[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BibiSmurf

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 23:22

Leuk Tynie, altijd goeie reclame. Kan je foto posten als het artikel klaar is?

En Nanda lekker gereden in een mooie omgeving! Lijkt me heerlijk!

Voor de rest lees ik allemaal leuke berichten over heerlijke ritjes. Krijg ik ook weer zin om te rijden.
Heb deze hele week vrij en ben bij mijn vriend( woont niet in de buurt) dus murf was even vrij.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 06:59

Gewoon een oortje met blue tooth gem. Heeft mij wel eens een enorme dienst bewezen in Onstwedde. Op een gegeven moment gaf het oortje aan dat ik de verbinding kwijt was. Ik in mijn zak voelen....ja hoor, telefoon weg. Teruggereden tot hij weer aangaf verbinding te hebben. Even rondkijken en ja hoor, daar lag hij

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 10:06

Ik wil iedereen alvast heel veel succes wensen voor morgen. Wij gaan straks weg en zullen jullie denk ik niet zoveel zien morgen. Ik zag net een foto op FB dat de route erin wordt gehangen en het ziet er goed uit. Gelukkig morgen niet te warm of te nat, lijkt op een prima Mendurance dag.

Laura veel succes met Rivaldo, die gaat het helemaal goed doen voor je.

Ik ga nu nog even naar de fysio en dan zijn we er klaar voor.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 10:31

Gem moest wel lachen om wat je zei, het komt me heel bekend voor haha

Nanda gaat zeg! Wil ik ook wel is doen maar wij zullen niet snel in het buitenland meer zijn ivm bedrijf

Nicole succes met de laatste loodjes

Keano bedankt voor het aanbod, mijn vriend kwam gister thuis met een nieuw paar is hij vanuit zijn werk helemaal in Uden wezen halen super lief!

Barney gaat al lekker die kant op geniet ervan en wat gaaf over de interview

Linsa vervelend dat je moet leren nog even doorbijten

Hier de definitieve keus gemaakt rivaldo mee te nemen, voor Tum komt om 3 uur de dierenarts. Even ventupulmin geven denk ik. Misschien zo nog even een stukje rijden om te kijken hoe lang rivaldo nodig heeft om te herstellen daar heb ik geen flauw idee van weet wel dat tum heel snel is en riv altijd nog staat te pompen dus dat word spannend ga hem zowiezo niet rijden als tum

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 11:53

Iedereen succes en tot morgen ga zo trailer halen bij mijn schoon ouders ik heb er zin in

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:53

Succes allemaal van het weekend!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 12:58

Iedereen veel plezier morgen als ik jullie niet spreek! Ga zo ook beginnen met de voorbereidingen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 13:51

Iedereen heel veel succes *\o/*

Hahaha Gem komt me bekend voor :P heb bidonhouder voor aan poown waar ik telefoon in kan doen als ik in zomerkleren ben. Kun je ook aan de wagen maken.
En wat ook 'helpt' is al je je standaard rondjes gewoon meet, hoeveel km het is. En dan timen. Bij mijn vorige stal wist ik precies hoeveel km alles was. Helpt erg met op tijd trainen en timen hoe snel/langzaam je paard loopt.

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 16:34

Bij deze ook van mij heel veel succes! En vooral ook plezier!

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:45

Helaas moet ik me op de valreep alsnog afmelden van deelname aan de mendurance in Etten-Leur morgen, helaas.

Ik heb net gehoord dat mijn moeder (82) vanmiddag per ambulance naar het ziekenhuis is gebracht met hartproblemen.
Hoewel het volgens de berichten gelukkig niet direct levensbedreigend ernstig is, kies ik morgen dan toch liever voor ziekenhuisbezoek dan voor het meedoen aan de mendurance. Op haar leeftijd kan er tenslotte zomaar van alles opdoen.
Dat ziekenhuis is voor ons ook aan de andere kant van het land, dus het valt niet te combineren met mijn oorspronkelijk geplande dagje Etten-Leur. Helaas!

Ik wens jullie heel veel plezier morgen. En hopelijk ben ik er een volgende keer wel gewoon bij.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 18:07

Wat vervelend MarjaR! Sterkte!

Ik sta ook al een beetje te stuiteren! Heb heel veel zin in morgen. Om kwart over 7 rijden we hier weg. :) iedereen heel veel succes!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 18:09

Veel plezier! Een volgende keer hoop ik er ook bij te zijn.

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:25

Sterkte Marja!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 22:40

Sterkte Marja.

