Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat ik me eigenlijk wel kon voorstellen maar dat mag je nooit hardop zeggen tegen je pony he
dus super. Maar... toen begon het weer te plenzen... ik eraf. Afgezadeld en toen was het weer droog
dus toch nog peerd aan de hand meegenomen over de oprijlaan waar een paar werkelijk enorme diepe plassen waren (soort semi-waterbakken zeg maar
) en daar door gaan stappen, in stilstaan etc. Ging heel goed.
voor jou
) 
Dan hoef ik me niet te voorbereiden, maar ben bang dat ik heen moet.

En ik heb een shetlander (Luna) van 3 jaar, waar ik nu al een half jaar mee bezig ben om te langelijnen
Normaal gezien ga ik ze binnenkort eens een bandje laten trekken & volgend jaar zou ik graag een sulky'tje kopen om aan het echte werk te beginnen 

We gingen voor paar nep-planten voor 't balkon (veel te warm in de zon om planten in leven te houden..) en die hebben we gevonden. Maar naar mijn zin niet genoeg om de boel gezellig aan te kleden. En ik wilde nog wat nepbloemen meenemen om de badkamer wat op te fleuren etc.. Maargoed, we waren wel in recordtijd buiten 
Naaltje schreef:Geslaagd bij de ika. Ja soort vanWe gingen voor paar nep-planten voor 't balkon (veel te warm in de zon om planten in leven te houden..) en die hebben we gevonden. Maar naar mijn zin niet genoeg om de boel gezellig aan te kleden. En ik wilde nog wat nepbloemen meenemen om de badkamer wat op te fleuren etc.. Maargoed, we waren wel in recordtijd buiten
ik was donderdag (vorige week) geweest, vazen en planten en een übergave lamp meegenomen. Maar vond het niet helemaal af 

en van die gewichtjes eraan omdat de boel wegwaait 
het ziet er al vrij goed uit
*
slaapt je zoontje s'middags nog, hij is toch al wat ouder ?
dan ben ik wel klaar (buiten de bank om, maar dat willen we pas als de hond niet meer is)
. 

meestal gaan we langs de straat, soms eens op een veldje. Ben vooral aan het oefenen op overgangen en zweephulp 
Ga nu een beetje jullie profiel bekijken & de vorige pagina's wat doorlezen zodat ik een beetje mee ben