[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:30

Goedenavond,

@ Ik zag mooie foto's van een 'volle fifi' helemaal +:)+
@Tallechie, wat een leuke foto's van Daan die het naar zijn zin heeft in het zonnetje :):)
@Janouk, aan de voorjaarschoonmaak... ik moet nog... eerst de stallen dadelijk schoonmaken en witten
@Maisie, jammer van je punten... ik las net op FB van jullie dopingcontrole. Dat is voor het eerst dat ik dat hoor op een reguliere wedstrijd.
@Aks, heerlijk stoere foto +:)+
@Frensie, ik snap dat je het jammer vind dat ze niet wil kletsen... maar ik denk dat je het haar moet vergeven want ze zit vol met hormonen en zo'n bevalling en ziekenhuis is niet niets ;)

Hier vanmiddag toch Brutus ingespannen, hondjes en kindjes mee en lekker in het bos gereden en gepicknickt... wat een TOP-weer... Ik ben ook benieuwd hoe het met VHU is gegaan vandaag....

Eerst nog even met dekentje en later zonder heerlijk in het zonnetje...
Afbeelding

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 22:15

O jee wat gaan jullie snel.
hier even een ego berichtje :D
vandaag gestart in de vaardigheid. foutloos in basisparcours en het werd een rommeltje in de barrage, wist het even niet meer :o
maar toch eerste geworden. :D vond het ontzettend spannnend, was weer de eerste keer na mijn val. was mijn debuut in het Z!
na de vaardigheid de dressuur, en ik was nog wat gedesoriënteerd, en reed wat figuren niet zoals het moest, maar Pink deed het super en hadden we 211 punten in de Z. dus dik tevreden. nou gauw weer leren, morgen examen |o

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 22:18

wat heerlijk ollie! *\o/*

tine, truste, lekker uitrusten!

frensie, dat is zeker raar... :+

maisie, wat jammer van je punten zeg...

akshay, wow wat een gave foto!

tallechie, geweldige plaatjes van daan!

thanx allemaal voor jullie enthousiaste reakties op mijn foto's! *D
ben ook ontzettend blij dat we haar toch weer zo hebben kunnen krijgen!

janouk, ik heb mijn startkaart nog wel aangehouden, op dit moment sta ik nog niet echt te springen om te gaan starten, ze heeft toch nog snel veel spanning in drukkere situaties en daarna is ze dan echt afgemaakt en moet ze dagen bijkomen...
en we genieten gewoon nog enorm van het feit dat we weer lekker met haar kunnen rijden!
daar heb ik op dit moment nog zoveel plezier in dat de wedstrijden nog niet kriebelen, maar wie weet straks weer!
daarom heb ik de startkaart ook nog niet opgezegd!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 22:28

zoo wat gaan jullie snel...
zag een 2 gele haarballen voorbij komen,leuk en zeker een mooie foto :j
fief die lekker bijgekomen is
kiss lekker gereden,barrage een rommeltje ach..als je maar lol hebt
ollie ging heerlijk picknicken met pony....
daan heeft een bult, maar wat groeit hij zeg.....vrolijk ventje
maisie minder in de punten,maar ferro dacht dat het marathon was... :j
janouk weer actief met de paardenwas.....had ff gezegt....ik heb ook een zooitje dekens die nodig afgespoten moeten worden. :j
hoe is het met de lammetjes??? al wat in aantocht?
en luie ponys/paarden.....hier ook 1 luie merrie,die word aangeduwd door de hengst......denk dat de dierenarts maar eens langs moet komen,,,hij staat wel in de verkoop,maar hij krijgt voorjaarspraatjes ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 22:35

Hier even ego want net weer thuis. Bente deed het S U P E R. Wat een heerlijk paardje. Ik heb van haar genoten <3 . Precies zo kunnen rijden als ik zelf wilde (wilde om 16.00 uur terug zijn, finishte om 16.02 hahaha), hele mooie waardes en vooral zo'n fris paard na afloop, helemaal top want de omstandigheden waren best zwaar (mul zand & warm).

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 22:43

hartstikke geweldiggaaf VHU! :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 23:41

wauw, zojuist een filmpje gezien waarin ingegaan wordt op de uitzonderlijke eigenschappen van het paard. érg interessant. Wel een beetje bloederig (er wordt sectie gedaan op een paard aan de hand waarvan wordt uitgelegd..)

