Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus dat werd ik beu, toen ben ik hem in de war gaan maken met langzaam draven, voltes rijden, omdraaien en de andere kant op rijden etc..
Wisten jullie dat een overgang uitgestrekte draf - achterwaarts te rijden is?.. Dids kan 'm
''ready for take off'' 
11,5 km gereden, top op 28 km/h.
En super knap dat je niet afgestapt bent
), voetjes netjes, manen / staart weer bijgewerkt, ze zagen er weer mooi uit
Volgens mij groeit het gras al wat of verbeeld ik me dat? Vond dat de wei alweer zo'n groen zweempje erover kreeg?
je ziet 't gewoon 

)

Citaat:hij was overigens ook verschrokken van 3 (!) houtduiven die opvlogen, dus toen heb ik 'm maar een verhaaltje over Rizanta verteld
1e jaars die dwars doen krijg je die niet bang met dreigen met straf enzo?
Rizanta stond na een houtduif al achterstevoren dus dan vind ik je helemaal dapper
Snel naar de pony's
) Pony's op de wei in het zonnetje.. iedereen het voorjaar in de bol, genieten is dat(voor sommige van ons dan
).
:P haha.

ik ben helemaal niet zo dapper hoor, maar weet nu gewoon als ik hem laat doen en laat gaan dat het van kwaad naar erger gaat. hij is nu blij, en wil rennen enz, ik vind dat ook prima, laat 'm maar knoerhard gaan. Als die ho 't maar doet
maar hij was nu zo ver dat ie vanuit halthouden vertrok in galop
en zogauw ik omdraaide in galop ging.. da's mij wat teveel he, op een hobbelig pad 

, dat je door bent gegaan. Geloof dat ik heel bang zou zijn geworden als de rem kaduuk was. Knappe overgang
. Merk het ook aan de paarden, ze eten minder hooi. (maar goed ook, heb nog maar 40 balen, hoop dat ik het daarmee ga redden. Gras mag dus flink gaan groeien, want ik wil graag paar balen over hebben, bijv voor in de trailer en als ze in zomer een nacht op stal moeten bijv ivm wedstrijd)
**

Liepen ook lekker vlot mee. 

het pad waar we op stonden was 3 meter breed, zand, vlak, en droog... vandaar dat hij daar straf had, we vonden het beide een mooi galopstuk, alleen wist ik zeker dat meneer de rem zou vergeten

) Echt stoere combi's zo. En de twee rode accentjes vind ik ook goed bedacht zo.

Heb je les van Piet ?
moet daar dus ook naar op zoek als ik met Rizanta of Alwyn wil gaan starten
Maar zal eens naar een heel leuk winkeltje hier in de buurt... wie weet
morgen weer met de pubers aan de gang