En klopt hoor, als ze voor je bestemd zijn komen ze wel. Zo vinden al mijn paarden mij. Zo vond ik Royal ooit, daarna kwam Viva op m'n pad en later Angel. Ideaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gave wagen
Ik heb 'm ooit wel een keertje gezien toen mijn grootouders de fokmerrie weg gingen brengen. Altijd leuk om even op zo'n stal rond te kijken als klein meisje
Als ik het mij goed herinner heeft de hengstenhouder toen het palomino hengstveulen wat eruit kwam gekocht (Arendsoog), maar die is uiteindelijk toch in de sport beland.
Ik vind het er in ieder geval voor een eerste keer best goed uitzien

was genieten!
erg mooie combi zo Tine, hij gaat in ieder geval op verzorging hoge punten scoren
mag je al fysiotherapie doen met hand trouwens? Misschien een idee voor jou ook (net als Rembrand)
enige wat ik kan verzinnen is gewoon heel veel rijden, om een span te maken (en daar goed gevoel bij te hebben) kost gewoon heel veel uren samen lopen. Lekker buitenritjes maken, schijnt erg te helpen (zegt mijn instructeur tenminste over hoe je een 4-span een 4-span maakt, zal ook wel zo zijn bij 2-spannen denk ik dan
).
). Boeide hem totaal niet
. Maar klein stukje hoor, dat ging goed, elke keer halthouden en weer netjes en rustig voorwaarts stappen. Alles heel rustig opgebouwd en bijv flink tegen z'n benen aan laten gaan elke keer en flink rammelen enzo met los / vast maken (dat ook paar keer gedaan). Hij bleef keurig staan. Lette wel heel goed op
maar gelukkig na poosje rommelen ook diepe zucht
en op drie benen in rust. Stond keurig stil met los en weer vastmaken enz
Gaan we komende weken rustig uitbouwen
!
schuift roosvicee naar baudy
hoor
helemaal als het je eigen vent is
Soms heb je idd wel eens van die
Mooi jasje ook 
)

(let trouwens niet al te erg op het tuig, na deze foto's hebben we nog wat kleine aanpassingen gedaan) Sam had er trouwens al een maand niet meer voor de kar gestaan, maar gelukkig gedroeg ie zich redelijk netjes (al was hij niet gediend van de zweep, dus nog een keer een brul gegeven dat hij zijn staart bij zich mag houden).