Nu tijd voor bedje, morgen ziekenhuisbezoek..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 23:55

Sterkte morgen Akshay... ik hoop zo voor je dat het iets is waar je iets aan kunt doen :(:)

Ik heb toch een topicje gemaakt over vandaag. Wilde het eerst niet doen, beetje sentimenteel allemaal, maar we hebben hier zo ontzettend hard aan gewerkt dat we ooit weer een endurance zouden kunnen rijden.... vond het wel een topicje waard :o

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 00:04

Gem is eindelijk back in town, en heeft 2 wp's in de wacht gesleept tijdens haar debuut *\o/* !

De dag begon vanmorgen al met een uur vertraging op mijn schema (heilig op zo'n dag): de familie Peters was het uiteraard ontgaan dat de zomertijd ingegaan is en dus kwam Loes om 10.00 uur ipv om 9.00 uur >;) . Gelukkig stond Ster toch nog op tijd op de trailer, liep er braaf in één keer op.
Koets op het aanhangertje gerold en vastgezet, en zo met 2 auto-combi's naar Schaijk gereden. Stalgenootje M zou, na haar werk, komen kijken dus zou ze mooi kunnen filmen en / of foto's maken. (Helaas was zij een aantal keer fout gereden en verscheen ze pas nadat we Ster al uitgespannen hadden, geen foto's dus :(:) .)
We waren ruim op tijd, hebben het wedstrijdterrein verkend en ik zag tot mijn grote geluk dat het losrijterrein enorm was, en er slechts 2 anderen in reden.
Ster ingespannen, bleef relatief braaf, maar stilstaan is haar vak niet.... Loes is dus met haar aan een touw alvast wat gaan lopen, en ik zat mezelf, leidsels in 1 hand op de koets nog om te kleden :D . Plastron, jasje, handschoenen, cap op :P .
Het terrein was mooi vlak, zo luxe heb ik nog niet eerder gereden! In ring 1 liep Ster erg fijn en proefje ging redelijk goed. Het blijft ff wennen over de lange zijdes van de hoefslag (slingeren), maar het ging 10 x beter dan donderdag.
Bij ring 2 stond een groepje van 6 mannen me min of meer weg te kijken, want ze wilden de hekjes gaan opruimen. De jury had echter helemaal geen haast, zag een nieuwe combinatie, stapte uit de auto en begon een praatje :+ . Waar we vandaan kwamen ..... Ook de stal in Schinveld kende hij goed.... wat deden 2 westerse dames in Limburg........ hij had alle tijd!! De ringmeester kreeg er echter genoeg van en sommeerde de jury plaats te nemen in de auto :D . De spanning was iig helemaal weg, en ik heb lekker gereden. Wel 1 oliedomme fout gemaakt (niet de eerste keer :( ): bij de middendraf zeg ik "hop hop hop", maar ik zei: "Ster, hop hop hop", vergetende dat het noemen van haar naam automatisch een overgang betekent van stap naar draf, of draf naar galop! Ze galoppeerde dus keurig aan over de diagonaal, en pas vanaf X tot K kon ik nog een klein stukje middendraf doen :( .

Pony uitgespannen, even laten grazen, daarna op de trailer een bak slobber gekregen, koets op de aanhanger en naar de prijsuitreiking. Had 187 punten bij de eerste proef (2e plaats) en 192 bij de tweede proef (3e plaats). Mooi debuut, toch :D ?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 00:47

Nou, gaat hier weer fijn, ben nog steeds erg wakker. Waardeloos.

Gem: super resultaat hoor!!! En dat voor een debuut. *\o/*
Aks: sterkte morgen
VHU: wat heerlijk dat het zo goed is gegaan. Jullie zijn toppers *\o/* Kan me voorstellen dat het best emotioneel was, dat je dit eindelijk weer kunt doen.
Nouvel: ik hoop voor jouw portemonnee dat je je startkaart in de ruststand hebt staan. Je kunt nl een combinatie altijd heractiveren. Heb ik met Rembrand ook gedaan toen hij verlamd was. Nu ook, heb ik de kaart voor ohz opgezegd. Mocht ik toch ooit weer willen (nou ja, kunnen) starten, kan hij zo weer actief gemaakt worden met alle standen erbij.
Kiss: wow, wat een Z debuut. *\o/*
Ollie: heerlijke rit gemaakt.

Nou, ik ga maar weer in bed liggen. Schaapjes tellen ofzo.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 06:35

Goedemorgen.
Mooie resultaten voor Kiss, Gem en VHU! _/-\o_

Aksay; sterkte vandaag in het ziekenhuis.

HT haha je mag altijd hier zelf je dekens komen schoonspuiten hoor. Zet ik wel koffie! De lammetjes worden over 2 weken geboren.

