[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 15:32

@Avaluna, gewoon bellen!! beter voor niets dan dat er dadelijk daadwerkelijk toch iets aan de hand is...DOEN HOOR, daar zijn doktoren voor :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 15:35

Ava, beter 10 x voor niks bellen dan 1 x te laat zijn..... in jouw geval zeker, want het is voor C ook niet prettig om jou een keer te moeten vinden en dan in paniek te zijn!

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 15:43

Ik lig nu braaf in bed en te bokken. Bel morgen wel ff idd, want nu te vaak van die aanvallen en doordat ik niet in rolstoel zat ook echt om gevallen. Arm kind was echt geschrokken. Eerder vooral alleen duizelig en spugen. Raar; ik slik natuurlijk heel veel, maar dat is al al die tijd zo.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 15:44

Waarom wachten tot morgen ? Van uitstel komt......

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 15:51

Geen idee wat ze kunnen dien is vaag wn ik kan nu niet zelf naar de praktijk met mijn scoot.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 15:51

Zal ook wel weer mee vallen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 16:45

Arme Ava en dochter :(:) ha kan toch ook aan huiskomen. Op pad met zulke aanvallen lijkt me niet fijn.

Tine haar man een flinke klus bij mij in de buurt (woon tegen zaandam aan) fijn!

Nieuwe auto rijdt als een zonnetje. Wel weer even wennen een benzine ipv een diesel

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 16:51

Fijn van de auto!

Ha komt hier meestal ook wel aan huis, gelukkig.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:33

Ava,... :(:) wat rot nu allemaal toch weer dat je je zo slecht voelt,...kalm aan, goed rusten, en idd voor de gemoedsrust dan tóch de Arts bellen,....hij word betaald om er voor jullie te zijn !
Ik verwacht niet dat ze je niet serieus nemen, beter te vaak bellen in jou geval,... dan te laat.. :(:)

Keet fijn van je auto...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 20:15

Wat vervelend Ava :-P :(:)
En Keet weer goede toet *\o/*
Operatie van mijn vader is goed verlopen.
Ollie ik hoop dat het een beetje ging :(:)

Bij Piets' harem zijn nog twee dames gevoegd hij vindt het geweldig. Nu maar hopen dat hij ze straks niet allemaal gaat dekken :roll:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 20:31

@vhu; wat een opluchting dat de operatie goed verlopen is; voorspoedig herstel gewenst!

Hihihi; die Piet boft maar.

Arts is heel erg fijn en eerder in de stress dan ik, in mijn geval; hahahA.

Morgen maar ff bellen; ze kunnen wss weinig, vooral omdat er al onderzoeken gepland staan, maar zo is ook niks; arme hulp was ook geschrokken.

Ik wilde nu dus nog niks vieren, maar ben waanzinnig verwend met allemaal lieve, kleine, onverwachte cadeautjes! Zo lief, allemaal.
Morgen ga ik proberen om een foto van Bisncao's tekening van Charlotje te maken xxx

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 05:21

Biancacoo schreef:
Goedemorgen, .. :O 5.40 kwam zoontje....mama..we moeten opstaan,..en alles klaar maken voor paps verjaardag... <3
lekker broodjes in oven,...jus d'orange....en chocolade slagroomtaart bij t ontbijt. ..met veeeeel kadotjes..hahaha..

Dat de pony's de scoot zo eng vinden...dom hoor...
Tine druk dagje met de paarden gehad,..vandaag ook weer ?...

De zon schijnt,...hopelijk bij jullie ook,....Fijne dag vandaag...

wij hebben vroeger thuis de ponys laten wennen dmv dat ding bij de voederplek te zetten, en zo steeds uitgebouwd met gaan voeren, steeds een hapje tussendoor mee op buitenrit.
en mee buitenzetten etc
tot m'n vader het zelf kon in de scoot , het heeft ook tijd nodig want hun zien het als een gek soort scelter of zo waar ze niet mee hebben en die gekkegeluiden kan maken en vreemd beweegt.
doorzetten hoor het loont zo de moeite! ;)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 06:21

Bedankt kwita! Het gaat prima, maar heb er 1 die sowieso al een uitdaging is, vandaar dat er nu een stal komt met deur; anders blijft hij wild, hahaha; hij moet weer in de hand. De rest altijd gewoon nonsens meteen mee dekens afgedaan en gepoetst ed in de wei, mee gereden met overbrieven, knipperen, toeteren etc, maar Romeo is een apart geval, die loopt van alles en iedereen weg. Komt wel als we hem weer eens civiliseren.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 06:49

Ava toch verwend met allemaal dingetjes, dat is wel lief <3
fijn dat arts zo meedenkt !
vhu, wat een opluchting dat de operatie bij je vader goed is gegaan ! Nu rustig bijkomen,....

