Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MoniqueT schreef:Wat een weer he? Wij moeten vandaag met onze winkelwagen op de Landbouwbeurs in Vlagtwedde staan. Afgesproken is afgesproken, maar tjonge, wat zal het warm zijn. Ik verwacht ook niet veel mensen, met die voetbalwedstrijd erbij.
Nog Groningers hier die dit weekend daar toevallig langskomen?
.. zo in alles weg dan.
10 kwaaie studenten zijn niet leuk 
@rivaldo; hij blijft buiten.. hij kan sowieso kiezen of hij in de stal gaat staan

Had hem zo graag hengst gehouden, hij is ontzettend lief naar mensen en paarden toe en heeft een prachtige uitstraling zo, maar hij zit echt met zichzelf in de knoop als ie een paard/koe/schaap langs ziet gaan, hij blijft maar hinniken en stressen en dat heeft ie gewoon niet verdiend.. Hopelijk maak ik de goeie keuze. 

hij was beetje zweterig op plekken waar gespen op de deken zitten, verder niks
drolliepaard
Toen maar brandweer gebeld om het te melden, na een zucht zei die man dat hij iemand ging sturen. Blijkbaar zijn ze al de hele week naar die plek aan het gaan omdat het terug begint te branden.
Nu is mijn moeder pannenkoeken met bosbessen aan het maken
Ik heb wat water bij hem gezet, maar hij had geen dorst. We gaan zo dadelijk nog eens even kijken, als hij er dan nog zit, brengen we hem naar het asiel.
Dat is dus echt balen. Hij moet nu van de wei af