Wij hebben gisteren ook genoten van een zalig trainingsrondje in het Haarlemmermeerse Bos. We begonnen al goed hahaha normaal zijn Paul en ik een geolied team. Wij kunnen in een paar minuten de koets afladen, Janouk uitladen en optuigen en inspannen. Maar we deden het gisteren op ons gemakje. Ieder zijn ding, auto afsluiten en Janouk voor de wagen zetten.
:wow: :wow: :wow: :wow:
daar stonden wij even stom te kijken, iets klopte er niet. :o?
Paul was vergeten het lamoen op de koets te bevestigen. Het lamoen stond nog in de wagen. O:) O:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 07:44

BICCI GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!!! *\o/* *\o/* *\o/* :+ :+ :+
je zat toch niet op je eigen verjaardagsfeestje te vervelen gisteren he ?! dat is balen.. ^) maak er vandaag een mooie dag van en laat je lekker verwennen !! :j
AKS.....nu wat een TE GAVE foto !!! super zeg !!! :j

verder lees ik over teleurstellende punten...een pony die enkel goed loopt zonder kijken van man, goede resultaten komen ook zeker voorbij, erg leuk en erg fijn.
(M)Endurance lijkt me gaaaf.. :):) vhu, super gedaan, je hebt wel weer wat bereikt met Bente, Super !

janouk die zonder lamoen een bosrit moet maken..hahaha,..zullen jullie verbaasd gekeken hebben :wow: :oo
HT moet hengstje laten helpen..ah ja de hormoontjes spelen op met het mooie lenteweer..
Ollie wat een heerlijke dag hebben jullie gehad !! superfijn zo met die kanjer Brutus en je hondjes en kids mee !! wat wil je nog meer !!!

verder moet ik straks klaaroveren bij school en dan werken....duss groetjes.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 07:45

wuhahaha, ik zie jullie al staan janouk! :P Dat zal even kijken geweest zijn :))

@gem; gewéldig debuut! :) super :)
@tine; hopelijk toch nog geslapen

Nou ik heb een uurtje voor heel 't huishouden, daarna thuis werken en om half 11 weg om met OV in het ziekenhuis te komen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:05

Goedemorgen

Heb nog tot half 3 wakker gelegen. Heel fijn :n

Bicci: van harte
Janouk: hilarisch _O-

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:11

goeiemorgen!

iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten!

bicci gefeliciteerd!

tine, nee niks opgezegd of in ruststand gezet, want ik had bij verlengen nog geen idee hoe het zou gaan lopen dit jaar...
en heb dus gewoon verlengd en betaald...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:34

Bicci gefeliciteerd met je verjaardag!!! *\o/*

VHU gefeliciteerd met je Bente-endurance-debuut! Zag je verslagje op het endurance forum! Top dat je meteen kon aanbieden!

Gem ook een SUPER debuut! Gefeliciteerd!!

En nog een debuut... Kiss in de Z vaardigheid ook goed gedaan *\o/*

Wat een toppers hier... en zijn natuurlijk ook oliebollen (geintje) :') Janouk.... hihihi _/-\o_ Lamoen vergeten, gelukkig niet thuis laten staan, hahaha.

Tine :(:) Sterkte vandaag met de dag door zien te komen!!

Biancacoo klaaroveren en werken, werkze!!

Ollie lekkere geniet foto!

HT hengstje met praatjes :)

Aks sterkte met ziekenhuisbezoek!

Ik ga lekker naar stal, even wandelen met Gwin, stalletje doen en lekker prutsen. Daarna wat boodschappen en dan weer huishouden... -O-
Vanavond weer dienst.
Fijne dag allemaal!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:34

*\o/* voor Bicci *\o/*

@Janouk hahaha geweldige actie!
@Gem nou meid, dat is wel een mega-debuut, wat knap van jullie _/-\o_ helemaal als ik lees wat er allemaal niet helemaal lekker liep (mensen die te laat komen }:) vind het erg knap dat je je hoofd koel hebt kunnen houden!!)
@Kiss heerlijk, de kop er weer af, super gedaan *\o/*
@Maisie jammer van de punten ... soms heb je dat...
@Ollie wat een heerlijke zondag 8-)
@Akshay dapperrrrrr van alle partijen :D nogmaals sterkte vandaag :(:)
@Tine manlief tot midden 2013 nog in verweghistan....best heftig... aan de andere kant wel fijn zo'n lange opdracht in deze tijden van crisis...hoop dat je vandaag nog wat bij kunt slapen, zo lang wakker liggen is niet fijn :n Wanneer komt bijrijdster weer langs om Rembrand uit te proberen (of omgekeerd := )?
@Tallechie had jij nu ook wedstrijd gisteren? Ben 't ff kwijt...al wat verzonnen met je stage-opdracht?
@Nouvel komt vanzelf wel weer, als jij het gevoel hebt dat het kan, kun je zo weer inschrijven voor wedstrijd en anders gewoon niet, wat Tine zegt die standen blijven gewoon staan, ook al rij je jaaaaaren niets (ook ik spreek uit ervaring :+ )
@HT hengsterige hengsten... :oo verkoopt wel makkelijker als hij ruin is denk ik zo ... het is er nu wel de tijd voor (om te castreren, nog geen vliegen ze kunnen lekker de wei in e.d.)

