. Hij ook niet.Ik moet nu tot en met zondag medicijnen geven en maandag/dinsdag komt hij weer langs.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hij ook niet.
ik was om half 2 vrij en heb daarna 2 uur in de auto gezeten om een rondje mcdonalds stadskanaal,winschoten, appingedam, stadskanaal gedaan omdat we een hogere omzet draaien als ingeplant is komen we voorraad te kort en hebben we uit de andere restaurant van onze franchise nemer wat voorraad kunnen halen en dat mocht ik doen
.
en sun zal balen...die moet aan het werk
)
)
arm Daantje en arme jij (jij zult er ook wel moe van worden, vond het een leuke tijd toen Han zo klein was, maar jeetje wat kon ik af en toe moe zijn zeg!).
Ik neem House altijd op (trouwens de meeste programma's) kan ik de reclames mooi overslaan.
Toen de andere 2 menners kwamen was er kort wat herrie, maar meer dan dat was het niet. Ik stond met instructeur te kletsen terwijl man aan het mennen was. Vroeg hij is het merrie of ruin? (ik dacht dat hij wist dat we met hengst kwamen) Nee, hengst. Nou instructeur bijna in paniek.
Ook tijdens de les steeds opmerkingen: hou hem in de gaten hoor, hij kan er zo vandoor gaan. Of ... over een paar jaar is het een heel ander paard. Terwijl paard er heel relaxed uitzag en heel fijn ontspannen liep. We waren echt supertrots op hem. En we zien wel of hij qua gedrag veranderd. Rembrand was met 9 jaar ook nog steeds een heel goed te hanteren hengst. Het kan ook goed gaan. En zo niet, dan kan altijd het mes er nog in.
Hoop alleen wel dat mijn man straks met nieuwe opdracht toch mee kan blijven gaan (dan mag hij de lessen rijden), want in mijn eentje wordt het wel lastig inspannen. Zeker als het straks in de winter weer vol wordt in de binnenbakken. 
Dids staat al zeker 5 maanden apart van zijn meisjes, en hij mag er als ik er ben regelmatig bij. Dat is gewoon 1 kudde zegmaar 
Omdat ik hem bij andere paarden wil hebben. en dat zo lang niet ging omdat hij dan terug dicht ging groeien...
Ga nu lekker slapen.