Maisie: van harte!
De wereld niet vergaan. Nee, want de Maya kalender gaf dat dan ook helemaal niet aan.
Wel ellendige berichten van ziektes.
Gisteravond met Thabor naar menles geweest. Op het opstappen op de kar na, alles alleen gedaan. Bij het uitspannen was er niemand beschikbaar dus ik moest wel haha. Dressuurmatig ging de les niet helemaal geweldig. Ik mag eerste half uur bijna niets doen met leidsels en druk, tweede half uur vindt Thabor en dat wel best. Bij de les onder het zadel moet ik hem anders rijden en dat werkt veel beter. Ook laag, rond over de rug, maar dan heb ik wel in het begin even wat druk en daarna loopt hij dan fijn. Ik vind het heel lastig om dan toch mijn eigen ding toe te passen in de les. Wil niet als dwars overkomen in de les. Lastig.
Maar goed, paar flinke schrikmomenten gehad. Instructrice wilde even naar tong/bit kijken, maar Thabor had het niet zien aankomen, dus maakte halve pirouet. Gelukkig maakte hij alleen die sprong en ging er niet vandoor ofzo. Er lag ook een heel enge deken in een hoek over de bakrand, maar daar kreeg ik hem na een paar keer heel netjes langs.
Zometeen wil ik met Rembrand thuis gaan mennen