Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gem schreef:Als dat zo is, dan heb je wel een punt. In ieder geval in de figuurlijke zin van het woord. Met andere woorden: wanneer je hem over de zeik hebt gereden en 14,3 hebt gehaald met een te hoge hartslag en op tijd herstelt, heb je het beter gedaan als 14,3 met een keurige hartslag.
![]()
Ben wel benieuwd wat de reglementen daarover zeggen.
NdV74 schreef:@Keona: die winstpunten worden als het goed is niet verwerkt door de KNHS. Officieel was je uitgesloten (goedgekeurd maar niet geplaatst ivm te hoge snelheid).
Dat je wel prijs had, komt door ons
Vanwege ons jubileum vonden wij dat iedereen gewoon prijs had.
Dat van die te hoge hartslag op de finish bij een te hoge snelheid, het klopt inderdaad dat je gem. snelheid omlaag gaat na herkeuring. In theorie zou je dan alsnog kunnen winnen (heb net een dergelijke situatie ingevuld in het wedstrijdprogramma). Maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik ga het wel noteren, puntje voor het overleg.
Ik was gisterenavond echt compleet gesloopt haha.
Was blij dat ik in de bank lag. Vanavond nog even de tenten opruimen en dan is het weer gedaan.
Moet nog wel mn eigen administratie uitzoeken maar dat komt deze week nog wel.
LinSa schreef:Ik heb snel wat foto's uitgezocht. (studieontwijkend gedrag) Heb alleen de foto's van de mensen in dit topic. Ik weet alleen niet welk nummer jij was confetti? Heb ongetwijfeld ook nog foto's van jou!
Ik heb ze op de 'verkeerde' laptop bewerkt (schaduw eruit gehaald vooral), dus als er rare kleuren zijn hoor ik het graag.
8 uur
[ Afbeelding ]
1e ronde
[ Afbeelding ]
2e of 3e ronde
[ Afbeelding ]
Voorbereinding
[ Afbeelding ]
Laura zei hier: "Met twee fotografen moeten dit wel mooie foto's worden". Ehm.. tja![]()
[ Afbeelding ]
Zwevende Rivaldo.Ik vind het echt een ontzettend leuke pony!
[ Afbeelding ]
Keona. Ik vind jouw pony's echt heel gaaf, mooie kruising!!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Oooooit komen ook de andere foto's.
keona schreef:maar toch staat dat ik 2 winstpunten heb dan zou er 0 moeten staan.ik vind zelf allemaal verwarrend moet ik zelf zeggen.iedereen roept en zegt wat anders. Voor mij geeft het niet mijn pony,s zijn goed door de keuring en dat telt voor mij het meeste.
Gem schreef:Zo, het moet er maar eens van komen. Heb zojuist een mail gestuurd naar Teteringen om me op te geven voor 18 oktober. Er is nog geen inschrijfformulier te vinden, dus die zullen ze wel doorsturen.