Afspraak voor kaderen afstudeer opdracht. Bij faculteit utrecht. Hoefbevangenheid. Nu trein terug. Over 2u thuis..
Maisie
Geplaatst: 21-12-12 19:53
Aks wel intressant lijkt mij. Ben wel benieuwd.
Janouk beterschap voor de paardjes. Zit niet mee zo.
Zo druk dagje vandaag. Vanmorgen boodschappen gedaan en nog even de stad in. Toen naar de pony's. Had ik ferro en robijn op het kleine weitje gezet komen er jagers. Die liepen in de boomgaard vlak langs de wei. Met fluiten toeters en maar joelen. Pony's over de zeik springt Robijn over de heg zo het land op. Gaan die **** gewoon verder met schreeuwen en schieten Nou ja ik snel ferro gepakt voordat die hetzelfde ging doen snel op stal gezet en naar de andere wei gelopen waar robin en pp stonden. Die waren langs de draad aan het rennen terwijl robijn aan de andere kant van de draad meerende. Ik het land op eerst liep ie nog voor me weg maar toen had ik hem. Helemaal over de zeik en maar snuiven. Die ook maar even op stal gezet. Gelukkig gingen ze daarna verderop jagen en kon ik ze weer buiten zetten maar ook robin was nat van het zweet moet er niet aan deken dat er wat zou gebeuren met 1 van hun dan hadden de jagers toch een probleem.
Zo even stoom afgeblazen stelletje idioten
O ja tallechie gefeliciteerd met je vriend hoe oud is hij geworden?
happytime
Geplaatst: 21-12-12 19:56
kruip onder mijn steen vandaan: hey iedereen is er nog en masie van harte gefeliciteerd vanmorgen met een brok in mijn keel naar de happys stal ,ik doe de deur open en.....kijk naar tara's vrolijke koppie,daar krijg je toch een smile van! (ik had gisteren tara in de trailer gezet om haar als gezelschapspony te laten dienen voor mijn vriendins oude paard,anders was die alleen) maisie: zo leuk die jagers,hier gelukkig geen last meer van
Maisie
Geplaatst: 21-12-12 19:58
@ HT fijn dat je dan tara nog hebt anders was het helemaal zo'n leegte. Maar sterkte nog zal de komende tijd nog niet meevallen denk ik zo.
Schoonouders hebben ook zo'n oudje. KWPN van nu 30.
bij ons op stal willen de jagers ook graag komen schieten, stalhoudster geeft steevast geen toestemming. zitten kei veel (teveel) konijnen.
soms komen ze idd dichtbij, paardjes hebben al keer in de omheining gehangen. gelukkig meer erin gelopen en terug gestuitert. wel 4 palen gebroken toen, pfff
Maar wat een k... verjaardag. Hadden 12 man uitgenodigd. Zus belt gisteren af omdat ze plotseling op vakantie gingen, vrienden bellen nu af met een of andere rare smoes terwijl ik alles voor hun baby in orde had gemaakt, schoonouders hebben afgebeld, blijven nu dus maar 4 man over.... Alleen mijn ouders en schoonzus. En die zeggen de hele avond niks, dus heb momenteel even rot humeur. Van alles en nog wat in huis gehaald wat dus allemaal weggegooid kan worden
nee cupcakes niet, tenminste zullen ze wel niet lekkerder op worden. Salades niet. Drinken enzo blijft wel goed, maar had dus veel extra dingen gehaald.
Maar heb al een hekel aan verjaardagen, kijk als je ziek bent is het anders wat, maar nu weet ik wel weer waarom ik mijn verjaardag nooit vier
dat word dan een heel weekend salades en cupcakes eten
zonde hoor.
ik vier mijn verjaardag ook al heeeeel lang niet meer, weet niet eens hoelang al niet meer.. al zo 10-15jr denk enkel uit eten met ouders en schoonouders, thats it.
met mijn verjaardag is het ook altijd drama omdat ik de helft van tweeling ben, mijn zus kan het dan ook aardig lastig maken waardoor ik er al geen zin meer in heb.
Vrienden doen we altijd al apart in januari. Ik ben in februari jarig dus doen dat altijd gezamenlijk.
Heb uit frustratie maar voor de musical Annie kaarten gereserveerd voor in februari
Ik vier ook nooit mijn verjaardag, alleen mijn ouders, schoonmoeder als ze in het land is, een een goede vriendin. Manlief viert zijn verjaardag noodgedwongen ook niet, want ik werk er niet aan mee
Maisie lekker dan die jagers!
happytime
Geplaatst: 22-12-12 00:06
tallechie: als ik jou was zou ik als ze komen een leuk spel op tafel zetten: mens-erger-je-niet en er een gezellige spelletjesavond van maken, hoef je niets te zeggen en....misschien word het stiekum toch een leuke avond!
