Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb bidonhouder voor aan poown waar ik telefoon in kan doen als ik in zomerkleren ben. Kun je ook aan de wagen maken.
iedereen heel veel succes!

. Bij een doorgang lag de balk open, die normaal dicht is en Davincy snapte er even niks van, wilde namelijk rechts door de doorgang heen lopen, terwijl we gewoon rechtdoor konden. Verder is de route goed verlopen, behalve dat we na 22 km even een dipje hadden, tempo was een beetje weg, maar na een paar kilometer was dat weer over en liep hij weer als een trein. Onderweg voldoende gekoeld, gelukkig stond er nog al wat wind anders was het nog veel warmer geweest.
, ik snapte er niks van en was het er dus niet mee eens. Gelijk opnieuw gemeten en bleef hangen op 68. Nog steeds was ik het er niet mee eens, Davincy heeft altijd 44 of lager bij de finish en doordat ie de eerste keer te hoog was, kregen we er dus 15 minuten bij en we hadden de laatste 2 kilometer bijna alles gestapt, en daar het staptraject nog bij, dat had goed genoeg moeten zijn. Beetje jammer, we zaten op 13.89 en dat werd uiteindelijk 12.45 km. Pony oogde ook helemaal niet dat zijn hartslag te hoog zou zijn, het enige was dat tijdens de eerste meting er een paard voorbij kwam en daar werd hij even druk van, maarja is weer een leermomentje. Uiteindelijk toch 1e geworden en een mooie rood/wit/blauwe strik mogen ontvangen
en staat nu ons resultaat op 5 keer starten 5 keer 1e.
ze waren erg lekker!