Momenteel heb ik het even heel druk en weinig tijd om bij te lezen.
voor diegene die morgen starten, veel succes! Wij hebben er weer zin in *\o/*

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 18:22

Kort berichtje omdat ik in de auto zit. We hebben de klasse drie gehaald en de eerste winst is binnen. Snelheid van 11,67 km per uur dus ik ben meer dan blij. De vochtbalans was dit keer super goed en de hartslagen ook. Barney kan nog weleens moeite hebben met zijn vochtbalans maar de pulp heeft zijn werk heel goed gedaan. De pony's zijn wel erg moe maar ze mogen zich nu wel kampioen klasse drie mendurance noemen want het was een open kampioenschap ivm hun lustrum.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 18:38

Wat goed, Tijnie. Gefeliciteerd!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 19:39

Tijnie ik ben zo opgelucht want vond het zooooo spannend! Vind het ook helemaal geweldig dat die pulp truc dus toch ook heeft geholpen wat ontzettend fijn. Het was best nog wel warm weer, zat er de hele dag aan te denken.
Vind het ongelovelijk knap van jullie als team en van de pony's, 70 km wegtikken alsof het niets was.
Was erg leuk jullie te volgen op facebook.
Jullie zijn kanjers en het kampioenschap is zo verdiend en zo ontzettend leuk dat dat door Mendurance Etten-Leur zo is opgepakt _/-\o_

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 19:53

Gefeliciteeeerd! Echt onwijs knap!

Wij hebben echt genoten vandaag. Super georganiseerd en heerlijk weer. Nu dik in de aftersun want de zon was toch best fel.Goede nieuws is dat vriendlief ook geinteresseerd is geraakt :)
Heb wel wat foto's gemaakt, erg lastig trouwens om vanuit de zon de schaduw in te fotograferen, maar momenteel ben ik m'n studiejaar aan het afronden dus errug druk! Zal eerst de foto's uploaden van de mensen uit dit topic, maar dat wordt pas maandag. Sorry!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 21:34

Super gedaan Tijnie, gefeliciteerd!
Het was weer een mooie route, we zijn zelfs bijna door onze achtertuin gereden :D . Bij een doorgang lag de balk open, die normaal dicht is en Davincy snapte er even niks van, wilde namelijk rechts door de doorgang heen lopen, terwijl we gewoon rechtdoor konden. Verder is de route goed verlopen, behalve dat we na 22 km even een dipje hadden, tempo was een beetje weg, maar na een paar kilometer was dat weer over en liep hij weer als een trein. Onderweg voldoende gekoeld, gelukkig stond er nog al wat wind anders was het nog veel warmer geweest.
Na het staptraject direct hartslag meten en die stond op 74 >;) , ik snapte er niks van en was het er dus niet mee eens. Gelijk opnieuw gemeten en bleef hangen op 68. Nog steeds was ik het er niet mee eens, Davincy heeft altijd 44 of lager bij de finish en doordat ie de eerste keer te hoog was, kregen we er dus 15 minuten bij en we hadden de laatste 2 kilometer bijna alles gestapt, en daar het staptraject nog bij, dat had goed genoeg moeten zijn. Beetje jammer, we zaten op 13.89 en dat werd uiteindelijk 12.45 km. Pony oogde ook helemaal niet dat zijn hartslag te hoog zou zijn, het enige was dat tijdens de eerste meting er een paard voorbij kwam en daar werd hij even druk van, maarja is weer een leermomentje. Uiteindelijk toch 1e geworden en een mooie rood/wit/blauwe strik mogen ontvangen :D en staat nu ons resultaat op 5 keer starten 5 keer 1e.
Nu weer even de modus op dressuur zetten, over 3 weken starten we in Vrouwenpolder klasse 4, wordt wel even omschakelen.

Rivaldo had het ook goed gedaan, 1e in de impulsklasse! Gefeliciteerd!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:37

Van harte gefeliciteerd Barney! En Confetti en Rivaldo uiteraard ook!

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:44

Wat een prestaties ( kruip onder de meelees steen vandaan) gefeliciteerd beide en de rest die de rit succesvol hebben uitgereden!

Zelf sinds vorige week hartslag meter aangeschaft, bereik is slecht dus moet betere zender kopen, maar vind nu al super interessant en leerzaam!

Hoop over aantal jaar ook te starten, nu helaas geen vervoersopties. Vind zonde dat deze tact van sport wordt onderschat, echt respect voor de vele km's die worden gemaakt!!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:23

Ik wist helemaal niet dat jij ook meereed confetti! Maar super prestaties allemaal!

Had graag bij de prijsuitreiking gebleven, maar was vergeten om 's morgens de zonnekap om te doen bij Sabrina, dus daaar maakte ik me een beetje zorgen over. Terecht overigens, want ook zij is stevig verbrand helaas.

Maar wij zijn weer een hele fijne ervaring verder.
En Nicole, de aardbeitjes hebben het niet lang volgehouden in de bakjes: ze roken zo ontzettend lekker dat we ze allemaal opgegeten hebben! :D ze waren erg lekker!

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:34

Gefeliciteerd allemaal! Super goed gereden en zo te horen een meer dan geslaagde dag!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:48

Ik word steeds enthousiaster :) . Misschien nog een kans als Boxtel / Uden doorgaat in oktober/november.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 00:15

Gem schreef:
Ik word steeds enthousiaster :) . Misschien nog een kans als Boxtel / Uden doorgaat in oktober/november.

Naar mijn weten komt hij dit niet

In oktober is er wel teteringen en hellendoorn
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 28-06-15 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt