrok veale van.

Voor mijn gevoel super gereden, beter als vorige week. Geen grote fouten en netjes op de letter. Punten 178 en 180. Achteraf wel terecht denk ik, maar voor mijn gevoel hadden het er meer moeten zijn. Vooral de overgangen gaan te slecht.

Ik ga ook nog naar ruinerwold en de kampioenschappen

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 19:36

Mijn zus heeft foto's gemaakt, zal even kijken als ik een topic kan maken

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:38

Gefeliciteerd met je behaalde punten.. Gaat het nu al weer helemaal lekker met rijden, nog last?

Ik heb van tommy zelf 2 foto's gemaakt even snel tussendoor die staan bij melissa op de camera.
Had uiteindelijk het hele tuig omgebouwd met mijn tuig en haar tuig door elkaar :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:03

Het gaat nog steeds niet lekker met mijn pa. Hij heeft zo'n last van zijn rug en kan nu alweer slecht (in iedergeval niet normaal) adem halen.
Hij had zo graag voor mij willen rijden vandaag maar het is gewoon niet te doen. De pijn van mijn vader en de goede zorg voor hem gaat dan gewoon even voor. Hopelijk knapt hij snel weer op. Zie mijn pa nooit zeuren over pijn.. maar als hij dit steeds heeft is het niet om aan te horen hoeveel pijn hij heeft :(.. Zo maar even een kopje koffie voor hem maken :P(help hoe werkt dat ding :P)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 20:13

Vervelend Laura.

Heb nu wel last van mijn arm, die met tenniselleboog. die met de breuk gaat wel goed, pink doet het af en toe niet naar behoren en ik mis daar de kracht mee.

heb nu wel veel pijn, maar je moet er wat voor over hebben. Nu pas in aug weer wedstrijd dus lekker door trainen.

Foto's komen later. Zwager heeft ze ergens neer gezet waar ik niet bij kan, moet vriendlief even doen.

Water is apparaat, koffie in filterzakje in filterding, stekker in stopcontact en knopje aan zetten :-) :-)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:17

ja en niet te veel sschepjes koffie en ook niet te weinig. Maar vervelend voor je pa zeg !!!

@ tallechie toch gefeliciteerd met je puntje ik moet volgende week weer dressuur en vaardigheid. Helaas zonder ferro denk ik zo.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 20:23

We hadden vandaag alleen dressuur ivm te weinig ruimte. Dan is veale toch een stuk rustiger.

Alvast succes Maisie.

De rest van de maand staat in het teken van lekker trainen, dressuur en vaardigheid en wil een aantal keren naar de waterbak gaan. Verder lekker bezig zijn zonder te veel druk

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:29

Wij hebben zo'n apparaat met allemaal knopjes :D.. maar het is gelukkig al gelukt met hulp van mams haha :P.. wilde eerst zelf proberen maar mijn ma was toch bang dat het fout zal gaan hihi..

Fijn dat het rijden en trainen weer voort kan zetten.. Vervelend dat het nog niet helemaal over is.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 20:31

Ik moet nog een week op dit project werken en dan moet ik weer op zoek naar wat anders. Nog een week afzien en dan kan mijn arm tot rust komen.

veale die moet dan deze week maar wat meer aan de longe werken

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:43

Lrivaldo; sterkte voor je pa!
tallechie wedstrijd gereden die goed ging
maisie pony gekeken; leuk ding! :D
tine10; mooie gehaaste wedstrijd met superpunten gereden :D

:wave:

wij hebben lekker met dids voor de kar een rondje gereden! :):) Patrick bood het zelf aan :) ging lekker, vliegendeken erop, en naar 't liesbos :)
Alleen sprong m'n rem weer vast.. Rijden we door die tunnel bij 't liesbos.. We kwamen boven, beestje moest vreselijk werken
patrick heeft de boel losgewrikt, de schat :D (en dids ook een schat, aangezien er een paar tikjes met hamer op de klauwen gegeven werden, en dids vrolijk verder sliep <3 )En toen heerlijk verder getourd! stukje door 't bos, stukje galop! Bij frienttentje een ijsje en milkshake gehaald (shake voor mij, want dan konden we meteen verder :) )
Ik ondertussen voor dids' hoofd gestaan terwijl patrick ijsje haalde, hij was lief :+: (dus kreeg hij 't koekje wat in 't ijsje stond O:) )
Door 't bos terug, volle galop over een mooi pad, paar bochtjes in galop, hij was op de pinken te sturen, en gruwelijk blij :))
Lekker teruggereden, toen langs m'n pa en ma geweest, koelbox halen, rondje kermis, en nu eten in de oven :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:35

dankje naaltje.
Lekker ritje zo te horen :D.. deed mijn vriend dat maar haha :P.. die heeft niets met dieren :P

Hier een foto van vandaag met tommy.
Melis en haar vriendin namen het even van mijn over.
Afbeelding

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:53

haay iedreen ik ben er ook weer!

maisie sterkte met de zielige ferro, hij ziet er nog wel goed uit hoor!

@laura goed bezig hoor met je pony's fjin dat het allemaal goed gaat, sterkte met je vader!

@tine gefeliciteerd, superleuk dat je zo constant rijdt, ik kom de laatste wedstrijden met Voice ook elke keer met 3 winst thuis, vorige keer dacht ik ook dat ik heel slordig gereden had maar 3 winst en 2 keer 2e dus ach, soms krijg je ze wanneer je ze niet verdient en soms krijg je ze niet als je ze wel verdient, het blijft nu eenmaal een jurysport;)

@tallechie, ach je bent in ieder geval weer lekker op wedstrijd geweest, oefening baart kunst zeggen ze toch!
vervelend van die tennisarm, ik heb zelf een golfarm, ook irri want ik hou het niet lang vol om een zweep in mijn hand te hebben, terwijl deze toch erg hard nodig is bij het mennen.

