Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
vandaag
en daar ben ik op zich dus soort van 'blij' mee omdat ik haar in de bak soms wat suffig vond. Nou daar was vandaag weinig meer van te merken (en van de week voor de wagen ook al niet meer).
maar denk nu zeker dat het nuttig is.
Snuitje en Alwyn waren nooit een tweespan, die waren zo verschillend dat is nooit lekker samen gaan lopen. Het lijkt dan misschien wel wat, maar voor je gevoel loopt het niet lekker voor de wagen.

bedankt vhu, leuk om te lezen dat je begrijpt hoe dat voelt,.....vooral na eagle die toch een heel jaar geblesseerd is geweest..ben ik erg gelukkig met wat ik mee mag maken, zoontje mee, die heeft de hele rit tatutatuuugeluiden gemaakt,.mama, we gaan als de brandweer, superlief...
Daar gaan we pas naar kijken als we met de huidige enkelspannen aan de top van ons kunnen zitten. Degene die ik nu gespot had was ook 10cm kleiner, dus dat had een 2e enkelspan geweest 
en lekker gereden.
dat is wel een heel nare operatie dan....ik snap niet dat ze het nog op die manier doen..

Aks
het gaat wel rond zeg.
Heb ondertussen de treinen goed in de gaten en ik moet zeggen, ik vind het momenteel heerlijk om met de trein te gaan. Het gaat minstens zo snel als met de auto (als je de juiste aansluitingen dus hebt gevonden en de juiste route op de stations) en ik kan tenminste nog wat doen, loop na de trein/metro direct langs de supermarkt heb ik direct ook weer boodschappen gedaan (moet met trein en metro).
maar men (en rij) erg graag buiten
. Dus dwing mezelf minimaal 1x per week serieus met de wagen te dressuren
. Dat lukt niet altijd
Schema van Ollie is 1 a 2x per week mennen, 1 a 2 x per week rijden (als ik 2x men, rij ik 1x en omgekeerd) en 1x per week longeren aan lange lijnen/pessoa. Ze werkt dus 4x per week. Heb het gevoel dat dat voor haar ook wel genoeg is. Als we buiten mennen of rijden zijn dat ook altijd flinke ritten van zo'n uur of twee dus dan moet ze de andere dagen ook wel een beetje haar rust / herstel kunnen pakken.
mijn instructeur kan dit spelletje gewoon zoooooo vreselijk goed.
.
, knappe Haf Abby ook nog voorbij zien komen, Hero van VHU live en ook prachtig door Biancao en tjee, ik zie het allemaal wel, maar lukt niet om op alles te reageren.
, iemand die zijn ervaringen met tochtstroken (plastic flappen) in de stal wilt delen met mij?
.