Romeo, .....is Btje apart gevalletje geloof ik hè ?!......komt vast goed, deur in de stal, goed idee !!
Hoop dat het vandaag toch al weer wat beter met je gaat ava...

We zijn gisterenavond gaan bowlen en pannekoeken eten voor de verjaardag van mijn man, ons zoontje heeft genoten !
Laatste potje bowlen heeft hij zelfs ruim gewonnen,...haha..mijn man was blij dat de Schotten omhoog stonden zodat de bal op de baan bleef...haha := en niet in de goot rolde... _O-
Ons zoontje echter.....gooide kaarsrecht zonder tegen de Schotten aan te komen, haha.... +:)+
Ik heb alleen gekeken, en wat foto's gemaakt,...hopelijk kan ik over een poosje ook zelf meedoen...

Verder, ..grijs en bewolkt hier....en..niet echt plannen om ook maar iets te doen, verplichte rust..voelt altijd slecht,, iets met ups en downs.. >;)
Manlief had me wel verrast.....krijg een mountainbike die bij mijn lengte past, gisteren bij een specialized fietsenzaak ben ik opgemeten....Die ik nu heb is te groot,...en is slecht voor mn lijf,...ben zo blij mee ! <3 en zo liefffff !!!
Hoop dat ik dan weer echt wat kan gaan opbouwen qua conditie !

Fijne dag allemaal..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 07:47

Oh, wat gaaf en lief van je man!!! Van die zware ballen rond slingeren is nog even niet aan te raden; jammer dat je dan aan de kant miet zitten. Wel heelnleuk om je zoon zo zien te genieten en teveinnen; hahaha. En de jarige met de schotjes, hahaha.

Voel me best ok, voel het ook wel als het echt niet goed gaat, maar was nu eens thuis en dan blijf ik sowieso maar doorgaan. Ik lig nog braaf met Coco in bed.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 08:29

_/-\o_ lekker blijven liggen ava ! Ik lig op de bank..
Ga even hout halen..de kachel aan doen..t'is 16 graden in huis :brr:

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 08:31

Wat een lieve man heb je zeg! En lekker uit geweest met zijn allen :) dat is altijd fijn :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:26

Gezellig Biancacoo *\o/* hier hebben we alledrie een flinke oogafwijking waardoor mooi rechtuit lopen al een uitdaging laat staan ballen gooien (niets ernstigs hoor, cilinder / lui oog) :P
Wat fijn een goede fiets :j

Heel verstandig Ava...

Vandaag geen paarden maar volop in B&B, gasten gaan, komen en ik had mieren gezien in de tuin dus mierenbestrijding is langsgeweest zit nest onder de stenen, klein maar voordat het een plaag wordt even met grof geweld ertegen aan. Moet er niet aan denken dat ze in de B&B komen :oo

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:31

Mijn man heeft een lui oog....ik een flinke cilinder (maar ik deed niet mee).....en zoon...lekker niets, gewoon goede ogen !! haha....zou t kegels missen bij bowlen daarvan komen.. :7

Zoon en manlief zijn mtbiken....ik had huishouden..
Heb mezelf een cd kado gedaan :+ :o ....is van een avonturier die meerdere excursies met de hondensleden in Alaska heeft gemaakt, leuke verhalen..maar dan gezongen, best blij mee !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:02

Mooi!

Helaas heeft mijn vader een klaplong opgelopen dus hij moet nog in het zkh blijven.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:04

Leuk Biancao; geniet er maar lekker van!

Vanmiddag samen met dochter de pony's gepoetst; was hard nodig. Ook maar eens een halstertje om gedaan, zodat ze weer eens wat in handen komen. Zag er te slecht uit om met de honden op pad te gaan en kost mij ook wel veel energie dus de hulp en dochterlief zijn fijn samen aan het bakken; brownies en wafels.

Ik ga zo ff onder de douche en weer plat.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:21

Oh jee vhu.....dat is vervelend. .hoop dat hij snel opknapt...

Ava. Lekker met de paardjes bezig geweest..en nu bakken..hmmmm lekker.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:44

O nee, heel veel sterkte met je vader, Vhu!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:49

:(:) voor VHU :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:12

Beterschap voor je Vader, VHU.