[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:54

Ja dat dacht ik gewoon ook,uitgesloten is geen winstpunten.

ik vond iets wat ik ook hoorde erg interessant,stel je rijd eigenlijk te hard.komt dus bv met zo,n tijd binnen als ik 14,3. Dan ben je eigenlijk gediscwalifiseerd,maar de hartslag is niet goed,dan krijg je 15min deze komen dan bij je tijd blijkbaar en dan heb je dus niet te ard gereden en heb je dus nog 1 winstpunt.

ik zelf vind dit beetje raar iemand die te hard rijd en paard bv niet goed heeft kan nog 1 winstpunt scoren.maar iemand die te hard rijd en waar de paarden goed van zijn,worden gedisct.
Ik vind geen punt dat mij het gebeurt is want was onze keuze,maar vind wel raar dat die andere dan wel nog winst kan scoren.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:58

Als dat zo is, dan heb je wel een punt. In ieder geval in de figuurlijke zin van het woord :j . Met andere woorden: wanneer je hem over de zeik hebt gereden en 14,3 hebt gehaald met een te hoge hartslag en op tijd herstelt, heb je het beter gedaan als 14,3 met een keurige hartslag. 8)7
Ben wel benieuwd wat de reglementen daarover zeggen. :list:

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:06

Gem schreef:
Als dat zo is, dan heb je wel een punt. In ieder geval in de figuurlijke zin van het woord :j . Met andere woorden: wanneer je hem over de zeik hebt gereden en 14,3 hebt gehaald met een te hoge hartslag en op tijd herstelt, heb je het beter gedaan als 14,3 met een keurige hartslag. 8)7
Ben wel benieuwd wat de reglementen daarover zeggen. :list:

Ik ben ook nieuwschierig naar dit antwoord. Ik vind veel dingen onduidelijk net als over de winstpunten,ik vind als de regels hebt overtreden moet je geen punten krijgen,nu zegt iemand jawel je krijgt ze wel. Dan zegt weer iemand je haalt endurance en mendurance door elkaar.maar of dit nu bij mendurance of endurance is het moet toch niet kunnen,want waarom zijn er dan nog regels

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:08

Lrivaldo kun jij me dat schema door sturen dat je mij had laten zien ik pb je mijn email

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:13

Dat weet ik ook niet eerlijk gezegd, is inderdaad erg krom als dat kan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:16

Bij onder het zadel klopt dat niet (endurance). Dan stopt je rijtijd op het moment dat je over de finish komt. De straftijd voor niet direct juiste hartslag op enig moment gaat van je punten af die je kunt scoren bij de finish.
Tot twee of drie jaar terug was dat wel zo, dat je rijtijd doorliep als je aanbood maar je dus 10 minuten kreeg omdat de hartslag niet goed was. Maar dan kreeg je zowiezo geen plaatsing en aftrek op wp omdat je niet in een keer aanbieden goed zat.

Hoe het ziet bij mendurance weet ik zo niet maar zoals je het nu vertelt is het een bijzondere regel die volgens mij verkeerd uitwerkt.

**sorry scroll nu terug zie dat dit al gezegd is**
Maar je rijtijd loopt dus niet door bij de finish, dan ben je al gefinished.
Maar goed ... leuk vraagje voor KNHS ;-) zou het maar doen bij mendurance jurylid dan weet je zeker dat je goed antwoord krijgt.

Marja R wat vervelend allemaal.... gelukkig gaat het allemaal nu wat beter, sterkte nog.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:36

Jongens wat goed gedaan allemaal! gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar foto's!! :D

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:42

Net even de uitslagen bekeken en ik heb inderdaad 2 winstpunten.
fijn voor mij.
maar vind het toch vreemd }>

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 23:19

Ja k zag het daar ook en toen dscht ik al huh? Wist niet dat je ze dan nog kreeg

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 06:31

Dat is wel vreemd want tijdens andere wedstrijden werden mensen uitgesloten en geen winst. Ik heb zelf het idee dat er een foutje is gemaakt.

Vandaag weer aan het werk, wij zijn nog niet uitgerust dus het wordt even doorbijten vandaag.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 06:32

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 10:04

@Keona: die winstpunten worden als het goed is niet verwerkt door de KNHS. Officieel was je uitgesloten (goedgekeurd maar niet geplaatst ivm te hoge snelheid).
Dat je wel prijs had, komt door ons :D
Vanwege ons jubileum vonden wij dat iedereen gewoon prijs had.

Dat van die te hoge hartslag op de finish bij een te hoge snelheid, het klopt inderdaad dat je gem. snelheid omlaag gaat na herkeuring. In theorie zou je dan alsnog kunnen winnen (heb net een dergelijke situatie ingevuld in het wedstrijdprogramma). Maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik ga het wel noteren, puntje voor het overleg.

Ik was gisterenavond echt compleet gesloopt haha.
Was blij dat ik in de bank lag. Vanavond nog even de tenten opruimen en dan is het weer gedaan.
Moet nog wel mn eigen administratie uitzoeken maar dat komt deze week nog wel.

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:05

Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt was Nicole. Maar fijn dat het weer een geslaagde wedstrijd was!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:34

Ik heb snel wat foto's uitgezocht. (studieontwijkend gedrag :o ) Heb alleen de foto's van de mensen in dit topic. Ik weet alleen niet welk nummer jij was confetti? Heb ongetwijfeld ook nog foto's van jou!

Ik heb ze op de 'verkeerde' laptop bewerkt (schaduw eruit gehaald vooral ;)), dus als er rare kleuren zijn hoor ik het graag.

