[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:24

Vhu sterkte voor je vader.
Ava lekker met paarden bezig geweest
Bianca ik zie het helemaal voor me

Zit in de auto. Vertel dat we morgen avond rtl4 gaan kijken naar Ollie. Zegt zoonlief : die van dat lekkere gebak? Hihi ja die

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:33

Ha ha die onthoud het goede!!
VHU sterkte met je vader.
Ikke is blij ( ha ha lag om me eigen grap) ikke is niet blij die word maandag gecastreerd.
Maar ikke als in ik is blij.
Net vakantie geboekt naar Kreta eind sept weer samen met mijn moeder. Heerlijk. Nog 147 dagen zei sunweb net.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:42

Heerlijk voor ikke, hahaha.

Heb weer gemist Ollie?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:07

Baudyh, wordt ikke dan verkocht als hij gecastreerd is?
Tine, liefde van mannen gaat door de maag, dat begint dus al vroeg hihi

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:18

Haha zoonlief is gewoon een kliko.bij schoolontbijt met koningsspelen mocht hij van de meester na 5 boterhammen niet meer verder eten.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:43

@Tine, _O- , Patrick is mijn vriend.... +:)+
@Avaluna, morgenavond komen Belle (mijn hond) en ik bij het nieuwe RTL4 programma ' Het zijn net mensen' van Humberto Tan. Deze week zijn zijn we haast iedere avond op TV geweest in de promo _O-
@Baudy, arme Ikke -O- , lekker vooruitzicht ....naar Kreta :D

Ik ben even zoooooo blij, vanavond meegedaan met de laatste horsephysioles (cavaletti-les) welke ik zelf georganiseerd had, maar door het niet lekker in zijn vel zitten van Hero kon ik zelf niet meerijden...maar Hero maakt de laatste 2 weken zoveel progressie dat ik voorzichtig meegedaan heb en toch wat balkjes heb gelopen.... :j en hij deed het super <3

Ons TV-debuut _O-

Afbeelding

Trotse Ollie <3

Afbeelding

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:06

gaaf ol,morgen zitten we allemaal naar het kijkkastje te koekeloeren naar jou en Belle *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:08

Jullie zijn zo'n mooie tweewieler combi Ollie <3 ook met Belle :D
Hahaha die Patrick :Y)
En Ikke niet naar de hengstenkeuring maar 't zakie eraf ahhhh. Mooi menpaard voor jou Gem :D

De Spaanse gasten die we zouden ophalen van 16-hoven hadden 3 kwartier vertraging zoonlief en ik hebben even lekker gegeten in het restaurant van de luchthaven :Y)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:20

@VHU, jullie maken van de nood een deugd :Y) :P
@Happytime, jullie moeten er ook niet te veel van verwachten hoor :')

Maar om het mee te maken was al een hele belevenis.....een boerin met een Jeep in Amsterdam was al een belevenis....allemaal eenrichtings, 3x moeten steken om een straatje in te komen (ook met het huisval wat daar gewoon op straat ligt -O- ) met het gevolg dat er al auto's achter me stonden, skaters en fietsers van alle kanten komen waar je ze niet verwacht _O- . Als een Diva werd Belle onthaald in de Warner Bros studio om vervolgens een week later in Hilversum te worden verwacht. Daar zaten we in de kleedkamer van de heren van VI International ( Van der Gijp, Derksen etc...) Ik had eerst mijn man geappt dat hij daar eigenlijk had moeten zitten _/-\o_ . Daarna de visagie in. Ik werd ook opgemaakt door een dame die ik ook vaker op TV had gezien :)) , maar er kwamen bekende Nederlanders binnen lopen en bij de meeste had ik zo iets van ' Hoe heet die ook al weer ....en waar ken ik die van _O- ......Het was al een geweldige ervaring welke ik niet had willen missen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:22

We gaan als ikke hersteld is van de castratie met hem aan het werk. En hem beleren voor de wagen. Gewoon kijken hoe hij het oppakt. We houden hem zeker nog aan tot we weten hoe db het voor de wagen gaat doen. Stel dat dat toch niet wat word heb ik ikke nog als reserve.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:26

Dat wordt een heule knappe reserve Baudy :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:36

Dat wordt geen reserve, maar gewoon een extra paard. Baudy gaat het druk krijgen ;-)
Ollie: zie het helemaal voor je, dat gepriegel in die straatjes. Wat een super leuke ervaring moet het geweest zijn. En prachtige fotos. Op fb zie je ook geregeld van die fimpjes met die balken. Fantastische oefeningen, heb er hier thuis met zoon en Sam ook al paar gedaan. Heel erg leuk en nog goed ook.

Vanmorgen eerst nog lesgegeven in groep 4/5. Pfff wat een zooitje ongeregeld. Een vertikte het gewoon om zijn rekenwerk te maken. Tja, daar sta je dan. Ook weer geen inloggegevens, leerlingenlijst of plattegrond. Dit is toch wel op heel veel scholen bar slecht geregeld en dus erg lastig als je komt invallen. En ik moet me ook maar weer eens gaan verdiepen in epilepsie, want had een kind in de klas (was ziek) die dat heeft. Inmiddels al wel update gedaan ivm epipen. Maar ja, als je er zo lang niet mee te maken hebt gehad, zakt alles weg.