@yvestoeter wat een leuke aftekeningen heeft rafiki! ik denk dat hij blij is dat hij lekker naakt mag lopen :o

@naaltje, dat klinkt als een lekker ritje!

zo ik heb het druk gehad de afgelopen dagen, donderdag beide pony's lekker aan de longe met bijzet gedaan, echt een supertraining voor ze! daarna voor het eerst met Voice een buitenrit gemaakt, samen met mijn vriendin, ging hardstikke goed, alleen als ze iets ziet staat ze meteen stil oren erop hihi, daarna gaat ze er gelukkig altijd wel langs, zaterdag en zondag heb ik haar gereden, we komen weer uit onze dip het gaat weer erg fijn, wat ben ik toch verliefd op Voice <3

daarnet nog tweespan gereden, misty loopt dressuurmatig echt super, constant in de aanleuning en in tempo, das handig want dan kan ik mooi mijn aandacht even op magic richten, die wil namelijk altijd heel hard rennen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 21:57

Super hoor. Allemaal leuke ritjes zo te horen.

Ik wil denk ik te snel. wil graag hoog in de punten zitten, maar ben nog maar een half jaar. 1x in de week dus dan kun je ook niet veel verbetering verwachten. Komt vanzelf wel hoop ik dan maar. Maar is soms wat frustrerend maar moet maar geduld hebben

Ik ga wel vast voor de l trainen, met 1 hand ed zodat de overgang straks soepeler gaat, maar ga nog lang niet over

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:59

ja ferro gaat op zich wel hoor maar of dat nou door de pijnstillers komt. Ik durf ook niet met hem te draven over het harde ik weet niet of dat goed is ???

Ben verder gelukkig niet bekend met hoefbevangenheid maar weet dus nu ook niet precies hoe ik er mee om moet gaan of wanneer ik weer mag gaan opbouwen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:04

lastig maisie. Tot hoelang moet je pijnstilling geven?

Misschien tot die tijd even afwachten en daarna kijken hoe hij loopt?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:05

ik heb nog 12 zakjes en geef er nu 2 per dag maar mocht als het goed gaat naar 1 zakje per dag. Binnen een week moest ie beter lopen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:07

wat heeft de da gezegd dan over het herstel? En wanneer je weer mocht beginnen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 08:09

Ik heb (gelukkig) geen ervaring met hoefbevangenheid. Ik zou gewoon even de da bellen om te vragen wat goed is om te doen. Maar ik dacht eigenlijk dat rust het beste is. Hij heeft heel zere voeten (alsof je zelf te kleine schoenen draagt), dus denk dat lopen dan niet heel fijn is. Maar even vragen, dan weet je het zeker. In ieder geval veel sterkte!

Tallechie: waardeloos dat je nog zo'n pijn hebt. Ik heb stukjes van je 2e proef gezien en dat zag er goed uit hoor. Maar ja, ik ben natuurlijk geen jury ;) . Hopelijk vind je snel weer nieuw werk.

Rivaldo: sterkte met je vvader. Fijn dat de pony zo goed gaat.
yvestoeter: wat een superbraaf veulen heb jij, dat je hem al kunt scheren.
marianne is ook lekker bezig.
naaltje (jij was het toch?): nog iets van school gehoord?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 08:11

dankje tine10 :) nee niets gehoord...
had de mail naar de vaklerares gestuurd,en naar een ''rots in de branding-leraar'' die laatste heeft 'm geopend en gelezen. Maar aan hem is het natuurlijk ook niet om het te regelen :) dat snap ik wel :)

hopelijk vandaag, maar dan zie ik dat vnavond, ik ga zo richting 't zwembad namelijk :)

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 08:45

Wat een gaaf beestje maisie! En arme Ferro.
Zie goede resultaten voor Tine,netjes hoor!
Rafiki is een knappe kale poedel geworden :P

Ik heb zaterdag onder het zadel gereden en gister een strandritje gemaakt :D
Was echt heerlijk! Ga de komende weken iets meer met de fjord aan de slag want die moet naar de keuring over 4 weken.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:14

Wat zouden jullie kiezen (ik ben gek van rood :P) en wil dat ook als wedstrijd kleur.
Zouden jullie gaan voor mijn bonte pony's voor een geheel rode wagen of voor een wagen met donkerbruin houtachtige look met rode velgen.. moeilijke keus :P (wil je het verschil zien en me helpen hihi graag via pb stuur ik dan de link ivm wegkapers hihi :P)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:25

Hallo daar iedereen!!

Ik moet het even kwijt maar IK HAAT STUDIELINK EN DIGID!! Nog nooit zoiets waardeloos meegemaakt!!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:33

Gefeliciteerd met de bepaalde punten op wedstrijd!

Gaaf beestje Maisie! :j

Klinkt lekker, Yuri. Hier mag je het strand nu niet meer op met de pony's.

Ik ga even ontbijten, dan Saffier even longeren. Dan even lekker mennen met Sjors en dan nog even Peppie voor de kar doen. Druk druk druk. :D

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:07

jouke, ik voel met je mee, ik ken het probleem maar al te goed.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:10

naaltje, leuk dat je met dids een rondje gement hebt!
klinkt als een mooi rondje.

Maisie, ik heb ook niet echt ervaring met hoefbevangenheid.
op de manege bleven ze altijd op rust tot ze weer helemaal goed liepen.