Ze staan er lekker bij Buckje
Citaat:
hij was overigens ook verschrokken van 3 (!) houtduiven die opvlogen, dus toen heb ik 'm maar een verhaaltje over Rizanta verteld
1e jaars die dwars doen krijg je die niet bang met dreigen met straf enzo?
Rizanta stond na een houtduif al achterstevoren dus dan vind ik je helemaal dapper
Ach die 1e jaars, ik moet er eigenlijk altijd wel een beetje om lachen. Volgend college zal ik eens met ze in gesprek gaan, over professioneel gedrag en hoe je met elkaar omgaat enzo. Kijken wat voor ideeen ze daarover hebben. Maar had gedacht dat het niet nodig zou zijn, want we zitten al in het 3e kwartaal.... alleen deze groep (en ook de groep die ik morgen heb) hebben hiervoor een docent gehad die ze geloof ik soort van eruit gewerkt hebben, dus denk dat ze zich altijd zo hebben gedragen. Denk dan, dat laat je je als docent toch niet gebeuren?
Alles zat ook tegen hoor, was echt zo'n rampencollege. Doorlinks op mijn sheets werkten niet goed, opdracht die ze zouden gaan doen werd niet goed ge-upload, bepaalde groepsindeling ging niet....pfffff. Was blij dat ik weer buiten stond
Snel naar de pony's