8 uur
Afbeelding

1e ronde
Afbeelding

2e of 3e ronde
Afbeelding

Voorbereinding
Afbeelding

Laura zei hier: "Met twee fotografen moeten dit wel mooie foto's worden". Ehm.. tja :')
Afbeelding

Zwevende Rivaldo. _/-\o_ Ik vind het echt een ontzettend leuke pony!
Afbeelding

Keona. Ik vind jouw pony's echt heel gaaf, mooie kruising!!
Afbeelding

Afbeelding

Oooooit komen ook de andere foto's.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:48

NdV74 schreef:
@Keona: die winstpunten worden als het goed is niet verwerkt door de KNHS. Officieel was je uitgesloten (goedgekeurd maar niet geplaatst ivm te hoge snelheid).
Dat je wel prijs had, komt door ons :D
Vanwege ons jubileum vonden wij dat iedereen gewoon prijs had.

Dat van die te hoge hartslag op de finish bij een te hoge snelheid, het klopt inderdaad dat je gem. snelheid omlaag gaat na herkeuring. In theorie zou je dan alsnog kunnen winnen (heb net een dergelijke situatie ingevuld in het wedstrijdprogramma). Maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik ga het wel noteren, puntje voor het overleg.

Ik was gisterenavond echt compleet gesloopt haha.
Was blij dat ik in de bank lag. Vanavond nog even de tenten opruimen en dan is het weer gedaan.
Moet nog wel mn eigen administratie uitzoeken maar dat komt deze week nog wel.

Ik weet dat ik eigenlijk niks gewonnen had,is meer dan normaal.maar wel leuk van julie met dat jubileum.
maar toch staat dat ik 2 winstpunten heb dan zou er 0 moeten staan.ik vind zelf allemaal verwarrend moet ik zelf zeggen.iedereen roept en zegt wat anders. Voor mij geeft het niet mijn pony,s zijn goed door de keuring en dat telt voor mij het meeste.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:49

Wat een mooie foto,s heb jij gemaakt prachtig.mogen we deze gewoon gebruiken?
LinSa schreef:
Ik heb snel wat foto's uitgezocht. (studieontwijkend gedrag :o ) Heb alleen de foto's van de mensen in dit topic. Ik weet alleen niet welk nummer jij was confetti? Heb ongetwijfeld ook nog foto's van jou!

Ik heb ze op de 'verkeerde' laptop bewerkt (schaduw eruit gehaald vooral ;)), dus als er rare kleuren zijn hoor ik het graag.

8 uur
[ Afbeelding ]

1e ronde
[ Afbeelding ]

2e of 3e ronde
[ Afbeelding ]

Voorbereinding
[ Afbeelding ]

Laura zei hier: "Met twee fotografen moeten dit wel mooie foto's worden". Ehm.. tja :')
[ Afbeelding ]

Zwevende Rivaldo. _/-\o_ Ik vind het echt een ontzettend leuke pony!
[ Afbeelding ]

Keona. Ik vind jouw pony's echt heel gaaf, mooie kruising!!
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Oooooit komen ook de andere foto's.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:07

Dankjewel! :)
Jahoor ,die mag je gewoon gebruiken! Als je ze liever op groter formaat hebt kan ik ze ook mailen? Dan moet je even je e-mailadres pb'en.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:11

Oke bedankt,zijn voor mij wel oke zo kun jij ze aflaten drukken of doe jij dat niet.ik weet dat ik er 2jr geleden toen gekocht had.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:20

keona schreef:
maar toch staat dat ik 2 winstpunten heb dan zou er 0 moeten staan.ik vind zelf allemaal verwarrend moet ik zelf zeggen.iedereen roept en zegt wat anders. Voor mij geeft het niet mijn pony,s zijn goed door de keuring en dat telt voor mij het meeste.

Dat is ook verwarrend, ook voor mij.
Ik ga ook uitzoeken hoe dat kan.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:31

Ik doe het puur voor de lol, dus geen idee hoe dat met afdrukken zit. Mocht je ze af willen drukken, dan zou ik persoonlijk ervoor kiezen het grotere formaat op te sturen want dan is de kwaliteit wat beter ;)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:21

Zo, het moet er maar eens van komen. Heb zojuist een mail gestuurd naar Teteringen om me op te geven voor 18 oktober. Er is nog geen inschrijfformulier te vinden, dus die zullen ze wel doorsturen :) .

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:38

Leuk Gem! Spannend!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:46

Jaloers op jullie verhalen. Frankrijk was geweldig maar het kriebelde wel om te starten. Zaterdag waren we nog 600 km van huis.
Gisteren met Nick gement. Traag van huis en volop naar huis. Vandaag mijn trailer helemaal geschuurd en in de eerste laatst beits gezet. Veel werk maar het resultaat mag er zijn. Morgen de tweede laag. Daar heb ik altijd zo'n hekel aan. Rest van de week wordt het niet mennen met die hitte. Pony's gaan hopelijk overdag naar binnen want buiten geen schaduw.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:58

Gem schreef:
Zo, het moet er maar eens van komen. Heb zojuist een mail gestuurd naar Teteringen om me op te geven voor 18 oktober. Er is nog geen inschrijfformulier te vinden, dus die zullen ze wel doorsturen :) .

Leuk gem,helaas ben ik er niet bij wat ik balen vind.maar had al een pupkeuring van uit de rasvereniging met ons gefokte nest.dus ook leuk. Maar ook balen vooral omdat er maar zo weinig wedstrijden zijn. Veel succes gem gaat vast goed komen

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:00

Hier heeft alles vakantie vandaag weer naar een volle weide gebracht dus kunnen ze lekker genieten