Tine vervelend. Janouk ik zie het op buienradar, wij treffen het vanavond. Ik moet veale ook wassen
Daan ligt alweer te slapen. Op bed flesje gegeven en om 715 is hij dus in slaap gevallen, maar moet hem nu wakker maken, want het is crechedag
janouk
Geplaatst: 26-08-11 08:27
@tine10 Maar de kruisjes op buienradar; bliksem is echt mega. Ik lees in het weertopic ook dat Rotterdam nu getroffen wordt door mega veel onweer.
tine10
Geplaatst: 26-08-11 08:32
janouk schreef:
@tine10 Maar de kruisjes op buienradar; bliksem is echt mega. Ik lees in het weertopic ook dat Rotterdam nu getroffen wordt door mega veel onweer.
Die kruisjes zijn een ander verhaal. STERKTE!!!!
Nu moet ik echt naar de wei.
VanHuisUit
Geplaatst: 26-08-11 08:32
Nou het onweert hier inderdaad ongelovelijk hard, hoorde zelfs paarden hinniken (we wonen vlakbij CHIO) en het regent echt net alsof er brandweerslangen op ons huis staan gericht.... Oftewel ik ben even aan het wachten totdat het ietsje minder is, als ik nu vertrek staat toch overal file (staat er steeds al ivm CHIO) en half ondergelopen straten, schiet niet op. Moet hond ook nog uitlaten, doe je liever ook niet nu
Wel weer zonde voor het CHIO de terreinen hebben zo wel wat te voorduren zeg. Ze hebben wel hele goede bodem maar jeetje dit is echt niet normaal.... het ziet helemaal grijs....
Dacht nog wel ik wil naar stal en jawel wat een weer. Net ook buienradar gecheckt maar het schijnt maar even in Breda slecht te zijn geweest, rest van de dag is voor zover ik het kan zien. Ga nu maar even afwas doen enzo
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 26-08-11 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Nouvel
Geplaatst: 26-08-11 08:33
goeiemorgen!
he balen, heb om 9 uur afspraak met mogelijke bijrijder voor vosje om even te gaan rijden, en nu is het hier stikdonker met onweer...
VanHuisUit
Geplaatst: 26-08-11 08:43
Het is wel 'gewoon' een enorme bui. Heeft nu kwartier ontzettend hard geregend, nu drupt het nog wat na. En het rommelt ook nog wat. Maar het flitst niet meer zo enorm... **gaat hond uitlaten en dan naar peerd/poown **
Nouvel
Geplaatst: 26-08-11 08:44
hoop dat íe hier ook zo weg is dan, het hoost hier nu, is stikdonker en het onweert...
Het is niet de laatste fluim slecht weer die eraan komt VHU. Komt nog een sliertje maar hier is het inderdaad paar keer aan het flitsen, en vooral wat regen.. Ik zie nu alweer losse wolken ipv een dek (oke, nog geen blauwe lucht ) wij zouden naar de efteling vandaag.. Maar doen we maar niet
@tallechie; lieve daan! @janouk; succes/sterkte vandaag. jammer dat het dan van dat rotweer is
janouk
Geplaatst: 26-08-11 08:52
Ik woon iets verder noorderlijk dat Nouvel. Het is hier aardedonker en flitst en rommelt. Er vliegen geen vliegtuigen meer. Ik ben doodsbang en heel blij dat mijn zoon thuis is. (16 jaar) maar een stuk stoerder dan zijn moeder.
Hier in Hilversum begint het nu te betrekken, was nog stralend blauw maar denk dat het hier ook straks flink te keer zal gaan ben niet zo heel bang voor onweer. Heb een keer op de terugweg van de SGMW in Gaasterland een monsterlijke bui op mijn kop gekregen die was nie grappig. Zag links en rechts naast de weg de onweer inslaan en er lag ongeveer 5/10 cm water op de weg en iedereen reed stapvoets op de snelweg of stond stil op de vluchtstrook
janouk
Geplaatst: 26-08-11 09:15
Het wordt hier weer licht. Het ergste is voorbij. Gelukkig. Het erf en de bak staan blank in een paar minuten. Jemig het leek hier wel nacht.
De eerste regenbui hebben we hier gehad. Erg grappig om de mensen vanaf het stationhéél hard te zien rennen Maar collega zegt net dat de volgende wolk er al weer aankomt
tallechie
Geplaatst: 26-08-11 09:21
Dennis schreef:
Dat word Janouk in de shampoo zetten en gewoon buiten zetten .
Het is hier heerlijk weer. Zon schijnt en het is al warm. Leidster van de creche ging met Daan lopen. Daan is vandaag alleen op de creche.
Nee, niet zo zeer goed gehumeurd, gewoon overal even helemaal klaar mee waardoor veel mee even niets intereseerd. En dan kunnen dingen als het weer (of dat nu zonnig of verre van dat is) je gewoon even weinig schelen .
@tass; het is voor de verzorgster vervelender dan voor mij hoor Het kost dids en mij geen hoofdbrekens of hij nou 5, 6 of 7 dagen in de week lekker staat te luiwammessen Gelukkig
Hier is het zowaar redelijk helder. Maar de lucht die eraan komt is me iets té grijzig
Wij gaan zo naar de ikea wat moet je anders op zo'n dag... Behalve beseffen dat je dus niet naar de efteling kunt
Het is hier ook prachtig weer! en van mij mag dat de hele dag zo blijven! Heerlijk heerlijk dit weer Wel balen voor de mensen die in het slechte weer zitten, bah.