Zo naar stal, de mega-bende opruimen :+ even wandelen met Bente en haar maar even helemaal wassen, wat worden die paarden toch altijd ongelovelijk smerig als ze zo'n lange rit doen in dat weer en met zo'n tempo. Misschien nog even mennen met de mannetjes. En nagenieten <3

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:35

We hebben tegelijk gepost VHU :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:41

:+

Wat woon jij toch in een prachtige omgeving Frensie, wat hebben we genoten gisteren :D
14 april doen we trouwens niet mee in Kootwijk, hadden we wel gedaan als vandaag niet door zou zijn gegaan, maar zo snel op elkaar vind ik een beetje te veel van het goede. Lijkt me leuk jullie eens in het echt te zien. Gisteren was ook heel gezellig flink wat mensen van 'vroegah' tegengekomen, zo leuk :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:58

Lekker rijden hier bij ons he :D
14 April doe ik wel mee, kan me voorstellen dat je met Bente nog even rustig aan doet, ze heeft het super gedaan gister!
Doe je 12 mei mee in Leersum?

Net half uur gewandeld met Gwin langs de weg, die was wakker genoeg :D Mooie dunne benen en ze liep niet stijf of onregelmatig, helemaal top dus!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:09

Frensie: lekker gewandeld met een frisse Gwin. en een mooie samenvatting
VHU: jij zit nog wel even op een roze wolk. Het is je erg gegund :j

Vanmorgen menles gehad met de pony. Hij liep uiteindelijk wel fijn, maar niet zoals vorige week. De kampioenschappen komen echt een paar weken te vroeg ;) Maar goed, ik weet nu dat hij het kan, dus we gaan lekker verder met trainen. Daarna heeft instructrice Thabor gereden, die liep weer heel fijn. En tegelijkertijd heeft de bijrijdster op Rembrand gereden. Ze reed heel netjes en vriendelijk. Een fijn plaatje. Dus ik ben helemaal blij. En ze is ook nog van plan om 3 dagen in de week te komen (maandag, woensdag en vrijdag). Helemaal toppie!! *\o/*

Nou, ik ga wat eten en dan hopelijk paar uurtjes slapen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:12

Super Tine! Dus mooi een bijrijdster erbij!! *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:19

Ja, ik vind het nog een beetje eng om te geloven. Lijkt haast te mooi om waar te zijn.

Trouwens heel gek hoor, om 2 mensen op je eigen paarden te zien rijden. Had echt zin om ze eraf te halen en zelf te gaan rijden. Maar ja, dat lukt gewoon echt niet meer. Hopelijk komt het wel weer, want ik mis het heel erg.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:26

@Tine: :(:) , dat is ook vreemd en niet lastig, omdat je het wel wilt, maar het gewoon nu niet kan :(:) , maar fijn als het goed loopt en ze lekker regelmatig komt, daar heb je aangespannen ook veel profijt van.

@Nouvel: ze ziet er echt weer top uit *\o/* *\o/* en wat mooi zo met die bloemen.

@VHU: goed gedaan, fijn dat Bente nog lekker fit was *\o/*

@Frensie: idd wss een beetje een dip bij je schoonzus *\o/*

@Akshay: wat ontzettend gaaf *\o/* . Moet ik toch ook eens gaan proberen.

@Ollie: dat ziet er gezellig uit <3 .

@Tallechie: Daan lekker in de tuin <3

@Bicci: gefeliciteerd met je verjaardag *\o/* *\o/* *\o/* , ga je nog wat leuks doen?

Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:31

super tine! :) hopelijk is het gewoon écht zo mooi en gaat het goed met de bijrijdster! :)

frensie lekker met gwin gewandeld.

Ik ga mezelf op het schoonmaken van de badkamer storten..