Maisie
Geplaatst: 22-12-12 00:44
Tallechie balen zeg !!! Is niet leuk zo verjaardag vieren.
Hier zijn mijn ouders, schoonouders, oma's, zwager, zusje en broertje met vriendin en baby geweest. Dus ook niet uitgebreid daar houd ik ook niet van.
Morgen voor vrienden dat is altijd wel gezellig.
Dus nu ga ik lekker naar bed en hoop morgen nog even te kunnen rijden met ferro ofzo.
net wakker hier. heb me voorgenomen maandag de huisarts te bellen. ging echt super met de medicatie en de ballonnetjes tussenstanden. maar, sinds een paar weken hebben ze bij de apo een ander merk meegegeven. zit t zelfde in zeiden ze. wrm heb ik dan toch weer scores van rond de 3 op de schaal van 0 is top en 10 is schiet mij maar lek? dit was al paar maanden op zn hoogst een 0,5 , met rond de menstruatie soms een 5 (max 1 dag, die dan met Ibu ook wegging)
heb die nieuwe pillen de kans gegeven, maar werkt minder... mijn eerste reactie was toen ik ze kreeg, ow oke, maak mij nie uit.. tot ik merkte dat die scores ging stijgen maandag maar eens bellen dus.
tine10
Geplaatst: 22-12-12 10:32
Goedemorgen
Bicci: dat is flink balen zeg. Hopelijk krijg je het oude medicijn weer. Maisie: 2 dagen feesten Ht: geeft tips voor gezellige avond Maisie: waardeloos die jagers. Heb er hier ook veel last van. Gelukkig nooit paarden in dikke paniek, maar ze zijn wel erg alert.
Verjaardag vieren heb ik ook al tijdje neit meer gedaan.
Hier is het nu spekglad buiten, dus kan helaas neits met de paarden. Hopelijk wordt het later beter, maar dan zou er weer heel veel regen komen. De bak thuis staat al met plassen, dus dat wordt weer veel rijden met de trailer vrees ik.
Zit nu zonder muis achter de computer, want zoonlief zit op andere computer spelletje te doen. Is erg lastig scrollen haha
balen tallecie......hopelijk was het toch nog een beetje gezellig gisteren,Nog gefeliciteerd. Heb je eigenlijk al kopers gehad? of heb ik daar weer overheen gelezen.
Hier gelukkig niet glad,balen hoor tine.
Happytime.Fijn dat je toch nog door een ander werd opgewacht..
Ollie1
Geplaatst: 22-12-12 10:54
Mogge,
@Tallechie, écht waardeloos dat ze jullie ' laten zitten' en zeker met de voorbereidingen die jullie gedaan hebben. @Maisie, lekker rustige verjaardag gehad en vanavond 'knallen' met vrienden ipv met jagers @Tine, bij jullie blijft het maar rond het vriespunt vwb het weer en daardoor veel ongemakken. Hier is het een paar graden warmer aan de kust en niets aan het handje. @Bicci, ik ben benieuwd wat de huisarts zegt en of de 'oude' medicatie er nog is @Frensie, wat een karaktertje heeft Gwinn toch ...echt lastig om zo te revalideren
Gisteren de helft van zoonlief's kamer behangen, zo eerst paardjes en boodschapjes doen en dan nog even binnen de boel aan kant maken en dan vanavond parcours verkennen voor de minimarathon van morgen bij Stal de Ronde. Hopelijk heb ik ook nog even tijd om nog wat banen te behangen vandaag oftewel weer chronisch tijd-te-kort-dagje
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 22-12-12 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt
@ollie die Hans en Brutus hebben het naar hun zin. Lekker maf doen.
Poeltje
Geplaatst: 22-12-12 13:45
Goeiemiddag!
@Maisie: Jij ook nog gefeliciteerd!! En fijn zulke jagers. @Tallechie: Nog gefeliciteerd! Jammer dat er zoveel mensen hebben afgezegd. @Bicci: Ik hoop ook dat je je oude medicijn weer terugkrijgt. @Tine: Had al gehoord dat het bij jullie glad was. Hopen dat het snel wegtrekt. @Ollie: Succes alvast morgen!
Hier vandaag een rustig dagje. Wat dingen klaarmaken voor de kerst, spullen klaarleggen in de trailer en verder vrij weinig. Morgen heb ik een indoor met Peppie en vandaag wordt hij door een meisje gereden.
Heb trouwens nog een filmpje gehad van indoor Benningbroek.