Vandaag zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd, dus op en neer naar Sliedrecht. Heel gezellige dag gehad en nu over mijn slaap heen. Morgen verlaat kinderfeestje van zoonlief. We hadden gedacht en gehoopt dat het weer 30 april beter zou zijn dan 23 maart........ Nou ja, ze gaan toch nat worden, want ze gaan survivaldagje doen.

Fijn weekend allemaal

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:38

Wat ontzettend gaaf, Olli! Mooie foto's en wat doet Hero het goed! Ik zal de uitzending wss pas bij uitzending gemist kunnen gaan zien. Zo ontzettend spannend die opnames e.d.

Veel succes, morgen, Tine! Wel altijd weer gaaf dat survivallen!

Ikke is idd heel gaaf; ben benieuwd hoe de knapperd het gaat doen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 16:41

Afbeelding

Vandaag naar Driving Valkenswaard geweest. Vandaag de marathon.
Zag nog een topicgenoot volgens mij

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 16:45

Zo, dat is een stevig heuveltje zeg.

Hier heerlijk verjaardagsfeest gehad bij 25 graden noord in Drouwenerveen. Echt een aanrader!

Nu bijkomen...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:30

Gaaf feest, tine. Plezier spat van de fotos.

Morgen cursus worm eitelling voor paarden doen. Lijkt me hartstikke interessant en ik heb de kosten er zo uit.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:56

Janouk morgen cursus, kan inderdaad interessant zijn, succes.
Keet, mooie foto van Lanouska en team.
op fb zag ik een foto van Gem, dat was geloof ik op dezelfde locatie, alleen dan een waterbak.
tine, gefeest, Goedzo.
Baudyh, Ikke als nieuw menpaard, ..of extra, of reserve, cool, hij is erg mooi ! Maar hoop dat DB gewoon weer 100%word !

mijn fiets vanmiddag kunnen ophalen, werkelijk oogverblindende gekke kleur ! Maar heeeeeel blij mee, de verkopers van de winkel vonden het bijzonder gaaf, zeker voor een mountainbike, ze hadden nog nooit zo'n kleur verkocht....hahaha, normaal alleen clubkleuren of zwart Enzo. ..hahahaha....
al een stukje gefietst,...zit echt veel beter, nu hopen dat mijn nek dat ook vind...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 18:49

Wat voor kleur is hij geworden Biancooo?

Ja was een pittig heuveltje. Denk een meter of drie vier en vrij stijl. Prachtige wedstrijd op een fantastisch terrein.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:22

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:31

Felroze Cube? Jij bent echt verwend! Daar ga je veel plezier van hebben. Cube heeft super fijne fietsen! Bofferd

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:34

Ja klopt,..bijna fluoriserend..,haha, superfijne fietsen idd cube, voordat ik krakkemikkig werd had ik een wielrenfiets van cube, top fiets !
Nu dus mtb, en komende winter dan bikejören met de husky's, nu al zin in...maar nog even sterker worden. ..
idd,,,.....super verwend.... :o

Ava....hoe is het met je ?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 20:14

Wow, GAVE fiets. Niet mijn kleur, maar ach, dat is ook totaal onbelangrijk ;-)
Ava, hoe gaat het?
Janouk, interessant!

Zo, omdat we allemaal positieve dingen hebben, gaan we volgend weekend lekker uit eten en we gaan heerlijk 12 dagen op zomervakantie. Wel helemaal naar Ruinen hahaha, maar ik had daar heel leuke IJslanderstal gevonden, dus daar een camping bij gezocht. Bij prachtig natuurgebied, dus gaat helemaal goed komen.

Zomervakantie van zoonlief staat zo goed als volgepland. Dit jaar vallen de kampioenschappen en hippiades heel ongunstig. Alles in de vakantie, dus voor ons (in gunstig geval natuurlijk maar ja, je moet er toch rekening mee houden) 4 weekenden. Omdat hij ook nog op ponykamp gaat en met ons kamperen, is er geen tijd meer om ook nog te logeren bij opa en oma (als ze nou toch eens wat dichterbij zouden wonen....) Erg jammer

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 20:20

Lekker op vakantie! Fijn dat het mogelijk is.
Drukke zomervakantie

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 20:46

Ik had al eens geprobeerd te posten, maar dat ging mis...

Interessant, Janouk; ik ben benieuwd!

Super dat het feestje zo gaaf was, Tine! En weer leuke dingen om naar uit te kijken.

Oh, wat gaaf, Bisncao; waanzinnig verl plezier met je knalfiets; WoW! Misschien ook nog wel ff wennen idd een betere houding. Mijn rug moet nog steeds wennen aan mijn stoel en de eerste proef met de starolstoel vond ik een ramp. Je voelt je al een beetje Hannibal Lector op zo'n plank idee, maar ineens rechtop; tjee was vreselijk.

Hier gaat het niet zo goed, eerlijk gezegd maar dat zal wel weer beter worden. Hoop morgen wel ff met gezin naar de film te gaan; voel me schuldig dat ook zij te kort komen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 21:24

Ollie is nu BNer.Goed gedaan hoor!