Ik heb er eentje te koop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlijNijn schreef:Mijn pony zal binnenkort beleerd gaan worden en dan zal er ook een HCA sulky komen. Mijn pony is rond de meter hoog en ik zit dus een beetje in dubio of ik voor 16 inch of 19 inch wielen moet gaan. HCA Klarenbeek geeft aan vanaf 1 meter voor 19 inch te gaan, maar in een ander topic werd aangeraden toch voor 16 inch te gaan en pas vanaf 1.05m/1.10m voor 19 inch wielen te gaan.
Daarnaast ben ik benieuwd hoe het standaard stoeltje zit? Het lijkt mij dat je vrij snel last van je rug krijgt doordat er geen steun achter zit, maar misschien heb ik dit wel helemaal mis en zit het alsnog comfortabel. Ik hoop dat mensen mij hierin kunnen adviseren.
claudiadvx schreef:Heeft er iemand een nieuw type cavaletti en het lamoen dicht laten lassen? Ik heb het idee dat hij telkens de neiging heeft om uit mijn lichtogen te schieten
Mijn vriend is lasser dus zou dat zo kunnen doen
claudiadvx schreef:Heeft er iemand een nieuw type cavaletti en het lamoen dicht laten lassen? Ik heb het idee dat hij telkens de neiging heeft om uit mijn lichtogen te schieten
Mijn vriend is lasser dus zou dat zo kunnen doen
Ayla schreef:Ik zou persoonlijk voor 16" gaanMijn pony is 1.06 en ik heb recent mijn 19" wielen ingeruild voor 16" wielen. Ik kreeg de sulky (jaren) niet goed in balans, naast de pony was dat voor mijzelf ook erg oncomfortabel. Tevens zat het rekje in de weg als ik mijn pony wou begrenzen en ik zat er voor mijn gevoel erg hoog achter. Ik zou 100% voor een stoeltje gaan, ik heb beide gehad en een stoeltje is toch een stuk comfortabeler.